Oef, The Glow Pt. 2 op vinyl. Ik voel een kleine steek jaloezie.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op Le Guess Who deze nog op driedubbel vinyl gekocht van Phil Elverum zelf. Niet dat ik door had dat hij de verkoper was tot het optreden daadwerkelijk begon...
Iets met appels en peren.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:54 schreef DO2 het volgende:
Het is geen The Haxan Cloak, natuurlijk. Maar toch...
Weet je wat je met zo'n touw kan doen?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:06 schreef DO2 het volgende:
Haha. Dit is wel heel toevallig, zeg:
http://mitng.org/2013/05/01/the-haxan-cloak-excavation-review/
Dat snapte ik. Hoewel het wel heel zijdelings is.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:12 schreef DO2 het volgende:
Ik doelde op het feit dat ie in die review The Glow, Pt 2 aanhaalt, eigenlijk.
Net geluisterd, maar vond het echt weinig aan hoor.quote:
Ha, tijd voor een quote van Sylvia Plath op dit soort momenten:quote:Op zondag 2 juni 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
Worden jullie ook soms wel eens somber van de hoeveelheid muziek die je eigenlijk nog wilde ontdekken maar niet doet?
Ja, dat kan.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Net geluisterd, maar vond het echt weinig aan hoor.
Precies. Oh, dat is wel een leuke: vertel eens je top (5, 10, doe maar wat) artiesten die je nog wilt luisteren, maar niet serieus hebt ontdekt?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:22 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ha, tijd voor een quote van Sylvia Plath op dit soort momenten:
“I can never read all the books I want; I can never be all the people I want and live all the lives I want. I can never train myself in all the skills I want. And why do I want? I want to live and feel all the shades, tones and variations of mental and physical experience possible in life. And I am horribly limited.”
Dat is een vervelend gevoel jaquote:Op zondag 2 juni 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
Worden jullie ook soms wel eens somber van de hoeveelheid muziek die je eigenlijk nog wilde ontdekken maar niet doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |