Die vorige plaat was ook de minste. Paste niet in lijn met de andere platen. De nieuwe lijkt weer meer richting de oude Bell X1 te gaan, in de tijd dat Damien Rice nog invloed had.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:30 schreef Bol_Wan het volgende:
Kan me nog herinneren dat ik die vorige plaat niks aan vond. Maar ik zal het weer eens proberen
Frank Zappaquote:Op zondag 2 juni 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Oh, dat is wel een leuke: vertel eens je top (5, 10, doe maar wat) artiesten die je nog wilt luisteren, maar niet serieus hebt ontdekt?
Wees blij dat het om de muziek wasquote:Op zondag 2 juni 2013 14:44 schreef Tchock het volgende:
Ik heb dit aan staan, mijn moeder loopt met een verbaasd gezicht de kamer in...
Die zangeres van Paramore lijkt me wel watquote:Op zondag 2 juni 2013 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook dat er bepaalde vrouwenstemmen zijn waar je zeg maar verliefd op kan worden?
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook dat er bepaalde vrouwenstemmen zijn waar je zeg maar verliefd op kan worden?
Vind Dolores van The Cranberries wel goedquote:Op zondag 2 juni 2013 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
Absoluut. Janne Schra en die zangeres van The Early Warning Company bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
Goede tip op het eerste gehoorquote:Op zondag 2 juni 2013 15:33 schreef methodmich het volgende:
Murmurations van The Epstein verdient een luisterbeurt.
Die moet ik ook altijd nog eens goed luisteren.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:21 schreef Kerftminister het volgende:
Zit nu aan ( ). Ook heerlijk dromerig zeg.
Ja ik denk ik ga eens leren voor mijn tentamens dus dan kan zoiets wel op, maar het werkt een beetje averechts eerlijk gezegd.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die moet ik ook altijd nog eens goed luisteren.
Hahahaha.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja ik denk ik ga eens leren voor mijn tentamens dus dan kan zoiets wel op, maar het werkt een beetje averechts eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |