Wanneer maakt tie dan gebruik van 61 bloks?quote:Op zondag 19 december 2004 13:33 schreef Tain het volgende:
[..]
ja en het maximale van AC is 61 blocks
Savefiles NES-games misschien?quote:Op zondag 19 december 2004 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wanneer maakt tie dan gebruik van 61 bloks?
geen idee, maar staat op de doos van AC. Spel gebruikt 58 - 61 blocks volgens de achterkantquote:Op zondag 19 december 2004 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wanneer maakt tie dan gebruik van 61 bloks?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]Interessante links:Fanboy.nl Binnenkort (waarschuwing: Extremistisch fanboynistisch)
Volgens mij heeft iedereen recht op een geloof en vrijheid van meningsuitingquote:
Spam is geen recht maar een zondequote:Op zondag 19 december 2004 16:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen recht op een geloof en vrijheid van meningsuiting
je eigen site bij de intressante links zetten noem ik eerder spamquote:Op zondag 19 december 2004 16:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen recht op een geloof en vrijheid van meningsuiting
Daar heb je een punt ja,quote:
Ja, maar die kan ik net zo goed thuis spelenquote:Op zondag 19 december 2004 17:37 schreef mordradead het volgende:
Mario Kart en ToS vind je toch wel leuk.... is pn03 het kopen waard?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
zijn ze nog van plan dit grote in te gaan zetten dan, like xbox live?
Sega wilde online met Phantasy Star Online 1&2 en 3, dus daarvoor is ie. En voor die drie LAN-spelletjes.quote:Op zondag 19 december 2004 20:03 schreef djkoelkast het volgende:
wat moeten ze dan met een breedband adapter in het assortiment... alleen voor LAN spelletjes? en dat zijn er dus ook maar 2...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |