Houden zoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat PSB sneller is. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer dan tien nummers van ze ken.
Het album ademt wel continu dezelfde sfeer iddquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
Als ik zo wat nummers luister is het wel een beetje een one-trick pony. Funkbas, housebeat, funkgitaartje met dezelfde effecten en PSB-zang.
Hahaha. Jamiroquai-achtige muziek krijg je dan. Als je een stuur in je hand hebt is het fijn en dan maakt het ook meteen niet meer uit welk nummer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Het album ademt wel continu dezelfde sfeer iddEven kijken wat de opvolger brengt he...
Wel muziek voor een playlist voor in de auto naar mijn mening.
Beetje uptempo is wel fijn in de auto. Zit er vaak in, dus wel fijn om niet altijd radio te hoeven luisterenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha. Jamiroquai-achtige muziek krijg je dan. Als je een stuur in je hand hebt is het fijn en dan maakt het ook meteen niet meer uit welk nummer.
Zeurpruim!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik houd gewoon van dingen afzeiken.Al moet ik wel zeggen dat er heel veel muziek is die ik prima uren kan luisteren als iemand anders het aan zet maar die ik niet speciaal genoeg vind om zelf te gaan luisteren.
Dat is grootste categorie. Afgezien van hardcore en metal kan ik vrijwel alles wel in meer of mindere mate waarderen.
Lemaitre bedoel je? Komt uit Denemarken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
Nu die andere. De zoveelste electro-act uit Frankrijk met wobbelende basgitaartjes en hoge vocal samples. Ik luister nog hoor, dit is geen eindoordeel.
Ik red dat trouwens bij lange na niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeurpruim!!
En tsja. WIj luisteren geloof ik allemaal minstens 10 tot 20 nieuwe albums per week, natuurlijk ga je dan kritisch zijn
In dat geval is het vrij goede imitatie van de zoveelste Franse elektro-act met wobbelende basgitaartjes en hoge vocal samples.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Lemaitre bedoel je? Komt uit Denemarken.
Ik ook niet, deze week misschien nog wel, maar andere weken is een paar nieuwe albums al veel.quote:
Jij vind de nieuwe Daft Punk ook niets?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval is het vrij goede imitatie van de zoveelste Franse elektro-act met wobbelende basgitaartjes en hoge vocal samples.
Ok ik zette misschien wat hoog in, maar mijn punt is duidelijk terug?quote:
Justice, Madeon, Kavinsky, Daft Punk. Verder kom ik nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Geef er nog eens 5. Leuk voor mijn playlist
Tof hè.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Poep dan
Ik kende Bonobo helemaal nietWat een fijne ontdekking is dat!
Ga dan ook eens die andere Ninja tune acts uitchecken zoals Blockhead, Mr Scruff etcquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Poep dan
Ik kende Bonobo helemaal nietWat een fijne ontdekking is dat!
Ik had dat met Gomez. In de '90 al eens gehoord, waardeloos bevonden en pas sinds een paar jaar weer herontdekt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
Ik vroeg me net wat af. Soms heb je van die bands die je jaren links hebt laten liggen. Die je niks vond. En dan ineens klikt het. En luister je het misschien wel 1000 plays per week/maand ofzo, uit het niets. Hebben jullie dat ook wel eens gehad, en met welke band had je dat dan het ergst?
Vampire Weekend. 151 plays nu waarvan 135 deze maand. Terwijl ik ze al sinds A Punk in mijn iTunes heb staan. Verder Beatles, die ik ook pas sinds een paar maanden veel luister.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
Ik vroeg me net wat af. Soms heb je van die bands die je jaren links hebt laten liggen. Die je niks vond. En dan ineens klikt het. En luister je het misschien wel 1000 plays per week/maand ofzo, uit het niets. Hebben jullie dat ook wel eens gehad, en met welke band had je dat dan het ergst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |