Fink ja. Ook een beetje de reden dat ik links dump, volgens mij weten velen niet hoe geniaal Ninja TUne is en welke geniale namen er wel niet op dit label zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Fink is Ninja? Wist ik niet.
Perfect Darkness is echt een geniaal album.
Met de Franse slag deze keer. Ff checkenquote:
Maisquote:
Heeft dat met een stigma te maken? Ten tijde van "Humbug" waren Arctic Monkeys weg van Black Sabbath, Phil Elverum (Mount Eerie/The Microphones) is beïnvloed door black metal. Hij heeft er wat van in deze mix gestopt: http://www.self-titledmag(...)-mix-by-mount-eerie/quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van hardcore en metal kan ik vrijwel alles wel in meer of mindere mate waarderen.
Dat is absoluut geen stigma. Ik vind het gewoon zonder veel uitzonderingen afschuwelijk. Uiteraard niet de meer 'rock'-metal als Black Sabbath, Deftones, Metallica. Dat luister ik ook gewoon. Ik heb het over deathmetal, grindcore, trash metal, power metal, vampire metal, hardcore blood death painmetal en meer van zulks.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:00 schreef tim. het volgende:
[..]
Heeft dat met een stigma te maken? Ten tijde van "Humbug" waren Arctic Monkeys weg van Black Sabbath, Phil Elverum (Mount Eerie/The Microphones) is beïnvloed door black metal. Hij heeft er wat van in deze mix gestopt: http://www.self-titledmag(...)-mix-by-mount-eerie/
Ook P4k-lezers zijn er niet meer vies van tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Japanese noise kan je wel waarderen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen stigma. Ik vind het gewoon zonder veel uitzonderingen afschuwelijk. Uiteraard niet de meer 'rock'-metal als Black Sabbath, Deftones, Metallica. Dat luister ik ook gewoon. Ik heb het over deathmetal, grindcore, trash metal, power metal, vampire metal, hardcore blood death painmetal en meer van zulks.
Lachen he?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word er wakker mee en ik val er mee in slaap.
Nerdmetal zou een betere benaming zijn. Of techmetal.quote:
Gaaf nummerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:53 schreef Moody het volgende:
Geen album om suf te luisteren, maar dit is toch ook wel lekker:
Bullet for my valentine en zo niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Nerdmetal zou een betere benaming zijn. Of techmetal.
Heb in ieder geval nog nooit een nummer volledig beluisterd.
Altijd als ik zeg dat ik My Bloody Valentine goed vind gaan mensen me uitlachen en een emo noemen. Waarop ik uit moet leggen dat Bullet een andere band is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bullet for my valentine en zo niet?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd als ik zeg dat ik My Bloody Valentine goed vind gaan mensen me uitlachen en een emo noemen. Waarop ik uit moet leggen dat Bullet een andere band is.
Dead Animal Collective?quote:
Graag gedaan. Ben zelf 'n groot liefhebber van The Field.quote:
Metallica ik eigenlijk ook niet. Ik wilde eerst alleen gaan zeggen dat ik daar geen spontane uitslag van kreeg maar Deftones luister ik wel af en toe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ben zelf 'n groot liefhebber van The Field.
( Oh, en ik heb ook helemaal niks met metal en alles wat daar ook maar enigszins op lijkt. ( Zelfs niet Metallica. ) )
Ik luister best veel metal. Is gewoon even fijn als je teveel Indie hebt geluisterd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Metallica ik eigenlijk ook niet. Ik wilde eerst alleen gaan zeggen dat ik daar geen spontane uitslag van kreeg maar Deftones luister ik wel af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |