Nick cave <3 droom manquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:44 schreef Tchock het volgende:
Oh. Gigantische TT-faal is dit. Dit moet het nieuwe album van Nick Cave voorstellen.
Je kunt veel positiefs over Nick Cave zeggen maar dat hij knap is is er niet echt een vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Nick cave <3 droom man
kijk em nou. lekker ding
Je zal 'm naast je hebben liggenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Nick cave <3 droom man
kijk em nou. lekker ding
Ik hou ook niet van knap. Ik hou van uitstralingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt veel positiefs over Nick Cave zeggen maar dat hij knap is is er niet echt een van
En jij zegt een vrouw met smaak te zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van knap. Ik hou van uitstraling
Niet haten op snorren en windkapselsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt veel positiefs over Nick Cave zeggen maar dat hij knap is is er niet echt een van
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van knap. Ik hou van uitstraling
Over smaak valt niet te twisten toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
En jij zegt een vrouw met smaak te zijn
Elke keer weer deze grap als het over Cohen of Dylan gaatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Jammer dat hij perse Jeff Buckley moest coveren
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:50 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten toch?
You think i'm psycho don't you mama?
Het eerste nummer alleen al... Avalanche... Wow... Is de toon ook gelijk gezet voor de rest van het album.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik was al plaatjes aan het zoekenAlleen ze waren niet zo smakelijk
Dylanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke keer weer deze grap als het over Cohen of Dylan gaat
Daar is ook een cover van van ongekend niveau.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:51 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het eerste nummer alleen al... Avalanche... Wow... Is de toon ook gelijk gezet voor de rest van het album.
Ik heb ook een Wayfarer!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:52 schreef Moody het volgende:
[..]
[..]
DylanBeetje Adele coveren.
Net als Billy Joel overigens:
Ken ik nog niet. Zal er zo eens naar luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar is ook een cover van van ongekend niveau.
Muziek van Nicolas Jaar, zang van Sasha Spielberg (inderdaad, dochter van). Ik zeg niet dat het béter is dat het origineel, maar in zijn eigen genre vind ik dit echt fenomenaal goed.
Nirvana - Where Did You Sleep Last Nightquote:
Liefst op koptelefoon. En zet de video op zijn hoogste bitrate. Er zit een prachtige bas in die je anders ontgaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:55 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ken ik nog niet. Zal er zo eens naar luisteren.
Beste:quote:
NEEEE JOH.quote:
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Liefst op koptelefoon. En zet de video op zijn hoogste bitrate. Er zit een prachtige bas in die je anders ontgaat.
Origineel is een zeiknummer eerste klas. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:00 schreef DO2 het volgende:
[..]
Zal ik doen.
-
Ik vind dit trouwens ook een briljante cover... Ik vind het origineel niet veel, maar dit is heerlijk:
/topicquote:
Lief van hem.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
/topic
Bob Dylan zei ook dat de cover zo goed was dat Jimi hem mocht houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
WILD NOTHINGquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef emokid het volgende:
[..]
Heel veel Spaanse bands, waaronder ook het "legendarische" Los Planetas. L'Hereu Escampa was de tofste Spaanse band, soort Japandroids uit Catalonië. Erg goed.
Daanaast.. o.a. Paus uit Portugal, ook zeer tof. Do Make Say Think, Bob Mould, Dead Can Dance, Pantha Du Prince & The Bell Laboratory (holy shit), My Bloody Valentine, Nick Cave & The BS, The Jesus & Mary Chain, e.a. Vond de Heineken stage uiterst oncomfortabel dit jaar(sowieso Heineken ipv San Miguel), en de Primavera stage had met alles wat ik daar zag slecht geluid. The Breeders bijv. Heb mij verder wel goed vermaakt uiteraard.
Jij?
Anthony and the Johnsons vind ik dus helemaal niets. Het zal muzikaal allemaal wel goed zijn, maar die stem kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:05 schreef neohu het volgende:
![]()
OT: wtf, er is gewoon een topic zo goed als geheel langs me heen gegaan![]()
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anthony and the Johnsons vind ik dus helemaal niets. Het zal muzikaal allemaal wel goed zijn, maar die stem kan ik niet tegen.
Ik moet me toch eens beter gaan verdiepen in mijn UIquote:
Ga je ze op BKS bekijken? Dat is de uitgelezen kans of sta je dan bij Kurt Vile?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik moet me toch eens beter gaan verdiepen in mijn UI
Ik gok dat ik dan wel ga kijken, aangezien ik Kurt afgelopen maandag heb gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:22 schreef kciR het volgende:
[..]
Ga je ze op BKS bekijken? Dat is de uitgelezen kans of sta je dan bij Kurt Vile?
Als het dan niets is kun je altijd nog weglopenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dan wel ga kijken, aangezien ik Kurt afgelopen maandag heb gezien
hele artikel hierquote:[...] Dessner zoekt creativiteit in de beperking. 'Ik verander meestal niet meer dan een noot tegelijk, dat is zo in tachtig procent van onze nummers. Je kunt akkoorden op elkaar doen volgen die noten met elkaar gemeen hebben, of grote sprongen maken. Misschien geef ik nu het hele geheim van de band weg. Het is een manier van songschrijven waarop Matt heel goed reageert, op een heel rauwe manier.'
Ik mis 'herhaling van zetten'.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:30 schreef Norrage het volgende:
Tsja. Ze hebben wel een hele mooie karakteristieke sound inderdaad. mede daardoor. Maar ik vind dat nieuwe album zo zwaar tegenvallen. Pretentieus anyone?(ik vond dat dat woord al te lang niet meer gebruikt was in dit topic). Dat nieuwe album valt wel heel erg in de herhaling en herhalingen van akkoordenschema's. Ze proberen ergens "nieuw" te klinken, maar op mij komt het heel geforceerd en dus zelfs bijna pretentieus over...
Sun Raquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:33 schreef Felagund het volgende:
Om het topic weer in een positieve richting in te gooien, ik ben Sun Ra aan het ontdekken, tot nu toe klinkt het erg fijn.![]()
Ik luister nu naar Jazz in Silhouette, nog andere albums die ik per se moet gaan luisteren? (Misschien past deze vraag beter in het Jazz topic, maar volgens mij zitten hier ook Sun Ra fans).
Dat gebruik ik als ze exact hetzelfde proberen te klinken als op vorige albumsquote:
Nee het 2 na en 1 na laatste album was het bestequote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik mis het expliciete 'de eerste albums waren de beste'.
Ik ken die hele band niet en ik snap nu pas je UI :")quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee het 2 na en 1 na laatste album was het beste
Ja, nu pas.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sun Ra
Nu pas Fela?
Lanquidity
De beste. Maar ook Nuclear War is super, en voor het iets experimentelere is Space is the Place ook vet en een heleboel anders. En wat betreft Jazz in Silhouette: Sounds of Joy, Nubians of Plutonia, Supersonic Sounds en Mayan Temples zijn ook precies in die stijl
Heb je het nu over No Age of The National?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken die hele band niet en ik snap nu pas je UI :")
No Age. The National ken ik welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb je het nu over No Age of The National?Beiden zijn wel vrij bekend inmiddels.
Ik zou No Age niet vrij bekend noemen. Zeker niet niveautje National zeg maarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb je het nu over No Age of The National?Beiden zijn wel vrij bekend inmiddels.
No Age is wel de ultieme P4K/hipster/indie bandquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik zou No Age niet vrij bekend noemen. Zeker niet niveautje National zeg maar
Je UI is in de verkeerde kleurquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
No Age is wel de ultieme P4K/hipster/indie band
Vertel dat aan...wie hem gemaakt heeftquote:
maker zegt: gewoon goeie kleur hoor: http://en.wikipedia.org/wiki/Nouns_(album)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vertel dat aan...wie hem gemaakt heeft
Op spotify is ie rozequote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
maker zegt: gewoon goeie kleur hoor: http://en.wikipedia.org/wiki/Nouns_(album)
Zal wel een deluxe edition zijn o.i.d.quote:
Aah jij was het inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
maker zegt: gewoon goeie kleur hoor: http://en.wikipedia.org/wiki/Nouns_(album)
Zeker, rekening zit al een tijdje op de post. Nog niks binnen gekregen?quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Die uitspraak is op 't randje voor een muziektopic
Cool. San Miguel is geen Estrella (dat was ook ooit het bier op Primavera), maar heb toch liever dat Filippijnse merk dan Heineken als ik in Spanje ben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:56 schreef Z het volgende:
[..]
WILD NOTHING
SAVAGES
METZ
DINOSAUR JR.
DEERHUNTER
PHOENIX
MULATU ASTATKE
KURT VILE & THE VIOLATORS
DAUGHN GIBSON
THE BREEDERS
THE JESUS & THE MARY CHAIN
JAMES BLAKE
GLASS CANDY
SWANS
THE KNIFE
MOUNT EERIE
MELODY'S ECHO CHAMBER
MAC DEMARCO
CAMERA OBSCURA
DAN DEACON
LIARS
CRYSTAL CASTLES
En San Miguel is toch gewoon de Heineken van Spanje? Het viel me wel op dat er op zo'n indie-festival zo veel aan merchandising gedaan werd.
Portugal The Man vergelijken met Peter Adamsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef kciR het volgende:
Ja, het is zeker een gave plaat!
Al kunnen ze bij mij moeilijk een potje breken, alles vanaf Satanic Satanist vind ik goed. Het is mijn 'Peter Adams', al schreeuw ik het niet zo van de daken
(TT voor het volgende topic? Indie Friends?)
Ik heb volgens mij nu twee/derde van hun albums geluisterd, een album per jaar is voor mij iets teveel van het goede. Maar de nieuwe is dus wel waard om te luisteren?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:03 schreef Moody het volgende:
De laatste plaat (2011) vond ik een beetje flauw. Te gelikt misschien. Maar goed, als je 8 albums maakt in 7 jaar tijd, heb je het recht om er 1 te verkloten.
Nog niet gehoordquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nu twee/derde van hun albums geluisterd, een album per jaar is voor mij iets teveel van het goede. Maar de nieuwe is dus wel waard om te luisteren?
Hier hebben ze twee jaar over gedaan, er was vorig jaar geen album.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nu twee/derde van hun albums geluisterd, een album per jaar is voor mij iets teveel van het goede. Maar de nieuwe is dus wel waard om te luisteren?
Goedgekeurd door hogere handquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:11 schreef Moody het volgende:
Ik zie Jezus en Hallelujah. Ik hoeft me geen zorgen te maken?
De opener van de vorige plaat is het beste nummer van de vorige plaatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Opener is in ieder geval al 1000x beter dan de opener van de vorige plaat
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef DO2 het volgende:
Ik denk dat we het er inmiddels allemaal wel over eens zijn dat The Haxan Cloak de spannendste plaat van het jaar heeft gemaakt tot dusver, he?
Ja? Hmm? Ok. Juist. Mooi.
Dan hebben we dat ook weer gehad.
Kunnen we het nu weer met z'n allen hebben over andere plaatjes...
Ik zal hem ook eens gaan luisteren. De hoes kwam mee bekend voor, bleek dat hij vorige maand op de luisterpaal stond. Had hem even een maand eerder gepitchd, was makkelijker zoekenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef DO2 het volgende:
Ik denk dat we het er inmiddels allemaal wel over eens zijn dat The Haxan Cloak de spannendste plaat van het jaar heeft gemaakt tot dusver, he?
Ja? Hmm? Ok. Juist. Mooi.
Dan hebben we dat ook weer gehad.
Kunnen we het nu weer met z'n allen hebben over andere plaatjes...
Heb dat album nooit leuk gevonden, maar nu ik op die linkjes van je klinkt klinkt het toch wel goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Net weer eens All Things Must Pass op de platenspeler gelegd, en jongens, dat is toch gewoon één van de mooiste albums ooit.
Harrison![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk album Moody! Wat vind je dan van de nieuwe Editors??quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:24 schreef Moody het volgende:
Nieuwe album van Telekinesis is ook erg fijn. Kent iemand die al?
Wat is daarmee?quote:
Had ik al wel verwacht, ik was zelf ook niet echt enthousiast over "A ton of love". Zelfs op musicmeter krijgt het na 17 stemmen maar een 3.11.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:32 schreef Moody het volgende:
Ik overdrijf een beetje, maar het is wel hun minste plaat tot dusver
quote:
Dit zei Jeff Tweedy een paar maanden geleden over de richting van het nieuwe album van Wilco. Echt, kom nou eens met de fucking aankondiging dat er een nieuwe plaat komt. Muziekjaar 2013 zou met een nieuwe Wilco al helemaal fantastisch zijn. Daarbij 'next record to be more fucked up', dat kan alleen maar fantastisch worden.quote:WILCO’S NEXT RECORD TO BE MORE ‘FUCKED UP’
30 March, 2013
Mat Lee
With the aim to avoid playing it safe, Wilco co-founder and frontman Jeff Tweedy admits the band may venture into alternate territory as they plan another record, stretching their already experimental rock to a whole new level.
Tweedy told us in a recent interview that criticisms of the band’s comfort in their genre have actually hit home and he is keen to rectify that.
“I have a kinda sneaky suspicion that the next record is gonna be a little more fucked up than the last few – that’s an itch we haven’t scratched in a while.”
But just what does Tweedy mean by ‘fucked up’?
“You know, I don’t really know,” he smiles, and trails off, then thinks aloud. “Not necessarily noisy, maybe just some less conventional song shapes, and in the sonics of it.”
With a couple of 12-minute plus songs on the last one, you wonder how much less conventional can Wilco get?
“That’s a good question, I don’t know – maybe I have taken in some of that critical shorthand that ‘Wilco have played it safe’ lately – and maybe even those twelve-minute songs are the safe way for us. It relates to that enthusiasm and passion for Wilco – maybe it fostered a certain amount of expectation, and when it just sounds like Wilco, that’s somehow a disappointment.”
http://themusic.com.au/ne(...)o-be-more-fucked-up/
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Net weer eens All Things Must Pass op de platenspeler gelegd, en jongens, dat is toch gewoon één van de mooiste albums ooit.
Harrison![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt goed, al enige indicatie van releasedatum?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dit zei Jeff Tweedy een paar maanden geleden over de richting van het nieuwe album van Wilco. Echt, kom nou eens met de fucking aankondiging dat er een nieuwe plaat komt. Muziekjaar 2013 zou met een nieuwe Wilco al helemaal fantastisch zijn. Daarbij 'next record to be more fucked up', dat kan alleen maar fantastisch worden.![]()
Krijgen we misschien een album helemaal vol met dit soort songs.![]()
Album vol met kinderen van Art of Almost zou inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dit zei Jeff Tweedy een paar maanden geleden over de richting van het nieuwe album van Wilco. Echt, kom nou eens met de fucking aankondiging dat er een nieuwe plaat komt. Muziekjaar 2013 zou met een nieuwe Wilco al helemaal fantastisch zijn. Daarbij 'next record to be more fucked up', dat kan alleen maar fantastisch worden.![]()
Hij zei ook dat het vorige album helemaal fucked up zou zijn, maar dat bleef bij het eerste nummerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Apple Scruffs is ook fantastisch.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klinkt goed, al enige indicatie van releasedatum?
Vinyl?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
Nieuw werk van James Blake in mijn brievenbus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Vinyl?
Yes. Wit nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom moest ik lachen.![]()
![]()
Tof, collector itempje dus! Was het datgene dat je ergens in één van de vorige topics postte; dat ie op een andere naam ook werk ging uitbrengen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Wit nog wel.
En waarom moest ik lachen.![]()
Iemand heeft het gelezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:38 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Tof, collector itempje dus! Was het datgene dat je ergens in één van de vorige topics postte; dat ie op een andere naam ook werk ging uitbrengen?
Als student Geschiedenis ben ik uiteraard getraind om in de behandeling van bronnen het zinloze van het zinvolle te scheiden.quote:
Je hebt weinig gemistquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
Phoenix staat hier aan. Die was ik helemaal vergeten dit jaar.
Hij was wel genoemd maar ik had het nog niet geluisterd. Dus bij deze.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Je hebt weinig gemist
Is Beaches al eens genoemdKraut pop is een aardige omschrijving
Als je een album in het eerste nummer uit zet ben je gewoon aan het aanstellen. Sorry hoor, maar zelfs als je het gruwelijk saai vindt moet je toch wel een concentratieboog van 5 minuten hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:48 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het album van Phoenix nog wel aardig. Niet wereldschokkend, maar leuk om naar te luisteren.
Bij The National ben ik bij de tweede poging bij het vierde nummer gestopt met luisteren, bij de eerste keer luisteren al na het eerste nummer. Dus nog een paar keer luisteren en dan weet ik hem misschien helemaal uit te zitten.
Toch staan er enkele nummers op die tot de beste behoren die ze gemaakt hebben. Slipped en Deamons bijv. Vind het weer een erg sterk album. Over 3 jaar weer meer van hetzelfde, verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:48 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het album van Phoenix nog wel aardig. Niet wereldschokkend, maar leuk om naar te luisteren.
Bij The National ben ik bij de tweede poging bij het vierde nummer gestopt met luisteren, bij de eerste keer luisteren al na het eerste nummer. Dus nog een paar keer luisteren en dan weet ik hem misschien helemaal uit te zitten.
Geen album om suf te luisteren, maar dit is toch ook wel lekker:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk. Maar niet echt heel boeiend. Een beetje shoegazepop is het.
Totale niksmuziek. Om aan te zetten als je net drinken ging pakken of zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Geen album om suf te luisteren, maar dit is toch ook wel lekker:
Ik stel me niet aan, maar als ik geen zin heb om een album te luisteren dan doe ik dat niet. Ik was nieuwsgierig waarom het zo goed gewaardeerd wordt, maar het eerste nummer nodigde mij niet uit om verder te luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een album in het eerste nummer uit zet ben je gewoon aan het aanstellen. Sorry hoor, maar zelfs als je het gruwelijk saai vindt moet je toch wel een concentratieboog van 5 minuten hebben.
Dat snap ik best, maar je moet gewoon verder luisteren. Als je een album afschrijft om de eerste twee minuten kun je 'm net zo goed niet aan zetten, toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, maar als ik geen zin heb om een album te luisteren dan doe ik dat niet. Ik was nieuwsgierig waarom het zo goed gewaardeerd wordt, maar het eerste nummer nodigde mij niet uit om verder te luisteren.
Ik overdrijf inderdaad. Het is absoluut niet onaardig maar ik vind het echt niet noemenswaardig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Beeetje overdreven, maar kan. Dan ligt het genre je blijkbaar niet
Daarom heb ik heb hem op een ander moment nog een tweede keer aangezet, toen kwam ik al verder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik best, maar je moet gewoon verder luisteren. Als je een album afschrijft om de eerste twee minuten kun je 'm net zo goed niet aan zetten, toch?
Die vind ik dan wel weer leuk klinken voor een eerste keer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Beeetje overdreven, maar kan. Dan ligt het genre je blijkbaar niet
Dat geldt voor 50-60% van de nieuwe bandjes die hier geïntroduceerd worden. Af en toe zit er een pareltje tussenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik overdrijf inderdaad. Het is absoluut niet onaardig maar ik vind het echt niet noemenswaardig.
Beetje de Boxer sound, goed nummertje idd. Dat iedereen een andere favoriet heeft, zegt wel iets over de kwaliteit van het album.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef Tchock het volgende:
Overigens vind ik van de nieuwe van The National Sea of Love het beste.
Ik houd gewoon van dingen afzeiken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik merk wel dat mijn drempel om iets leuk te vinden een stuk lager ligt dan die van jullie. Of jullie zijn gewoon expres zo zwart/wit
Goede coverart in elk geval. Eens luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:07 schreef Moody het volgende:
Heb 'm vorige maand al een keer gepost, maar werd toen compleet genegeerd. The Embassy anyone
Ik zou eerder zeggen dat PSB sneller is. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer dan tien nummers van ze ken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:12 schreef Moody het volgende:
Heeft er wel wat van weg. Off key zang, dikke beats. PSB is alleen wat trager en een tikkie meer gay.
Houden zoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat PSB sneller is. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer dan tien nummers van ze ken.
Het album ademt wel continu dezelfde sfeer iddquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
Als ik zo wat nummers luister is het wel een beetje een one-trick pony. Funkbas, housebeat, funkgitaartje met dezelfde effecten en PSB-zang.
Hahaha. Jamiroquai-achtige muziek krijg je dan. Als je een stuur in je hand hebt is het fijn en dan maakt het ook meteen niet meer uit welk nummer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Het album ademt wel continu dezelfde sfeer iddEven kijken wat de opvolger brengt he...
Wel muziek voor een playlist voor in de auto naar mijn mening.
Beetje uptempo is wel fijn in de auto. Zit er vaak in, dus wel fijn om niet altijd radio te hoeven luisterenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha. Jamiroquai-achtige muziek krijg je dan. Als je een stuur in je hand hebt is het fijn en dan maakt het ook meteen niet meer uit welk nummer.
Zeurpruim!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik houd gewoon van dingen afzeiken.Al moet ik wel zeggen dat er heel veel muziek is die ik prima uren kan luisteren als iemand anders het aan zet maar die ik niet speciaal genoeg vind om zelf te gaan luisteren.
Dat is grootste categorie. Afgezien van hardcore en metal kan ik vrijwel alles wel in meer of mindere mate waarderen.
Lemaitre bedoel je? Komt uit Denemarken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
Nu die andere. De zoveelste electro-act uit Frankrijk met wobbelende basgitaartjes en hoge vocal samples. Ik luister nog hoor, dit is geen eindoordeel.
Ik red dat trouwens bij lange na niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeurpruim!!
En tsja. WIj luisteren geloof ik allemaal minstens 10 tot 20 nieuwe albums per week, natuurlijk ga je dan kritisch zijn
In dat geval is het vrij goede imitatie van de zoveelste Franse elektro-act met wobbelende basgitaartjes en hoge vocal samples.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Lemaitre bedoel je? Komt uit Denemarken.
Ik ook niet, deze week misschien nog wel, maar andere weken is een paar nieuwe albums al veel.quote:
Jij vind de nieuwe Daft Punk ook niets?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval is het vrij goede imitatie van de zoveelste Franse elektro-act met wobbelende basgitaartjes en hoge vocal samples.
Ok ik zette misschien wat hoog in, maar mijn punt is duidelijk terug?quote:
Justice, Madeon, Kavinsky, Daft Punk. Verder kom ik nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Geef er nog eens 5. Leuk voor mijn playlist
Tof hè.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Poep dan
Ik kende Bonobo helemaal nietWat een fijne ontdekking is dat!
Ga dan ook eens die andere Ninja tune acts uitchecken zoals Blockhead, Mr Scruff etcquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Poep dan
Ik kende Bonobo helemaal nietWat een fijne ontdekking is dat!
Ik had dat met Gomez. In de '90 al eens gehoord, waardeloos bevonden en pas sinds een paar jaar weer herontdekt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
Ik vroeg me net wat af. Soms heb je van die bands die je jaren links hebt laten liggen. Die je niks vond. En dan ineens klikt het. En luister je het misschien wel 1000 plays per week/maand ofzo, uit het niets. Hebben jullie dat ook wel eens gehad, en met welke band had je dat dan het ergst?
Vampire Weekend. 151 plays nu waarvan 135 deze maand. Terwijl ik ze al sinds A Punk in mijn iTunes heb staan. Verder Beatles, die ik ook pas sinds een paar maanden veel luister.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
Ik vroeg me net wat af. Soms heb je van die bands die je jaren links hebt laten liggen. Die je niks vond. En dan ineens klikt het. En luister je het misschien wel 1000 plays per week/maand ofzo, uit het niets. Hebben jullie dat ook wel eens gehad, en met welke band had je dat dan het ergst?
Doen me aan Alizée denkenquote:
Ik heb het niet met specifieke artiesten, maar ik luisteren nu opeens wel ontzettend veel Ninja Tune music.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ga dan ook eens die andere Ninja tune acts uitchecken zoals Blockhead, Mr Scruff etc
Dat zeggen meer mensen. Het is vrij afschuwelijk maar wel erg catchy. En leuke clip.quote:
Leuk is dat hè, als een label alleen maar leuke muziek maaktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb het niet met specifieke artiesten, maar ik luisteren nu opeens wel ontzettend veel Ninja Tune music.
Vooral Blockhead is echt heel erg in de stijl van Bonobo, en ik vind het stiekem beter want het is wat meer uptempoquote:
Ninja Tunequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb het niet met specifieke artiesten, maar ik luisteren nu opeens wel ontzettend veel Ninja Tune music.
Klaxons. Hebben mijn op-een-na meest geluisterde album gemaakt en ik heb nog nooit iemand ontmoet die het tof vindt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Moody het volgende:
Iets anders. Kennen jullie nog vreselijk onbekende en/of onderschatte popbandjes?
Zit met 2 bandjes in de maag die vreselijk goed zijn, maar nooit zijn "begrepen"; Stabilo en Sunhouse. Anyone
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
Oh, van Ninja Tune ken ik wel redelijk wat. Amon Tobin, Eskmo, Illum Sphere, Qemists, Starkey en Machinedrum. Het is niet allemaal ... mijn muziek.
Amon Tobin ken je wel. Die maakt muziek zo raar dat het meer schilderij is dan muziekstuk. Eskmo maakt hele mellow minimale electro, heel erg tof. Debuutalbum is het luisteren waard (en, nota bene, verantwoordelijk voor mijn UI!).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:38 schreef Norrage het volgende:
[..]Ik ben een ongelooflijke Ninja Tune kenner, heb zelfs verzamel cds van ze en tenminste 50 albums waarvan 20 op cd ofzo, maar je noemt hier 6 bands waar ik nog nooit van gehoord heb
![]()
![]()
Behalve Amon Tobin natuurlijk. Ontzettende held.
Myths of the Near Future. Met een grote hit er op voor Golden Skans, al is de rest ook erg tof.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Does ring a bell. Welk album moet ik hebben?
Ja dat zeg ik ook, Amon Tobin ken ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Amon Tobin ken je wel. Die maakt muziek zo raar dat het meer schilderij is dan muziekstuk. Eskmo maakt hele mellow minimale electro, heel erg tof. Debuutalbum is het luisteren waard (en, nota bene, verantwoordelijk voor mijn UI!).
Illum Sphere ken ik van een remix of twee maar ik zou je er verder niet veel over kunnen vertellen. Zelfde geldt voor Machinedrum. Qemists zijn een drum and bass-act die veel live doen (deden? geen idee). Is goed te horen op de plaat:
Fink is Ninja? Wist ik niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Norrage het volgende:
Geniale Ninja TUne acts:
En man..ik kan nog uren doorgaan![]()
![]()
Ze druppelen binnenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Myths of the Near Future. Met een grote hit er op voor Golden Skans, al is de rest ook erg tof.Het is druk en chaotisch en best wel pop. Maar het is heerlijk
Tweede album was trouwens onder druk van het label compleet omgegooid en dat is (surprise) waardeloos. Binnenkort komt de derde.
Jon Kennedy, Funki Porcini, London Funk allstars,Jagga Jazzist, Skalpel, The Herbiliser, The Heavy, Fink. En dan vergeet ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
Oh, van Ninja Tune ken ik wel redelijk wat. Amon Tobin, Eskmo, Illum Sphere, Qemists, Starkey en Machinedrum. Het is niet allemaal ... mijn muziek.
Als je toch bezig bent: haal de Xan Valleys EP er bij. Die heeft alle charmes van het debuutalbum met als extra bonus dat 'ie nog chaotischer is.quote:
Hij heeft nog een paar meer mooie albums uitgebracht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Fink is Ninja? Wist ik niet.
Perfect Darkness is echt een geniaal album.
The Heavy ken ik ook wel, ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jon Kennedy, Funki Porcini, London Funk allstars,Jagga Jazzist, Skalpel, The Herbiliser, The Heavy, Fink. En dan vergeet ik er nog wel een paar.
Fink ja. Ook een beetje de reden dat ik links dump, volgens mij weten velen niet hoe geniaal Ninja TUne is en welke geniale namen er wel niet op dit label zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Fink is Ninja? Wist ik niet.
Perfect Darkness is echt een geniaal album.
Met de Franse slag deze keer. Ff checkenquote:
Maisquote:
Heeft dat met een stigma te maken? Ten tijde van "Humbug" waren Arctic Monkeys weg van Black Sabbath, Phil Elverum (Mount Eerie/The Microphones) is beïnvloed door black metal. Hij heeft er wat van in deze mix gestopt: http://www.self-titledmag(...)-mix-by-mount-eerie/quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van hardcore en metal kan ik vrijwel alles wel in meer of mindere mate waarderen.
Dat is absoluut geen stigma. Ik vind het gewoon zonder veel uitzonderingen afschuwelijk. Uiteraard niet de meer 'rock'-metal als Black Sabbath, Deftones, Metallica. Dat luister ik ook gewoon. Ik heb het over deathmetal, grindcore, trash metal, power metal, vampire metal, hardcore blood death painmetal en meer van zulks.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:00 schreef tim. het volgende:
[..]
Heeft dat met een stigma te maken? Ten tijde van "Humbug" waren Arctic Monkeys weg van Black Sabbath, Phil Elverum (Mount Eerie/The Microphones) is beïnvloed door black metal. Hij heeft er wat van in deze mix gestopt: http://www.self-titledmag(...)-mix-by-mount-eerie/
Ook P4k-lezers zijn er niet meer vies van tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Japanese noise kan je wel waarderen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen stigma. Ik vind het gewoon zonder veel uitzonderingen afschuwelijk. Uiteraard niet de meer 'rock'-metal als Black Sabbath, Deftones, Metallica. Dat luister ik ook gewoon. Ik heb het over deathmetal, grindcore, trash metal, power metal, vampire metal, hardcore blood death painmetal en meer van zulks.
Lachen he?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word er wakker mee en ik val er mee in slaap.
Nerdmetal zou een betere benaming zijn. Of techmetal.quote:
Gaaf nummerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:53 schreef Moody het volgende:
Geen album om suf te luisteren, maar dit is toch ook wel lekker:
Bullet for my valentine en zo niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Nerdmetal zou een betere benaming zijn. Of techmetal.
Heb in ieder geval nog nooit een nummer volledig beluisterd.
Altijd als ik zeg dat ik My Bloody Valentine goed vind gaan mensen me uitlachen en een emo noemen. Waarop ik uit moet leggen dat Bullet een andere band is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bullet for my valentine en zo niet?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd als ik zeg dat ik My Bloody Valentine goed vind gaan mensen me uitlachen en een emo noemen. Waarop ik uit moet leggen dat Bullet een andere band is.
Dead Animal Collective?quote:
Graag gedaan. Ben zelf 'n groot liefhebber van The Field.quote:
Metallica ik eigenlijk ook niet. Ik wilde eerst alleen gaan zeggen dat ik daar geen spontane uitslag van kreeg maar Deftones luister ik wel af en toe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ben zelf 'n groot liefhebber van The Field.
( Oh, en ik heb ook helemaal niks met metal en alles wat daar ook maar enigszins op lijkt. ( Zelfs niet Metallica. ) )
Ik luister best veel metal. Is gewoon even fijn als je teveel Indie hebt geluisterd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Metallica ik eigenlijk ook niet. Ik wilde eerst alleen gaan zeggen dat ik daar geen spontane uitslag van kreeg maar Deftones luister ik wel af en toe.
Ik vind het helemaal niet fijn. Wat absoluut niet wil zeggen dat ik alleen maar dezelfde muziek luister. En trouwens; indie is zo breed...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik luister best veel metal. Is gewoon even fijn als je teveel Indie hebt geluisterd.
Volgens mij ben ik de enige die nog wat metal luistert. En hardcore luister ik niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Tchock het volgende:
Ik was al bang toen ik 'hardcore en metal' zei dat het hier op uit zou draaien
Toen je geboren werd zei je moeder tegen jou ook dat het een dingetje zou worden. En toch viel dat tegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef Moody het volgende:
Klaar met die onzin!
Fossil Collective nu! Ik voorspel dat dat een dingetje gaat worden
Mijn moeder heeft vanaf mijn geboorte al gezegd dat ik een broodmongool wasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toen je geboren werd zei je moeder tegen jou ook dat het een dingetje zou worden. En toch viel dat tegen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vanaf mijn geboorte al gezegd dat ik een broodmongool was
Had ze goed gezien dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vanaf mijn geboorte al gezegd dat ik een broodmongool was
Had je geen Einstein voor moeten zijn, gezien de chronische stroom aan kwijl uit mijn linkermondhoek.quote:
Learning staat ook als bonustrack op Trouble Will Find Me.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef Moody het volgende:
The National covert Perfume Genius
http://dissolvableandweig(...)perfume-genius-cover
Had je ook niet naar een katholiek gesticht moeten gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Had je geen Einstein voor moeten zijn, gezien de chronische stroom aan kwijl uit mijn linkermondhoek.
Was geen keuze.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Had je ook niet naar een katholiek gesticht moeten gaan
Ik dacht toch dat je iets hebt met My Bloody Valentine, het beangstigende van The Haxan Cloak, en misschien ook met GY!BE. Er is ook atmosferische metal. Er is zelfs een cross-over van black metal en shoegaze. Ik ben daar zelf overigens nog niet heel bekend mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Oh, en ik heb ook helemaal niks met metal en alles wat daar ook maar enigszins op lijkt.
Ik dacht oprecht even dat mijn speakers stuk warenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:23 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat je iets hebt met My Bloody Valentine, het beangstigende van The Haxan Cloak, en misschien ook met GY!BE. Er is ook atmosferische metal. Er is zelfs een cross-over van black metal en shoegaze. Ik ben daar zelf overigens nog niet heel bekend mee.
Dit blijft het mooiste (quasi-)metalnummer dat ik ken:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:23 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat je iets hebt met My Bloody Valentine, het beangstigende van The Haxan Cloak, en misschien ook met GY!BE. Er is ook atmosferische metal. Er is zelfs een cross-over van black metal en shoegaze. Ik ben daar zelf overigens nog niet heel bekend mee.
Ik hoor al dat dit bizar toffe muziek is. Morgen eens goed voor gaan zitten.quote:
Maak je maar klaar. The Glow Pt. 2 is een meesterwerk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoor al dat dit bizar toffe muziek is. Morgen eens goed voor gaan zitten.
Haha. Zelfs ik wist dat en ik heb het boek niet gelezen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef Felagund het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Paranoid Android gebaseerd is op Marvin uit Hitchhiker's guide tot the Galaxy. Terwijl dat één van mij favoriete karakters uit het boek is.
Nog iets heeeeeeel moois voor jou om te ontdekken dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wist je serieus niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef Felagund het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Paranoid Android gebaseerd is op Marvin uit Hitchhiker's guide tot the Galaxy. Terwijl dat één van mij favoriete karakters uit het boek is.
The Microphones is tof idd. Mount Eerie ken ik niet, zal ik morgen eens opzoeken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mount Eerie is hetzelfde als The Microphones. Phil Elvrum is de man erachter.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
The Microphones is tof idd. Mount Eerie ken ik niet, zal ik morgen eens opzoeken.Ik heb zelf ook niks met metal.
Dat is dus dat stigma!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht even dat mijn speakers stuk waren
"Wind's Poem" en "Ocean Roar" op sommige momenten wel. Dit nummer ook:quote:
Nooit een link gelegd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat wist je serieus niet?![]()
Heb je meegedaan aan Towel Day trouwens?
Dan moet ik het morgen zeker gaan luisteren, goede tip.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Mount Eerie is hetzelfde als The Microphones. Phil Elvrum is de man erachter.
Dit klinkt echt moddervet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
Is dit al bekend hier? Cloud Boat. Maken met vlagen minimale elektronische muziek:
maar kunnen ook Other Lives-achtige droommuziek maken
Later dit jaar debuutalbum.
edit: Is deze week uitgekomenVet!
dat doe ik ook wel, maar ik ben niet zo heel kritisch. Gooi gewoon heel veel nieuws erbij, zo in een jaar flikker ik 150 albums in mijn playlist.. Ik doelde ook eigenlijk meer op het feit dat het hier/alle andere indieblogs altijd of helemaal geweldig of helemaal kut is. Vaak alletweequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeurpruim!!
En tsja. WIj luisteren geloof ik allemaal minstens 10 tot 20 nieuwe albums per week, natuurlijk ga je dan kritisch zijn
Ik haak iig meteen af zodra er gegrunt wordt en/of wanneer ze als een malloot op een drumstel gaan lopen rammen. Laat ik het dan daar bij houden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:23 schreef tim. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:22 schreef Tchock het volgende:
Trouwens; wat is dit voor onzin?
Miles Kane, 2013
Alamo Race Track, 2009.
Nee, dat merkte ik ook meteen op. Maar het lijkt wel echt héél veel op elkaar. is er een folkliedje met deze basis of zo?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Al is de melodie Black Cat John Brown natuurlijk ook niet al te origineel
Jup, maar is geen goed album. Heart of Nowhere is het enige nummer dat noemenswaardig is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens heeft Noah and the Whale ook weer heel geruisloos een leuk album uitgebracht. Staat zelfs al een tijdje op Spotify![]()
Ik vind de rest ook wel fijn hoor. There Will Come A Time doet het bijvoorbeeld ook wel voor mequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Jup, maar is geen goed album. Heart of Nowhere is het enige nummer dat noemenswaardig is.
Fijn dat je mijn gedachten komt verwoorden. Dat album had ik al gezien, maar echt boeiend was het niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Jup, maar is geen goed album. Heart of Nowhere is het enige nummer dat noemenswaardig is.
Wel jammer dat ze niet door zijn gegaan met de stijl die ze op First Days of Spring hadden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik vind de rest ook wel fijn hoor. There Will Come A Time doet het bijvoorbeeld ook wel voor me
en Kelly!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef Moody het volgende:
When Saints Go Machine heeft ook een nieuw album. Bekend van dit heeeerlijke nummertje:
Komt nu binnen, dus ben benieuwd
L.I.F.E.G.O.E.S.O.N. is wel echt een schijtnummer zegquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet door zijn gegaan met de stijl die ze op First Days of Spring hadden.
Ze zijn overigens live wel erg goed. De nummers klinken wat minder glad dan op het album.
Jup die ookquote:
Met een knipoog naar The Kinksquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
L.I.F.E.G.O.E.S.O.N. is wel echt een schijtnummer zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |