We moeten ook vrouwen trekken hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jammer dat het woord zaadcel niet terug komt in de TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is bijna beschamend. Ik neig altijd Lola,Lola te zingen als ik het liedje van Noah and the Whale hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:44 schreef Moody het volgende:
[..]
LIFEGOESON is bijna 1:1 Lola van The Kinks
Denk dat je Lola en deze wel kent hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen van naam, maar verder niet.
Is het bekend hoe N&tW er zelf over denkt? Misschien is het wel een ode aan de The Kinks. Tenminste, dat mag ik wel hopen, anders is het idd beschamend.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna beschamend. Ik neig altijd Lola,Lola te zingen als ik het liedje van Noah and the Whale hoor.
Ik ken het oprecht nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Denk dat je Lola en deze wel kent hoor
Geweldig bandjeWaren destijds het "garage" alternatief voor wie The Beatles te slick vond
Fijn nummer wel. Nooit van Haxan Cloak gehoord trouwens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:10 schreef DO2 het volgende:
Had ik zal gezegd dat The Haxan Cloak wel lekker is? Nee?
Nou, bij deze dan.
![]()
Dat mag toch?quote:
Ja baas.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat mag toch?
Wel ff in verdiepen natuurlijk. Veel hooks in de popmuziek van nu zijn geleend van The Kinks (en The Beatles)
Gaat over een travestiet en daar hielden de Engelsen niet vanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef debeterebob het volgende:
Lola staat ook in deze lijst
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_banned_by_the_BBC
Dat snap ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Gaat over een travestiet en daar hielden de Engelsen niet van
Geen idee, ik heb er nooit iets van gehoord dat ze het bewust hebben gedaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Is het bekend hoe N&tW er zelf over denkt? Misschien is het wel een ode aan de The Kinks. Tenminste, dat mag ik wel hopen, anders is het idd beschamend.
En Coca Cola werd genoemd in het nummer, mocht ook niet, want dat was Amerikaans.quote:
Een van de mooiste liedjes staat er ook tussenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:10 schreef Moody het volgende:
[..]
En Coca Cola werd genoemd in het nummer, mocht ook niet, want dat was Amerikaans.
Vroeger was alles beter
Ook gebanned? Te gewelddadig onderwerp ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een van de mooiste liedjes staat er ook tussen![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/I_Don%27t_Like_Mondays
Te pacifistisch misschien?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Ook gebanned? Te gewelddadig onderwerp ofzo
Had je die nieuwe van Haxan Cloak al gepost?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:25 schreef Moody het volgende:
Alternatiefje voor James Blake. Cloud Boat treedt soms op als support act voor James Blake
Ik vind het eigenlijk meer op Love of the common People lijken van Paul Youngquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna beschamend. Ik neig altijd Lola,Lola te zingen als ik het liedje van Noah and the Whale hoor.
Dat is het paradepaardje van DO2, daar kom ik niet aanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Had je die nieuwe van Haxan Cloak al gepost?
Hm, de refreintjes van Lola en LIFEGOESON zijn vrijwel identiek. Paul Young lijkt er ook wel wat op, maar meer qua productie (iets voller), maar dat komt doordat dat nummer nieuwer is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk meer op Love of the common People lijken van Paul Young
Het bevalt dus?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:25 schreef Moody het volgende:
Alternatiefje voor James Blake. Cloud Boat treedt soms op als support act voor James Blake
Netjes, goede nummers beiden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb wel eindelijk nieuwe QOTSA kunnen luisteren. My God Is The Sun is toch wel mijn voorlopige favoriet. Daarna komt If I Had A Tail.
Yes, die kwam van mij. En niet alles is even tof, inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh kwam die van jou?Indien ja, dank
Een paar nummers bevallen inderdaad wel.
Nog even meer luisteren natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Netjes, goede nummers beiden.
Mijn favorieten zijn Smooth Sailing, My God is the Sun, If I Had a Tail, I Appear Missing, I Say By The Ocean, gvd eigenlijk alles wel.
Dat nummer ken ik niet, het gaat bij mij vooral om het stukje waarin l.i.f.e.g.o.e.s.o.n. wordt gezongen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk meer op Love of the common People lijken van Paul Young
Die ken ik nog niet. Maar je doet wel een gewaagde uitspraak nu. Ik zet 'm meteen aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Youthern is erg sterk. Misschien wel sterker dan het beste van "de meester" zelf
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet. Maar je doet wel een gewaagde uitspraak nu. Ik zet 'm meteen aan.
Dat is ook echt meest vervelende stukje aan het nummer. Net alsof het een kinderlied is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik niet, het gaat bij mij vooral om het stukje waarin l.i.f.e.g.o.e.s.o.n. wordt gezongen.
Ik heb dat album natuurlijk meteen binnengesleept maar was er nog niet aan toe gekomen.quote:
Op 720p of 1080p is het nog te doen. Maar de flac is idd beter. Goede koptelefoon erbijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dat album natuurlijk meteen binnengesleept maar was er nog niet aan toe gekomen.Sowieso komen dat soort bas-ondersteunde nummers niet echt tot hun recht op YT-kwaliteit, soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Op 720p of 1080p is het nog te doen. Maar de flac is idd beter. Goede koptelefoon erbij
Welke apparatuur gebruiken jullie allen?LaptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonder boxen.
[..]
Op 720p of 1080p is het nog te doen. Maar de flac is idd beter. Goede koptelefoon erbij
Welke apparatuur gebruiken jullie allen?KEF SP1016-speakers voor mijn platenspeler, pc-speakertjes die niets voorstellen aan mijn laptop. Koptelefoon is een Sennheiser In-ear met Fiio headphone amp. Wil eigenlijk betere Sennheisers of zo maar ze gaan altijd zo snel stuk bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je de Momentum aanraden. Weer een pak beter dan de HD25-1'squote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
KEF SP1016-speakers voor mijn platenspeler, pc-speakertjes die niets voorstellen aan mijn laptop. Koptelefoon is een Sennheiser In-ear met Fiio headphone amp. Wil eigenlijk betere Sennheisers of zo maar ze gaan altijd zo snel stuk bij mij
Maar ik wil eigenlijk in-earphones en geen koptelefoon. Veel te groot en log.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Kan je de Momentum aanraden. Weer een pak beter dan de HD25-1's
Ligt eraan waar je luistert. Gewoon thuis op de bank met je laptop is een koptelefoon toch prima?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ik wil eigenlijk in-earphones en geen koptelefoon. Veel te groot en log.
[..]
Welke apparatuur gebruiken jullie allen?ik heb phillips speakertjes voor mijn laptop,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij goed genoeg. Voor Lo-fi indie muziek is het sowieso minder belangrijk wat de kwaliteit van de boxen is.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Geldgebrek is een beetje het probleemquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je luistert. Gewoon thuis op de bank met je laptop is een koptelefoon toch prima?
Als je vergelijkbare geluidskwaliteit wil uit in-ears, moet je customs kopen met 2 of 3 drivers per oor. Is wel wat duurder
Een gewoon in ear dopje lijkt me toch prima.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geldgebrek is een beetje het probleem![]()
Wil niet een fortuin kwijt zijn eigenlijk.
Logischquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geldgebrek is een beetje het probleem![]()
Wil niet een fortuin kwijt zijn eigenlijk.
Je moet er eerst ook het album van The National er voor luisteren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Kerftminister het volgende:
Damn dat Haxan Cloak is saai zeg, gebeurt geen drol.
Maar is dat wel goed genoeg om echt te kopen voor er bij? Dan kan ik toch net zo goed die in-ears pakken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Logisch
Sennheiser PX100 is een goed compact koptelefoontje voor een bodemprijs
http://www.redcoon.nl/B22(...)and?refId=kieskeurig
Ideale recept om van insomnia af te komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet er eerst ook het album van The National er voor luisteren.
Dan kun je ook prima alles in 128 kb mp3 downloadenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een gewoon in ear dopje lijkt me toch prima.
Lees maar wat reviews. Prima koptelefoon met een echt "fun" geluid. Ik gebruik 'm als hardloopkoptelefoonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar is dat wel goed genoeg om echt te kopen voor er bij? Dan kan ik toch net zo goed die in-ears pakken?
Midklasse? Welk budget heppie? Wil je een open of gesloten model? On-ear of over ear? Fun-geluid of "flat" geluid?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef Felagund het volgende:
En wat is een goede midklasse koptelefoon? Verschil tussen 25 euro en 250 euro is wel vrij groot.
Zeker, hun vorige album vond ik de eerste dat geen topalbum was (eerste album is op folkgebied een klassieker, tweede album is er eentje in het rijtje Hospice, For Emma Forever Ago) maar diezelfde stijl hebben ze op dit album veel beter gedaan, heel leuk album.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens heeft Noah and the Whale ook weer heel geruisloos een leuk album uitgebracht. Staat zelfs al een tijdje op Spotify![]()
Tot ongeveer 80 euro. Mijn huidige koptelefoon is een low-budget phillips ding, maar die begint kapot te geraken, ik heb hem geplakt, maar ik weet niet of hij het nog lang doet. Geluid is nog prima overigens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Midklasse? Welk budget heppie? Wil je een open of gesloten model? On-ear of over ear? Fun-geluid of "flat" geluid?
Tofquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:26 schreef Vatta het volgende:
Ik weet niet meer met wie ik laatst in gesprek ging over het aanbevelen van allerlei koptelefoons maar deze is het uiteindelijk geworden en ben er blij mee.
http://www.amazon.com/dp/B005KJJOEY
Dat dus. Heb de mijne drie jaar lang mishandeld voor hij enige tekenen van slijtage ging vertonenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:52 schreef Bol_Wan het volgende:
HD202 is de mijne, ook een prima ding. Stevig, betrouwbaar, prima geluid, niet duur
Vooruit dan maar. Ik zet 'm ook op mijn iPod. Heb ik wat te luisteren in de trein.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:58 schreef DO2 het volgende:
Maar het is serieus een briljant album, hoor.
Dus voor al die mensen die het niet horen, is het echt hun verlies.
Kijk, deze man heeft het helemaal begrepen: http://kickingthehabit.nl(...)tion-recensie-review
Sinds Limit To Your Love een hit(je) werd geloof ik daar niet meer in. Volgens mij denken hele volksstammen dat het tweede couplet gewoon a capella is.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:15 schreef DO2 het volgende:
Het enige nadeel is misschien dat je eigenlijk een heel dure muziekinstallatie nodig hebt om dit werk goed tot z'n recht te laten komen. Omdat er nogal wat subtiele geluiden in zitten en de bassen ongelooflijk diep zijn.
Maar ik ga het natuurlijk wel gewoon proberen. The Knife hebben ook één geniaal nummer.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:26 schreef DO2 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij 'm gaat waarderen, Tchock.
Het houdt ergens het midden tussen The Knife's en Scott Walker's meest duistere werk.
Als je daar weinig tot niets mee kan, kan je deze netzo goed overslaan.
Op pitchfork ook aardig hoog.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:58 schreef DO2 het volgende:
Maar het is serieus een briljant album, hoor.
Dus voor al die mensen die het niet horen, is het echt hun verlies.
Kijk, deze man heeft het helemaal begrepen: http://kickingthehabit.nl(...)tion-recensie-review
Welk nummer?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ik ga het natuurlijk wel gewoon proberen. The Knife hebben ook één geniaal nummer.
Hahaha.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begin serieus te vermoeden dat jij aandelen Haxan Cloak hebt.
Op Le Guess Who deze nog op driedubbel vinyl gekocht van Phil Elverum zelf. Niet dat ik door had dat hij de verkoper was tot het optreden daadwerkelijk begon...quote:
Ik denk dat hij in zwaar water handeltquote:Op zondag 2 juni 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begin serieus te vermoeden dat jij aandelen Haxan Cloak hebt.
Oef, The Glow Pt. 2 op vinyl. Ik voel een kleine steek jaloezie.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op Le Guess Who deze nog op driedubbel vinyl gekocht van Phil Elverum zelf. Niet dat ik door had dat hij de verkoper was tot het optreden daadwerkelijk begon...
Iets met appels en peren.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:54 schreef DO2 het volgende:
Het is geen The Haxan Cloak, natuurlijk. Maar toch...
Weet je wat je met zo'n touw kan doen?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:06 schreef DO2 het volgende:
Haha. Dit is wel heel toevallig, zeg:
http://mitng.org/2013/05/01/the-haxan-cloak-excavation-review/
Dat snapte ik. Hoewel het wel heel zijdelings is.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:12 schreef DO2 het volgende:
Ik doelde op het feit dat ie in die review The Glow, Pt 2 aanhaalt, eigenlijk.
Net geluisterd, maar vond het echt weinig aan hoor.quote:
Ha, tijd voor een quote van Sylvia Plath op dit soort momenten:quote:Op zondag 2 juni 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
Worden jullie ook soms wel eens somber van de hoeveelheid muziek die je eigenlijk nog wilde ontdekken maar niet doet?
Ja, dat kan.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Net geluisterd, maar vond het echt weinig aan hoor.
Precies. Oh, dat is wel een leuke: vertel eens je top (5, 10, doe maar wat) artiesten die je nog wilt luisteren, maar niet serieus hebt ontdekt?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:22 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ha, tijd voor een quote van Sylvia Plath op dit soort momenten:
“I can never read all the books I want; I can never be all the people I want and live all the lives I want. I can never train myself in all the skills I want. And why do I want? I want to live and feel all the shades, tones and variations of mental and physical experience possible in life. And I am horribly limited.”
Dat is een vervelend gevoel jaquote:Op zondag 2 juni 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
Worden jullie ook soms wel eens somber van de hoeveelheid muziek die je eigenlijk nog wilde ontdekken maar niet doet?
Ja. Dan zie ik in mijn downloadfolder 10 nieuwe albums staan, ga ik toch naar het album dat ik al heb doodgespeeld. Heerlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
Vooral heel veel jazz en klassieke muziek. Blijft toch 'n beetje op de oppervlakte allemaal.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Oh, dat is wel een leuke: vertel eens je top (5, 10, doe maar wat) artiesten die je nog wilt luisteren, maar niet serieus hebt ontdekt?
Haha, preciesquote:Op zondag 2 juni 2013 02:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja. Dan zie ik in mijn downloadfolder 10 nieuwe albums staan, ga ik toch naar het album dat ik al heb doodgespeeld. Heerlijk.
Al een week staat Johnny Marr in de playlist, maar hij komt er maar niet doorheenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, preciesEen constante interne strijd tussen de spanning van nieuwe muziek en de warme veiligheid van iets dat je weet dat tof is.
Ik heb nu nog staan:quote:Op zondag 2 juni 2013 02:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Al een week staat Johnny Marr in de playlist, maar hij komt er maar niet doorheen
Jouw smaak een beetje kennende, zal je het album zeer waarderen. Beter dan alles post-2004 van Morrissey. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Al een week staat Johnny Marr in de playlist, maar hij komt er maar niet doorheen
Mag je Mart Smeets quoten is een betere vraagquote:Op zondag 2 juni 2013 02:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jouw smaak een beetje kennende, zal je het album zeer waarderen. Beter dan alles post-2004 van Morrissey. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
quote:Op zondag 2 juni 2013 02:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mag je Mart Smeets quoten is een betere vraag
Goed dat je mijn smaak kentquote:Op zondag 2 juni 2013 02:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jouw smaak een beetje kennende, zal je het album zeer waarderen. Beter dan alles post-2004 van Morrissey. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Ik moet wel opmerken dat FOK!-recensies niet deugen. Alsof ze er geld voor krijgen is íeder album louter positief.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:36 schreef DO2 het volgende:
Kolere, zelfs op Fok wordt ie op waarde geschat.
Zeg, wie is die dekatophetspek? Het is bijna alsof ik 'n recensie van mezelf aan het lezen ben.
CD: The Haxan Cloak - Excavation
Ja, geweldig nummer maar sowieso staat You Are The Quarry vol met klassiekers. Op de twee albums erna ook nog wel, maar toch véél minder en teveel filler. Maar live nog steeds een fenomeen.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed dat je mijn smaak kent
En het laatste goede liedje van Morrissey is dan First Of The Gang To Die?
Ik weet niet of jij het kan uitleggen, maar waarom worden The Smiths veel meer gewaardeerd dan Morrissey solo? Ik merk dat verschil niet zo.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, geweldig nummer maar sowieso staat You Are The Quarry vol met klassiekers. Op de twee albums erna ook nog wel, maar toch véél minder en teveel filler. Maar live nog steeds een fenomeen.
Maar iets als New Town Velocity (op Marr's album) doet mij meer dan ooit aan Morrissey denken.
Ja, maar dat snap ik nog wel een beetje. Kijk, als Pitchfork zijnde werk je gewoon daar en moet je recenseren wat je opgedragen krijgt (oké, je zal vast wel je voorkeuren kunnen doorgeven, maar ook vreselijke dingen moeten aanhoren). Als je als vrijwilliger werkt, heb je volledig zelf de keuze en kies je gewoon iets te recenseren dat je leuk vindt of denkt leuk te vinden.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet wel opmerken dat FOK!-recensies niet deugen. Alsof ze er geld voor krijgen is íeder album louter positief.![]()
Racoon ook alleen maar een 7, omdat het een Nederlandse band is.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:39 schreef Tchock het volgende:
De laatste recensies zijn 8,0, 7,5, 7,5 ,8,0 en die 8,5 van jou.Justice live? 7,8. Fleetwood Mac EP? 8,0. Racoon - The Singles Collection? 7,0. Als je iets lager vindt dan een 7 kan dat zelf als nieuws op de Frontpage.
Als een recensent louter cijfers tussen de 7 en de 8,5 uitdeelt deugen zijn cijfers niet. Zelfs als je alleen leuke albums recenseert lijkt het me sterk dat er nooit iets tegenvalt of juist er écht uit springt. Behalve dan nog dat ze bij FOK! die albums allemaal vroegtijdig binnenkrijgen dus het lijkt me sterk dat dat enkel de albums zijn die de recensenten graag luisteren.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, maar dat snap ik nog wel een beetje. Kijk, als Pitchfork zijnde werk je gewoon daar en moet je recenseren wat je opgedragen krijgt (oké, je zal vast wel je voorkeuren kunnen doorgeven, maar ook vreselijke dingen moeten aanhoren). Als je als vrijwilliger werkt, heb je volledig zelf de keuze en kies je gewoon iets te recenseren dat je leuk vindt of denkt leuk te vinden.
Ikzelf schrijf ook recensies en als ik een concert aanvraag, is het altijd een artiest waarvan ik weet dat het goed zal zijn. Dus die artiest moet al een slechte avond hebben voor een echt negatieve recensie (maar blind ophemelen gebeurt ook niet uiteraard, altijd kritisch blijven).
Hij geeft 'm zelfs een 9,5. Ik neig er na 7 of 8 luisterbeurten ook naar.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:39 schreef Tchock het volgende:
De laatste recensies zijn 8,0, 7,5, 7,5 ,8,0 en die 8,5 van jou.Justice live? 7,8. Fleetwood Mac EP? 8,0. Racoon - The Singles Collection? 7,0. Als je iets lager vindt dan een 7 kan dat zelf als nieuws op de Frontpage.
Nou, Morrissey solo wordt ook wel erg gewaardeerd hoor. Hij was in de jaren '90 groter dan The Smiths ooit waren. En heel veel Smiths fans vinden zijn solowerk ook bijzonder goed, toch zeker het vroege.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het kan uitleggen, maar waarom worden The Smiths veel meer gewaardeerd dan Morrissey solo? Ik merk dat verschil niet zo.
Wees voorzichtig met dat soort cijfers, DO2. Een 9,5 betekent dat er vrijwel niets beter kan zijn.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:43 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hij geeft 'm zelfs een 9,5. Ik neig er na 7 of 8 luisterbeurten ook naar.
Fun-geluid als in veel midbass en niet mega gedetailleerd / vermoeiend. Daar tegenover staan koptelefoons die het geluid natuurgetrouwer weergeven, maar minder muzikaal zijn etc.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tot ongeveer 80 euro. Mijn huidige koptelefoon is een low-budget phillips ding, maar die begint kapot te geraken, ik heb hem geplakt, maar ik weet niet of hij het nog lang doet. Geluid is nog prima overigens.
Open/gesloten maakt mij niet veel uit, maar liefst niet al te groot ding dat je gehele oren omsluit. Wat bedoel je met fun-geluid?
Die vorige plaat was ook de minste. Paste niet in lijn met de andere platen. De nieuwe lijkt weer meer richting de oude Bell X1 te gaan, in de tijd dat Damien Rice nog invloed had.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:30 schreef Bol_Wan het volgende:
Kan me nog herinneren dat ik die vorige plaat niks aan vond. Maar ik zal het weer eens proberen
Frank Zappaquote:Op zondag 2 juni 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Oh, dat is wel een leuke: vertel eens je top (5, 10, doe maar wat) artiesten die je nog wilt luisteren, maar niet serieus hebt ontdekt?
Wees blij dat het om de muziek wasquote:Op zondag 2 juni 2013 14:44 schreef Tchock het volgende:
Ik heb dit aan staan, mijn moeder loopt met een verbaasd gezicht de kamer in...
Die zangeres van Paramore lijkt me wel watquote:Op zondag 2 juni 2013 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook dat er bepaalde vrouwenstemmen zijn waar je zeg maar verliefd op kan worden?
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook dat er bepaalde vrouwenstemmen zijn waar je zeg maar verliefd op kan worden?
Vind Dolores van The Cranberries wel goedquote:Op zondag 2 juni 2013 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
Absoluut. Janne Schra en die zangeres van The Early Warning Company bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
Goede tip op het eerste gehoorquote:Op zondag 2 juni 2013 15:33 schreef methodmich het volgende:
Murmurations van The Epstein verdient een luisterbeurt.
Die moet ik ook altijd nog eens goed luisteren.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:21 schreef Kerftminister het volgende:
Zit nu aan ( ). Ook heerlijk dromerig zeg.
Ja ik denk ik ga eens leren voor mijn tentamens dus dan kan zoiets wel op, maar het werkt een beetje averechts eerlijk gezegd.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die moet ik ook altijd nog eens goed luisteren.
Hahahaha.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja ik denk ik ga eens leren voor mijn tentamens dus dan kan zoiets wel op, maar het werkt een beetje averechts eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
Suggesties? Wat voor een soort muziek is het? K-pop, rock, hiphop, jazz?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef Kerftminister het volgende:
Het is de laatste maanden sowieso wel erg gezellig hier. Ben trouwens mezelf weer aan het stacken met Koreaanse indie, wat een land wat dat betreft hoor.
Zit nu aan Toro y Moi plaat uit 2011, wel geinig, had dit jaar toch ook eentje uitgebracht?
Toro y Moi? Dat is beetje electro-achtig. Chillwave las ik.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Suggesties? Wat voor een soort muziek is het? K-pop, rock, hiphop, jazz?
Hmm, kan ook best lekker zijn, ik ben dol op funk.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Jup, maar heel anders dan zijn vorige platen. Veel meer funk/pop
Ik bedoelde het Koreanse spul, ik ken überhaupt geen Koreaanse idee.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Toro y Moi? Dat is beetje electro-achtig. Chillwave las ik.
Of bedoel je het Koreaanse spul?
Hmm heb wel wat dingetjes die ik kan aanraden:quote:Op zondag 2 juni 2013 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoelde het Koreanse spul, ik ken überhaupt geen Koreaanse idee.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:58 schreef Maxerazzi het volgende:
You Forgot It In People van Broken Social Scene is écht een fantastische plaat!Waarom is-ie nu pas op mijn pad gekomen?
Alleen door de stem? Hm... Nina Persson?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
quote:
Best wel een episch optreden zo te zienquote:Op zondag 2 juni 2013 23:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]![]()
Onovertroffen. Trouwens, check wat er heel recent opdook, een complete video van Morrissey's eerste solooptreden, met Smithssongs en drie en een halve Smith op het podium (Morrissey, Rourke, Joyce en Craig Gannon). Echt een ongelofelijke atmosfeer.
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:33 schreef Moody het volgende:
Fujiya & Miyagi kwam weer eens voorbij, ben benieuwd of jullie deze al kennen
Deze is wat bekender wellicht:
Het is Mainstream Monday.quote:
Daarom ga ik maar eens die Neon Trees plaat luisteren, vind ik stiekem toch wel leuk, die hitjes van hun.quote:
Gisteren alweer voor de 7e keer gehad. Veruit beste plaat van het jaar hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Felagund het volgende:
Ik heb de nieuwe van QOTSA maar aangezet.
Pertinent mee oneens.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gisteren alweer voor de 7e keer gehad. Veruit beste plaat van het jaar hoor.
Dat is het leuke aan muziek ook, muziek = discussie en niemand is het altijd met elkaar eens. Anders zouden we het in dit topic maar over dezelfde 3 albums constant hebben.quote:
En QOTSA zou er niet een van zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 17:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan muziek ook, muziek = discussie. Anders zouden we het in dit topic maar over dezelfde 3 albums constant hebben.
Ik heb die zaadplaat nog niet geluisterd.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Joh
Zou lachen zijn als jouw nummer 1 in het eindejaarslijstje niet die zaad-plaat is
Nee, dat ben ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
DO2 is die ene met dat getal in zijn username, hè?
qua indie(rock) in elk geval The History of Apple Pie, Eins Zwei & The Parallel Cinema, The Silhouettes...quote:Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vond het wel echt een zaadplaat ook.
Wat zijn jullie beste platen van het jaar dan? Hier Queens of the Stone Age, Portugal. the Man en Czarface voorlopig.
Ik ken het wel een beetje, is toch met die strop op de hoes? Doet me aan iets anders denken.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Kent iemand hier trouwens Peter Adams of The Haxan Cloak? Goeie muziek allebei, vreemd dat die nog nooit hier ten sprake zijn gekomen?
Ellen Schoenaerts Kwartet, CocoRosie, Tegan and Sara, Nick Cave & The Bad Seeds, The Thermals en The Epstein voorlopig de hoogst genoteerden.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef Kerftminister het volgende:
Wat zijn jullie beste platen van het jaar dan? Hier Queens of the Stone Age, Portugal. the Man en Czarface voorlopig.
Peter Adams!!!!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 17:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Kent iemand hier trouwens Peter Adams of The Haxan Cloak? Goeie muziek allebei, vreemd dat die nog nooit hier ten sprake zijn gekomen?
Haxan Cloak, is dat niet die Britney Spears coverband?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Voor mij staat Vampire Weekend op 1, gevolgd door Depeche Mode en ik denk daarna Suede.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef Kerftminister het volgende:
Tegan en Sara echt een fijn album inderdaad en veel te weinig over gehoord in dit topic. En Nick Cave komt zeker ook wel hoog. The Thermals vond ik te lawaaierigquote:Op maandag 3 juni 2013 17:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ellen Schoenaerts Kwartet, CocoRosie, Tegan and Sara, Nick Cave & The Bad Seeds, The Thermals en The Epstein voorlopig de hoogst genoteerden.
Fijn album inderdaad. Net onder mijn topfavorieten. Ik vind vooral My God Is The Sun geweldig. Een van de beste singlesquote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Felagund het volgende:
Ik heb de nieuwe van QOTSA maar aangezet.
Daar ken ik nog meer voorbeelden van.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef Tchock het volgende:
Kreeg vorig jaar trouwens naast het stempel Best New Music een 8,7 van P4K
[ afbeelding ]
Zelfs zaadmuziek krijgt dat soort cijfers op die kutsite tegenwoordig.quote:
Die eerste moet ik nog steeds eens luisterenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:00 schreef neohu het volgende:
Kurt Vile en Nick Cave gaan aan kop bij mij.
Kurtje Fielquote:Op maandag 3 juni 2013 22:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die eerste moet ik nog steeds eens luisteren
Johnny Marr vind ik toch niet super hoor. Het is best leuk allemaal, maar een sterke zanger is het allerminst en ook instrumentaal is het geen niveau Smiths/Modest Mousequote:Op maandag 3 juni 2013 21:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelfs zaadmuziek krijgt dat soort cijfers op die kutsite tegenwoordig.
Kwaliteit als Depeche Mode, Suede, Johnny Marr e.d. wordt dan weer zwaar ondergewaardeerd.
Klopt. Zag ergens in een recensie staan dat de muziek gelijk je aandacht trekt, maar dat je het toch niet het hele album volhoudt. Dat herkende ik wel. Toch is het wel een degelijk album.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Johnny Marr vind ik toch niet super hoor. Het is best leuk allemaal, maar een sterke zanger is het allerminst en ook instrumentaal is het geen niveau Smiths/Modest Mouse
Het is in ieder geval de moeite waard. Zal niet in de top10 van albums komen, maar ik denk dat ik er door het jaar heen nog wel op terug zal grijpenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:28 schreef Arn0 het volgende:
Ik vond na een eerste luisterbeurt het album ook te lang, maar nu vind ik het echt perfect, geen enkel slecht nummer, zoveel catchy riffs en goede teksten.
(aldus de voorzitter van de Smiths fanclub)
Wat is er zo fantastisch aan Flaming Lips? Ik vond het denk ik nog wel iets minder dan Yo La Tengo, wat er m.i. toch best wel op lijkt en volgens jou toch wel wat saai was.quote:
En Kurt Vile.quote:
Van die eerste regel ken ik alleen het album van Junip.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:32 schreef Moody het volgende:
Jonas Winterland, Fossil Collection, Junip, Telekinesis, Young Dreams, geweldige albums.
En natuurlijk The National, Kurt Ville, Petertje en Cloud Cult
Oja, en enkele nummers van de nieuwe Vampire Weekend. Als album net onder de top.
Nah...Dat klinkt lekker, maar is niks speciaals.quote:
Mjah de algehele sfeer die het uitstraalt is fantastisch. Echt een concept album zeldzaam in zijn soort. Fantastisch. Die Yo La Tengo zijn gewoon 9 leuke singeltjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is er zo fantastisch aan Flaming Lips? Ik vond het denk ik nog wel iets minder dan Yo La Tengo, wat er m.i. toch best wel op lijkt en volgens jou toch wel wat saai was.
Ik ook. Die man houdt wel van een beetje obscure muziek denk ikquote:Op maandag 3 juni 2013 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van die eerste regel ken ik alleen het album van Junip.Vampire Weekend is ook weer vrij goed idd.
Tssss mainstreampjequote:Op maandag 3 juni 2013 22:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook. Die man houdt wel van een beetje obscure muziek denk ik
Sja, als je 184 artiesten per week tipt wordt niet alles opgepikt hequote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Tssss mainstreampje
Zo onbekend zijn die albums nietZijn op vele blogs te vinden, op MuMe en op RYM. Oja, en ik heb ze meerdere malen genoemd. Maarja, Moody noemt ze, dus ze zijn niet interessant genoeg
Oh, soms post ik tuubjes in een opwelling. Als ik 'm nog een keer luister, blijkt het toch niet zo goed te zijn. Maar goed, misschien wel voor een anderquote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Sja, als je 184 artiesten per week tipt wordt niet alles opgepikt he
Aerodynamic vind hem ook leuk, dus toch maar eens checken dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Moody het volgende:
Gemiddelde van 4,0 met 33 stemmen en jullie hebben 'm nog niet opgepikt?
http://www.musicmeter.nl/album/310300
Dus gewoon Metacritic, maar dan op Spotify?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aerodynamic vind hem ook leuk, dus toch maar eens checken dan.
Voor diegenen die Spotify gebruiken is de App Any Decent music erg handig, houdt de gemiddeldes van reviews bij van veel albums.
Staat The National al op Spotify dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aerodynamic vind hem ook leuk, dus toch maar eens checken dan.
Voor diegenen die Spotify gebruiken is de App Any Decent music erg handig, houdt de gemiddeldes van reviews bij van veel albums.
jupquote:
Zoiets, maar dan kun je de albums direct luisteren, reviews lezen, zonder een browser venster te openen. Wordt ook goed bijgehouden, je ziet of platen stijgen/dalen in de lijst, etc.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dus gewoon Metacritic, maar dan op Spotify?
Ja, album staat met een gemiddelde van 8.2 op een 2e plaats, net achter Laura.quote:
Marling is lekker idd. Wel ff wennen, maar na 3-4 luisterbeurtjes valt hij wel jaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, album staat meteen gemiddelde van 8.2 op een 2e plaats, net achter Laura.
Heel stiekem doe ik dat bijna altijd eerst. Het kost wat van je integriteit als je bij wilt zijn hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 22:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Ongeloveloos toch? Maar je hebt 'm stiekem toch wel buiten Spotify om geluisterd?
Alsof muziek downloaden altijd illegaal is. De meeste cd's die ik koop, had ik nooit gekocht als ik niet eerst de cd had kunnen luisterenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Heel stiekem doe ik dat bijna altijd eerst. Het kost wat van je integriteit als je bij wilt zijn hoor
Hehe, dat maakt het niet minder illegaal..quote:Op maandag 3 juni 2013 22:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Alsof muziek downloaden altijd illegaal is. De meeste cd's die ik koop, had ik nooit gekocht als ik niet eerst de cd had kunnen luisteren
Het één heeft niks te maken met de ander. Muziek downloaden is niet altijd illegaal, maar tenzij je ervoor betaald of het gratis wordt aangeboden is het niet erg ethisch :pquote:Op maandag 3 juni 2013 22:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Alsof muziek downloaden altijd illegaal is. De meeste cd's die ik koop, had ik nooit gekocht als ik niet eerst de cd had kunnen luisteren
Joh?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het één heeft niks te maken met de ander. Muziek downloaden is niet altijd illegaal, maar tenzij je ervoor betaald of het gratis wordt aangeboden is het niet erg ethisch :p
Heb Cloud Cult dankzij jou geluisterdquote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Tssss mainstreampje
Zo onbekend zijn die albums nietZijn op vele blogs te vinden, op MuMe en op RYM. Oja, en ik heb ze meerdere malen genoemd. Maarja, Moody noemt ze, dus ze zijn niet interessant genoeg
Wat doe je nuquote:Op maandag 3 juni 2013 22:55 schreef debeterebob het volgende:
En de beste singles tot nu toe dan?
Even uit mijn hoofd:
Bastille - Bad Blood
Biffy Clyro - Black Chandelier
Depeche Mode - Heaven
Depeche Mode - Soft Touch/Raw Nerve
Depeche Mode - Soothe My Soul
Frank Turner - Recovery
Haim - Falling
Justin Timberlake - Mirrors
Miles Kane - Don't Forget Who You Are?
Noah And The Whale - Heart of Nowhere
Queens Of The Stone Age - If I had A Tail
Queens Of The Stone Age - My God Is The Sun
Suede - Barriers
Vampire Weekend - Step
Vampire Weekend - Ya Hey
Volbeat - Lola Montez
Yo La Tengo - Ohm
Op alfabetische volgorde
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat doe je nu
We waren met een ethische discussie bezig.Dit was ik ondertussen al aan het typen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
favoriete nummer van het jaar is hands down: The Phoenix van Fall Out Boy. Album is ruk verder maar dat is toch wel zo'n knaller. Leuke tweede is GMF van John Grantquote:Op maandag 3 juni 2013 22:55 schreef debeterebob het volgende:
En de beste singles tot nu toe dan?
Even uit mijn hoofd:
Bastille - Bad Blood
Biffy Clyro - Black Chandelier
Depeche Mode - Heaven
Depeche Mode - Soft Touch/Raw Nerve
Depeche Mode - Soothe My Soul
Frank Turner - Recovery
Haim - Falling
Justin Timberlake - Mirrors
Miles Kane - Don't Forget Who You Are?
Noah And The Whale - Heart of Nowhere
Queens Of The Stone Age - If I had A Tail
Queens Of The Stone Age - My God Is The Sun
Suede - Barriers
Vampire Weekend - Step
Vampire Weekend - Ya Hey
Volbeat - Lola Montez
Yo La Tengo - Ohm
Op alfabetische volgorde
Top. Die ga ik even checkenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
favoriete nummer van het jaar is hands down: The Phoenix van Fall Out Boy. Album is ruk verder maar dat is toch wel zo'n knaller. Leuke tweede is GMF van John Grant
En fuck, daar zit weer een album aan vast dat ik moet luisterenquote:
Volgens mij probeer je verkapt nog een oude discussie naar boven te halenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Man met baard
[ afbeelding ]
Album is ok, niet geweldig. Maar Beekeeper is zo ongelovelijk mooi!!
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Man met baard
[ afbeelding ]
Album is ok, niet geweldig. Maar Beekeeper is zo ongelovelijk mooi!!
Deze man heeft ons land nog gered van de Hertog van Alva.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel een aardig nummer idd.
Jouw foto is aardig, het nummer is geweldig.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel een aardig nummer idd.
Fleet Foxes - Mykonos ben ik toch aardig verliefd opquote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef Moody het volgende:
Beste nummer van de afgelopen 5 jaar mensen? (2008 tot nu)
Kan ik begrijpen. Goed nummerquote:Op maandag 3 juni 2013 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fleet Foxes - Mykonos ben ik toch aardig verliefd op
Ik houd wel beetje van die liedjes in de stijl van Fleet foxes.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Goed nummer
Ik ga zelf denk ik voor deze:
Castaways And Cutouts komt uit 2002quote:Op maandag 3 juni 2013 23:27 schreef Bol_Wan het volgende:
wat mij betreft het beste nummer ooit, maar zeker van de laatste vijf jaar
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik houd wel beetje van die liedjes in de stijl van Fleet foxes.
The Shins heeft wel beetje zelfde stijl
Hee, jij bent hier niet vaak! Gezellig!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beste nummer van de afgelopen 5 jaar, moeilijk...
Dit komt aardig in de buurt.
Je kan ook voor Simple Song kiezenquote:
Die vind ik niet zo geweldig. Beetje standaard pop-riedeltje. Past wel prima binnen het album, leuk album. Niet zo slecht als de "critici" bewerenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan ook voor Simple Song kiezenDie valt makkelijk binnen de 5 jaar.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef BoerBert het volgende:
Jammer dat Reckoner van Radiohead net meer dan 5 jaar oud is.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef Moody het volgende:
Beste nummer van de afgelopen 5 jaar mensen? (2008 tot nu)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |