He heerlijkquote:Op woensdag 24 november 2004 19:39 schreef BMH het volgende:
Mario 128 komt uit op de Gamecube. 100% zekerheid.
Als dit niet zo is, delete ik mijn account bij fok.nl
Ik weet et. Hoeften we niet te wachten tot 2006 om een nieuwe mario te spelen.. Of bedoelde je dat niet?quote:Op woensdag 24 november 2004 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He heerlijk :')
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet et. Hoeften we niet te wachten tot 2006 om een nieuwe mario te spelen.. Of bedoelde je dat niet?
note zetquote:Op woensdag 24 november 2004 19:39 schreef BMH het volgende:
Ja dat geloof ik ook welquote:Op donderdag 25 november 2004 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als Miyamoto in Famitsu magazine zegt dat Mario 128 voor de Cube uitkomt dan komt Mario 128 voor de Cube.
Miyamoto in Famitsu is als God in de Bijbel.
Ik vind de famitsu een bron die de feiten weergeeft. De bijbel doet dit imo niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als Miyamoto in Famitsu magazine zegt dat Mario 128 voor de Cube uitkomt dan komt Mario 128 voor de Cube.
Miyamoto in Famitsu is als God in de Bijbel.
Ja leuk maar laten we die twee nou maar niet vergelijken vind je !quote:Op donderdag 25 november 2004 07:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind de famitsu een bron die de feiten weergeeft. De bijbel doet dit imo niet.
Knap kun je me even uitleggen hoe je dat doet ?quote:Op woensdag 24 november 2004 19:39 schreef BMH het volgende:
Een verkapte exclusive dusquote:Op donderdag 25 november 2004 11:34 schreef MeZZiN het volgende:
ToS komt in JAP alleen uit op de PS2 in de VS en EU is hij exclusief.
Mario 128 is een werknaam natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2004 07:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook welmaar is 128 nu meer een 'weer een ander soort Mario' of nou eens een geweldig 3D avontuur. De titel werkt namelijk niet echt mee
Maar volgens mij is er nog niks over bekend toch ?
Ik las dat The Minish Cap allerlei nieuwe puzzels kent en daarmee afwijkt van de originele puzzels. Zo zat menig reviewer vaker vast, omdat ze niet wisten hoe ze verder moesten. Die trend zullen ze vast in de nieuwe Zelda verwerken. Als ze terugvallen op de oude puzzels is het niets nieuws meer, daarvoor zijn er teveel Zelda's gemaakt. De screenshots zagen er episch uit, hoewel de textures vaak wat low-res overkwamen. Ik denk dat ze de game eerst helemaal opbouwen en daarna de textures oppoetsen.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario 128 is een werknaam natuurlijkDe nieuwe Zelda heet op dit moment ook gewoon Legend of Zelda. Wat het voor game wordt? Geen idee, laten we iig hopen dat ze een beetje iets nieuws doen.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:47 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik las dat The Minish Cap allerlei nieuwe puzzels kent en daarmee afwijkt van de originele puzzels. Zo zat menig reviewer vaker vast, omdat ze niet wisten hoe ze verder moesten. Die trend zullen ze vast in de nieuwe Zelda verwerken. Als ze terugvallen op de oude puzzels is het niets nieuws meer, daarvoor zijn er teveel Zelda's gemaakt. De screenshots zagen er episch uit, hoewel de textures vaak wat low-res overkwamen. Ik denk dat ze de game eerst helemaal opbouwen en daarna de textures oppoetsen.
Tja, en Mario, ik ben benieuwd of het wat wordt. Het zal snel beter zijn dan Sunshine en ik denk dat ze hiervoor ook weer terug naar hun roots moeten. Ik denk niet dat Mario64 valt te verbeteren, dat was echt een topgame, zoniet de beste 3Dplatformer ooit.
Ik weet niet of je nog Kerst of Sinterklaas viert? Altijd handig, de feestdagenquote:Op donderdag 25 november 2004 11:51 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Damn ik wil ook ToS, maar heb zo enorm weinig geld en zo'n enorm dure tijd voor de deur.
Inderdaad, en ja ik doe wel aan de sint, maar niet voor 60 euro.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghehe, het leven van een gamer gaat niet over rozen
een platformer waarbij je een prinses moet reddenquote:Op donderdag 25 november 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario 128 is een werknaam natuurlijkDe nieuwe Zelda heet op dit moment ook gewoon Legend of Zelda. Wat het voor game wordt? Geen idee, laten we iig hopen dat ze een beetje iets nieuws doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |