Dat is het leuke aan muziek ook, muziek = discussie en niemand is het altijd met elkaar eens. Anders zouden we het in dit topic maar over dezelfde 3 albums constant hebben.quote:
En QOTSA zou er niet een van zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 17:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan muziek ook, muziek = discussie. Anders zouden we het in dit topic maar over dezelfde 3 albums constant hebben.
Ik heb die zaadplaat nog niet geluisterd.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Joh
Zou lachen zijn als jouw nummer 1 in het eindejaarslijstje niet die zaad-plaat is
Nee, dat ben ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
DO2 is die ene met dat getal in zijn username, hè?
qua indie(rock) in elk geval The History of Apple Pie, Eins Zwei & The Parallel Cinema, The Silhouettes...quote:Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vond het wel echt een zaadplaat ook.
Wat zijn jullie beste platen van het jaar dan? Hier Queens of the Stone Age, Portugal. the Man en Czarface voorlopig.
Ik ken het wel een beetje, is toch met die strop op de hoes? Doet me aan iets anders denken.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Kent iemand hier trouwens Peter Adams of The Haxan Cloak? Goeie muziek allebei, vreemd dat die nog nooit hier ten sprake zijn gekomen?
Ellen Schoenaerts Kwartet, CocoRosie, Tegan and Sara, Nick Cave & The Bad Seeds, The Thermals en The Epstein voorlopig de hoogst genoteerden.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef Kerftminister het volgende:
Wat zijn jullie beste platen van het jaar dan? Hier Queens of the Stone Age, Portugal. the Man en Czarface voorlopig.
Peter Adams!!!!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 17:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Kent iemand hier trouwens Peter Adams of The Haxan Cloak? Goeie muziek allebei, vreemd dat die nog nooit hier ten sprake zijn gekomen?
Haxan Cloak, is dat niet die Britney Spears coverband?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Voor mij staat Vampire Weekend op 1, gevolgd door Depeche Mode en ik denk daarna Suede.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef Kerftminister het volgende:
Tegan en Sara echt een fijn album inderdaad en veel te weinig over gehoord in dit topic. En Nick Cave komt zeker ook wel hoog. The Thermals vond ik te lawaaierigquote:Op maandag 3 juni 2013 17:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ellen Schoenaerts Kwartet, CocoRosie, Tegan and Sara, Nick Cave & The Bad Seeds, The Thermals en The Epstein voorlopig de hoogst genoteerden.
Fijn album inderdaad. Net onder mijn topfavorieten. Ik vind vooral My God Is The Sun geweldig. Een van de beste singlesquote:Op maandag 3 juni 2013 16:47 schreef Felagund het volgende:
Ik heb de nieuwe van QOTSA maar aangezet.
Daar ken ik nog meer voorbeelden van.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef Tchock het volgende:
Kreeg vorig jaar trouwens naast het stempel Best New Music een 8,7 van P4K
[ afbeelding ]
Zelfs zaadmuziek krijgt dat soort cijfers op die kutsite tegenwoordig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |