Ik vind het helemaal niet fijn. Wat absoluut niet wil zeggen dat ik alleen maar dezelfde muziek luister. En trouwens; indie is zo breed...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik luister best veel metal. Is gewoon even fijn als je teveel Indie hebt geluisterd.
Volgens mij ben ik de enige die nog wat metal luistert. En hardcore luister ik niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Tchock het volgende:
Ik was al bang toen ik 'hardcore en metal' zei dat het hier op uit zou draaien
Toen je geboren werd zei je moeder tegen jou ook dat het een dingetje zou worden. En toch viel dat tegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef Moody het volgende:
Klaar met die onzin!
Fossil Collective nu! Ik voorspel dat dat een dingetje gaat worden
Mijn moeder heeft vanaf mijn geboorte al gezegd dat ik een broodmongool wasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toen je geboren werd zei je moeder tegen jou ook dat het een dingetje zou worden. En toch viel dat tegen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vanaf mijn geboorte al gezegd dat ik een broodmongool was
Had ze goed gezien dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vanaf mijn geboorte al gezegd dat ik een broodmongool was
Had je geen Einstein voor moeten zijn, gezien de chronische stroom aan kwijl uit mijn linkermondhoek.quote:
Learning staat ook als bonustrack op Trouble Will Find Me.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef Moody het volgende:
The National covert Perfume Genius
http://dissolvableandweig(...)perfume-genius-cover
Had je ook niet naar een katholiek gesticht moeten gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Had je geen Einstein voor moeten zijn, gezien de chronische stroom aan kwijl uit mijn linkermondhoek.
Was geen keuze.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Had je ook niet naar een katholiek gesticht moeten gaan
Ik dacht toch dat je iets hebt met My Bloody Valentine, het beangstigende van The Haxan Cloak, en misschien ook met GY!BE. Er is ook atmosferische metal. Er is zelfs een cross-over van black metal en shoegaze. Ik ben daar zelf overigens nog niet heel bekend mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Oh, en ik heb ook helemaal niks met metal en alles wat daar ook maar enigszins op lijkt.
Ik dacht oprecht even dat mijn speakers stuk warenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:23 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat je iets hebt met My Bloody Valentine, het beangstigende van The Haxan Cloak, en misschien ook met GY!BE. Er is ook atmosferische metal. Er is zelfs een cross-over van black metal en shoegaze. Ik ben daar zelf overigens nog niet heel bekend mee.
Dit blijft het mooiste (quasi-)metalnummer dat ik ken:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:23 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat je iets hebt met My Bloody Valentine, het beangstigende van The Haxan Cloak, en misschien ook met GY!BE. Er is ook atmosferische metal. Er is zelfs een cross-over van black metal en shoegaze. Ik ben daar zelf overigens nog niet heel bekend mee.
Ik hoor al dat dit bizar toffe muziek is. Morgen eens goed voor gaan zitten.quote:
Maak je maar klaar. The Glow Pt. 2 is een meesterwerk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoor al dat dit bizar toffe muziek is. Morgen eens goed voor gaan zitten.
Haha. Zelfs ik wist dat en ik heb het boek niet gelezen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef Felagund het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Paranoid Android gebaseerd is op Marvin uit Hitchhiker's guide tot the Galaxy. Terwijl dat één van mij favoriete karakters uit het boek is.
Nog iets heeeeeeel moois voor jou om te ontdekken dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wist je serieus niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef Felagund het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Paranoid Android gebaseerd is op Marvin uit Hitchhiker's guide tot the Galaxy. Terwijl dat één van mij favoriete karakters uit het boek is.
The Microphones is tof idd. Mount Eerie ken ik niet, zal ik morgen eens opzoeken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mount Eerie is hetzelfde als The Microphones. Phil Elvrum is de man erachter.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
The Microphones is tof idd. Mount Eerie ken ik niet, zal ik morgen eens opzoeken.Ik heb zelf ook niks met metal.
Dat is dus dat stigma!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht even dat mijn speakers stuk waren
"Wind's Poem" en "Ocean Roar" op sommige momenten wel. Dit nummer ook:quote:
Nooit een link gelegd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat wist je serieus niet?![]()
Heb je meegedaan aan Towel Day trouwens?
Dan moet ik het morgen zeker gaan luisteren, goede tip.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Mount Eerie is hetzelfde als The Microphones. Phil Elvrum is de man erachter.
Dit klinkt echt moddervet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
Is dit al bekend hier? Cloud Boat. Maken met vlagen minimale elektronische muziek:
maar kunnen ook Other Lives-achtige droommuziek maken
Later dit jaar debuutalbum.
edit: Is deze week uitgekomenVet!
dat doe ik ook wel, maar ik ben niet zo heel kritisch. Gooi gewoon heel veel nieuws erbij, zo in een jaar flikker ik 150 albums in mijn playlist.. Ik doelde ook eigenlijk meer op het feit dat het hier/alle andere indieblogs altijd of helemaal geweldig of helemaal kut is. Vaak alletweequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeurpruim!!
En tsja. WIj luisteren geloof ik allemaal minstens 10 tot 20 nieuwe albums per week, natuurlijk ga je dan kritisch zijn
Ik haak iig meteen af zodra er gegrunt wordt en/of wanneer ze als een malloot op een drumstel gaan lopen rammen. Laat ik het dan daar bij houden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:23 schreef tim. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:22 schreef Tchock het volgende:
Trouwens; wat is dit voor onzin?
Miles Kane, 2013
Alamo Race Track, 2009.
Nee, dat merkte ik ook meteen op. Maar het lijkt wel echt héél veel op elkaar. is er een folkliedje met deze basis of zo?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Al is de melodie Black Cat John Brown natuurlijk ook niet al te origineel
Jup, maar is geen goed album. Heart of Nowhere is het enige nummer dat noemenswaardig is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens heeft Noah and the Whale ook weer heel geruisloos een leuk album uitgebracht. Staat zelfs al een tijdje op Spotify![]()
Ik vind de rest ook wel fijn hoor. There Will Come A Time doet het bijvoorbeeld ook wel voor mequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Jup, maar is geen goed album. Heart of Nowhere is het enige nummer dat noemenswaardig is.
Fijn dat je mijn gedachten komt verwoorden. Dat album had ik al gezien, maar echt boeiend was het niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Jup, maar is geen goed album. Heart of Nowhere is het enige nummer dat noemenswaardig is.
Wel jammer dat ze niet door zijn gegaan met de stijl die ze op First Days of Spring hadden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik vind de rest ook wel fijn hoor. There Will Come A Time doet het bijvoorbeeld ook wel voor me
en Kelly!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef Moody het volgende:
When Saints Go Machine heeft ook een nieuw album. Bekend van dit heeeerlijke nummertje:
Komt nu binnen, dus ben benieuwd
L.I.F.E.G.O.E.S.O.N. is wel echt een schijtnummer zegquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet door zijn gegaan met de stijl die ze op First Days of Spring hadden.
Ze zijn overigens live wel erg goed. De nummers klinken wat minder glad dan op het album.
Jup die ookquote:
Met een knipoog naar The Kinksquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
L.I.F.E.G.O.E.S.O.N. is wel echt een schijtnummer zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |