/topicquote:
Lief van hem.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
/topic
Bob Dylan zei ook dat de cover zo goed was dat Jimi hem mocht houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
WILD NOTHINGquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:37 schreef emokid het volgende:
[..]
Heel veel Spaanse bands, waaronder ook het "legendarische" Los Planetas. L'Hereu Escampa was de tofste Spaanse band, soort Japandroids uit Catalonië. Erg goed.
Daanaast.. o.a. Paus uit Portugal, ook zeer tof. Do Make Say Think, Bob Mould, Dead Can Dance, Pantha Du Prince & The Bell Laboratory (holy shit), My Bloody Valentine, Nick Cave & The BS, The Jesus & Mary Chain, e.a. Vond de Heineken stage uiterst oncomfortabel dit jaar(sowieso Heineken ipv San Miguel), en de Primavera stage had met alles wat ik daar zag slecht geluid. The Breeders bijv. Heb mij verder wel goed vermaakt uiteraard.
Jij?
Anthony and the Johnsons vind ik dus helemaal niets. Het zal muzikaal allemaal wel goed zijn, maar die stem kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:05 schreef neohu het volgende:
![]()
OT: wtf, er is gewoon een topic zo goed als geheel langs me heen gegaan![]()
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anthony and the Johnsons vind ik dus helemaal niets. Het zal muzikaal allemaal wel goed zijn, maar die stem kan ik niet tegen.
Ik moet me toch eens beter gaan verdiepen in mijn UIquote:
Ga je ze op BKS bekijken? Dat is de uitgelezen kans of sta je dan bij Kurt Vile?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik moet me toch eens beter gaan verdiepen in mijn UI
Ik gok dat ik dan wel ga kijken, aangezien ik Kurt afgelopen maandag heb gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:22 schreef kciR het volgende:
[..]
Ga je ze op BKS bekijken? Dat is de uitgelezen kans of sta je dan bij Kurt Vile?
Als het dan niets is kun je altijd nog weglopenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dan wel ga kijken, aangezien ik Kurt afgelopen maandag heb gezien
hele artikel hierquote:[...] Dessner zoekt creativiteit in de beperking. 'Ik verander meestal niet meer dan een noot tegelijk, dat is zo in tachtig procent van onze nummers. Je kunt akkoorden op elkaar doen volgen die noten met elkaar gemeen hebben, of grote sprongen maken. Misschien geef ik nu het hele geheim van de band weg. Het is een manier van songschrijven waarop Matt heel goed reageert, op een heel rauwe manier.'
Ik mis 'herhaling van zetten'.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:30 schreef Norrage het volgende:
Tsja. Ze hebben wel een hele mooie karakteristieke sound inderdaad. mede daardoor. Maar ik vind dat nieuwe album zo zwaar tegenvallen. Pretentieus anyone?(ik vond dat dat woord al te lang niet meer gebruikt was in dit topic). Dat nieuwe album valt wel heel erg in de herhaling en herhalingen van akkoordenschema's. Ze proberen ergens "nieuw" te klinken, maar op mij komt het heel geforceerd en dus zelfs bijna pretentieus over...
Sun Raquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:33 schreef Felagund het volgende:
Om het topic weer in een positieve richting in te gooien, ik ben Sun Ra aan het ontdekken, tot nu toe klinkt het erg fijn.![]()
Ik luister nu naar Jazz in Silhouette, nog andere albums die ik per se moet gaan luisteren? (Misschien past deze vraag beter in het Jazz topic, maar volgens mij zitten hier ook Sun Ra fans).
Dat gebruik ik als ze exact hetzelfde proberen te klinken als op vorige albumsquote:
Nee het 2 na en 1 na laatste album was het bestequote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik mis het expliciete 'de eerste albums waren de beste'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |