Dit gaat echt iets wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:34 schreef Roi het volgende:
Fire Emblem scan uit de Famitsu
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er beetje Final Fantasy Tactics-achtig uit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:34 schreef Roi het volgende:
Fire Emblem scan uit de Famitsu
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee! Daar vind ik geld en vind ik nieuwe wapens en troep. Ik hou lekker mijn Peseta's en koop niksquote:
1024x768 is zoooo 2003quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:40 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
jammer dat die plaatjes zo groot zijn en teveel rare tekens bevatten...
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:27 schreef Strolie75 het volgende:
RE 4Eindelijk de cubus weer eens afstoffen.
![]()
Japans.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:53 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ow wacht... het is bijna 2005 ! tijd om chinees te leren
Chocobo speel jij Metroid Prime 2 : Echoes dus op een gamecube met stof?quote:
ik zat nog te twijfelenquote:
Mario Party 6 - CUBE ( On Order )quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:57 schreef Thomper het volgende:
Ein-de-lijk!
Ik koop overigens waarschijnlijk toch niks meer tot februari, Mario Power Tennis en Jungle Beat.
Nee dat ook weer niet maar laten we niet overdrijven hier. Zoveel toppers zijn er voor mij niet op Cube. Sinds ToS game ik weer op de Cubequote:Op zaterdag 18 december 2004 11:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Chocobo speel jij Metroid Prime 2 : Echoes dus op een gamecube met stof?
Die komt toch pas in maart uit?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Mario Party 6 - CUBE ( On Order )
meeeehh
Snap niet dat je daar nog op wachtquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Mario Party 6 - CUBE ( On Order )
meeeehh
Ik betaal ook niet. Mijn broer en zijn vriendin zijn mario party addicts. Ik speel vaak een rondje mee. Altijd leukquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap niet dat je daar nog op wacht![]()
1 gespeeld allemaal gespeeld toch ? Ohja,... meer minigames en bords in deze zeker !
Jah maar het blijft gewoon altijd leuk met 3 vrienden. Die fun is onbeschrijvelijk!quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap niet dat je daar nog op wacht![]()
1 gespeeld allemaal gespeeld toch ? Ohja,... meer minigames en bords in deze zeker !
Ja ik vind het ook een leuk spel, voor al als je je een midag verveelt, ik heb zelf geen één mario party, omdat ik niet echt vrienden heb die zich daarin interreseren (ja behalve Gamecube_master dan maar de heeft het zelf al, dus dan hoef ik het niet te halen), en hij is volgens mij ook niet echt heel erg leuk in de single playerquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah maar het blijft gewoon altijd leuk met 3 vrienden. Die fun is onbeschrijvelijk!
Ninja Turtles voor de NES in het kwadraad! Damn, dat spel was zoo leuk met zen tweetjes.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef HomerJ het volgende:
2 players tegelijk? Damn wat moet je daar van voorstellen?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:38 schreef BMH het volgende:
[...]
Ja. Noodzakelijk? Ja. Kopen? Jazeker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:59 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
nitendo memcard van 1019 blocks uit de US voor 40¤ (bij dimplus)
is dat duur...?
of ie noodzakelijk is weet ik niet... ik kan het denk ik best lang volhouden met een 251 blocks memcardquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. Noodzakelijk? Ja. Kopen? Jazeker.
Werken ze hier dan wel, als ze geimporteert zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:15 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
of ie noodzakelijk is weet ik niet... ik kan het denk ik best lang volhouden met een 251 blocks memcard
maar er zit helaas geen garantie op omdat het een import is...
of zijn die dingen zo betrouwbaar dat je geen garantie nodig hebt...?
Spoooooooooooooooooilers!!!!quote:
er staat niks op de site dat ze mogelijk niet werken omdat het een US is en dat staat normaal bij import spulquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Werken ze hier dan wel, als ze geimporteert zijn?
5 jah. Of 6 importeren.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:09 schreef Goldboy het volgende:
Even 'n vraagje, ik wil om tijdens feesten toch 'n echt multiplayer spel te hebben 'n mario party kopen, dan nu de vraag:
4 of 5? [zelf dacht'k 5]
Er zit een mic bij elke versie van MP6quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:35 schreef Eikelpiercing het volgende:
Zat bij MP6 geen microfoon? Of is dat enkel in de Japanse versie?
lik-sang?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:05 schreef sjeppert het volgende:
waar kan je het beste een freeloader halen
ik heb hem bij dvdboxoffice gehaald, ik dacht dat er een actie daar was dat als je een spel haalt je 10 euro betaald voor de freeloaderquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:05 schreef sjeppert het volgende:
waar kan je het beste een freeloader halen
ik moet je helaas teleurstellen dat de gamecube voor 1% online is gegaan, er zijn maar een paar spellen die online kunnen. Wat je wel kan proberen is warppipe maar dan moet je spellen halen die LAN ondersteuning hebben (mario kart, 1080 avalanche) en dat hebben er weinig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
heb net een gamecube gekocht
alleen ik had er ook een memorycard bij moeten kopen en ik wil natuurlijk online...
even uitzoeken nog allemaal
ik zie een BROADBAND ADAPTER voor 50 euro
en een MODEM ADAPTER voor 40 euro elders, ik neem aan dat het niet hetzelfde is of toch? het moet dus op de kabel en niet via de telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |