Luilakquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:21 schreef RaymanNL het volgende:
Wil je ook ff de topic source editten, voor de volgende, anders duurt het zo lang om er één aan te maken (ik was net bezig met een NGC topic aan te maken)
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:29 schreef HomerJ het volgende:
Eindelijk word mijn Gamecube weer full-time gebruikt voor PikminNadat hij 2 maanden helemaal niet aan heeft gestaan
Al 2 van mijn vrienden zijn verslaafd aan Pikmin 2Topper dus!
Wat?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
iddquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:16 schreef HomerJ het volgende:
Nu de CO-OP mode bij VJ2 er is uit gehaald, haal ik hem denk ik niet meer.
Echt zonde
nu Paper Mario 2quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:40 schreef RaymanNL het volgende:
Donkey Konga
Oké genoeg over dat spel
Helaas nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:44 schreef Ruis het volgende:
is er al een keer wat bekend over Starcraft; Ghost???
Ik ben meer teleurgesteld dat ik Pikmin 2 niet kan spelenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:31 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ben je boos omdat je Pikmin 2 mist of omdat ik hem zolang niet meer aan heb gehad
Lees de review over een uur op FOK!gamesquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:41 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
idd![]()
is donkey konga net echt zo leuk ?
Weet je dat zeker? Ik heb daar al eerder een Freeloader gekocht wat toen niet de nieuwste bleek te zijn..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:35 schreef Dix-Huit het volgende:
die nieuwste freeloader heb ik gezien bij media markt in utrecht voor maar 10 euro
Goedkoopquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:06 schreef Adelante het volgende:
ik heb trommelhandjes
zag trouwens dat bij play mario golf "hot pick" was en daarom (maar) ¤ 28,95
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Goedkoop
Play is toch zonder verendkosten he?
Of die van mij op games.fok:quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lees de review over een uur op FOK!games
Players edition = Player's choice ofzo?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
en niet eens de player's edition
Jep, ik heb ook liever een spel die geen playerschoice omdat ik die zilveren hoesjes niet leuk vind, het staat zo goedkoopquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Players edition = Player's choice ofzo?
waarom zeikt iedereen daar over is toch het zelfde spel alleen met een andre cover toch?
dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Players edition = Player's choice ofzo?
waarom zeikt iedereen daar over is toch het zelfde spel alleen met een andre cover toch?
Inderdaadquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Of die van mij op games.fok:
http://games.fok.nl/userreview.php?urid=1070
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |