Altijd als ik zeg dat ik My Bloody Valentine goed vind gaan mensen me uitlachen en een emo noemen. Waarop ik uit moet leggen dat Bullet een andere band is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bullet for my valentine en zo niet?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd als ik zeg dat ik My Bloody Valentine goed vind gaan mensen me uitlachen en een emo noemen. Waarop ik uit moet leggen dat Bullet een andere band is.
Dead Animal Collective?quote:
Graag gedaan. Ben zelf 'n groot liefhebber van The Field.quote:
Metallica ik eigenlijk ook niet. Ik wilde eerst alleen gaan zeggen dat ik daar geen spontane uitslag van kreeg maar Deftones luister ik wel af en toe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ben zelf 'n groot liefhebber van The Field.
( Oh, en ik heb ook helemaal niks met metal en alles wat daar ook maar enigszins op lijkt. ( Zelfs niet Metallica. ) )
Ik luister best veel metal. Is gewoon even fijn als je teveel Indie hebt geluisterd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Metallica ik eigenlijk ook niet. Ik wilde eerst alleen gaan zeggen dat ik daar geen spontane uitslag van kreeg maar Deftones luister ik wel af en toe.
Ik vind het helemaal niet fijn. Wat absoluut niet wil zeggen dat ik alleen maar dezelfde muziek luister. En trouwens; indie is zo breed...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik luister best veel metal. Is gewoon even fijn als je teveel Indie hebt geluisterd.
Volgens mij ben ik de enige die nog wat metal luistert. En hardcore luister ik niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Tchock het volgende:
Ik was al bang toen ik 'hardcore en metal' zei dat het hier op uit zou draaien
Toen je geboren werd zei je moeder tegen jou ook dat het een dingetje zou worden. En toch viel dat tegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef Moody het volgende:
Klaar met die onzin!
Fossil Collective nu! Ik voorspel dat dat een dingetje gaat worden
Mijn moeder heeft vanaf mijn geboorte al gezegd dat ik een broodmongool wasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toen je geboren werd zei je moeder tegen jou ook dat het een dingetje zou worden. En toch viel dat tegen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vanaf mijn geboorte al gezegd dat ik een broodmongool was
Had ze goed gezien dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vanaf mijn geboorte al gezegd dat ik een broodmongool was
Had je geen Einstein voor moeten zijn, gezien de chronische stroom aan kwijl uit mijn linkermondhoek.quote:
Learning staat ook als bonustrack op Trouble Will Find Me.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef Moody het volgende:
The National covert Perfume Genius
http://dissolvableandweig(...)perfume-genius-cover
Had je ook niet naar een katholiek gesticht moeten gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Had je geen Einstein voor moeten zijn, gezien de chronische stroom aan kwijl uit mijn linkermondhoek.
Was geen keuze.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Had je ook niet naar een katholiek gesticht moeten gaan
Ik dacht toch dat je iets hebt met My Bloody Valentine, het beangstigende van The Haxan Cloak, en misschien ook met GY!BE. Er is ook atmosferische metal. Er is zelfs een cross-over van black metal en shoegaze. Ik ben daar zelf overigens nog niet heel bekend mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Oh, en ik heb ook helemaal niks met metal en alles wat daar ook maar enigszins op lijkt.
Ik dacht oprecht even dat mijn speakers stuk warenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:23 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat je iets hebt met My Bloody Valentine, het beangstigende van The Haxan Cloak, en misschien ook met GY!BE. Er is ook atmosferische metal. Er is zelfs een cross-over van black metal en shoegaze. Ik ben daar zelf overigens nog niet heel bekend mee.
Dit blijft het mooiste (quasi-)metalnummer dat ik ken:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:23 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat je iets hebt met My Bloody Valentine, het beangstigende van The Haxan Cloak, en misschien ook met GY!BE. Er is ook atmosferische metal. Er is zelfs een cross-over van black metal en shoegaze. Ik ben daar zelf overigens nog niet heel bekend mee.
Dit blijft het mooiste (quasi-)metalnummer dat ik ken:
Ik hoor al dat dit bizar toffe muziek is. Morgen eens goed voor gaan zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |