Nick cave <3 droom manquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:44 schreef Tchock het volgende:
Oh. Gigantische TT-faal is dit. Dit moet het nieuwe album van Nick Cave voorstellen.
Je kunt veel positiefs over Nick Cave zeggen maar dat hij knap is is er niet echt een vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Nick cave <3 droom man
kijk em nou. lekker ding
Je zal 'm naast je hebben liggenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Nick cave <3 droom man
kijk em nou. lekker ding
Ik hou ook niet van knap. Ik hou van uitstralingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt veel positiefs over Nick Cave zeggen maar dat hij knap is is er niet echt een van
En jij zegt een vrouw met smaak te zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van knap. Ik hou van uitstraling
Niet haten op snorren en windkapselsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt veel positiefs over Nick Cave zeggen maar dat hij knap is is er niet echt een van
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van knap. Ik hou van uitstraling
Over smaak valt niet te twisten toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
En jij zegt een vrouw met smaak te zijn
Elke keer weer deze grap als het over Cohen of Dylan gaatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Jammer dat hij perse Jeff Buckley moest coveren
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:50 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten toch?
You think i'm psycho don't you mama?
Het eerste nummer alleen al... Avalanche... Wow... Is de toon ook gelijk gezet voor de rest van het album.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik was al plaatjes aan het zoekenAlleen ze waren niet zo smakelijk
Dylanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke keer weer deze grap als het over Cohen of Dylan gaat
Daar is ook een cover van van ongekend niveau.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:51 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het eerste nummer alleen al... Avalanche... Wow... Is de toon ook gelijk gezet voor de rest van het album.
Ik heb ook een Wayfarer!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:52 schreef Moody het volgende:
[..]
[..]
DylanBeetje Adele coveren.
Net als Billy Joel overigens:
Ken ik nog niet. Zal er zo eens naar luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar is ook een cover van van ongekend niveau.
Muziek van Nicolas Jaar, zang van Sasha Spielberg (inderdaad, dochter van). Ik zeg niet dat het béter is dat het origineel, maar in zijn eigen genre vind ik dit echt fenomenaal goed.
Nirvana - Where Did You Sleep Last Nightquote:
Liefst op koptelefoon. En zet de video op zijn hoogste bitrate. Er zit een prachtige bas in die je anders ontgaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:55 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ken ik nog niet. Zal er zo eens naar luisteren.
Beste:quote:
NEEEE JOH.quote:
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Liefst op koptelefoon. En zet de video op zijn hoogste bitrate. Er zit een prachtige bas in die je anders ontgaat.
Origineel is een zeiknummer eerste klas. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:00 schreef DO2 het volgende:
[..]
Zal ik doen.
-
Ik vind dit trouwens ook een briljante cover... Ik vind het origineel niet veel, maar dit is heerlijk:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |