Oh, soms post ik tuubjes in een opwelling. Als ik 'm nog een keer luister, blijkt het toch niet zo goed te zijn. Maar goed, misschien wel voor een anderquote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Sja, als je 184 artiesten per week tipt wordt niet alles opgepikt he
Aerodynamic vind hem ook leuk, dus toch maar eens checken dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:41 schreef Moody het volgende:
Gemiddelde van 4,0 met 33 stemmen en jullie hebben 'm nog niet opgepikt?
http://www.musicmeter.nl/album/310300
Dus gewoon Metacritic, maar dan op Spotify?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aerodynamic vind hem ook leuk, dus toch maar eens checken dan.
Voor diegenen die Spotify gebruiken is de App Any Decent music erg handig, houdt de gemiddeldes van reviews bij van veel albums.
Staat The National al op Spotify dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aerodynamic vind hem ook leuk, dus toch maar eens checken dan.
Voor diegenen die Spotify gebruiken is de App Any Decent music erg handig, houdt de gemiddeldes van reviews bij van veel albums.
jupquote:
Zoiets, maar dan kun je de albums direct luisteren, reviews lezen, zonder een browser venster te openen. Wordt ook goed bijgehouden, je ziet of platen stijgen/dalen in de lijst, etc.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dus gewoon Metacritic, maar dan op Spotify?
Ja, album staat met een gemiddelde van 8.2 op een 2e plaats, net achter Laura.quote:
Marling is lekker idd. Wel ff wennen, maar na 3-4 luisterbeurtjes valt hij wel jaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, album staat meteen gemiddelde van 8.2 op een 2e plaats, net achter Laura.
Heel stiekem doe ik dat bijna altijd eerst. Het kost wat van je integriteit als je bij wilt zijn hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 22:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Ongeloveloos toch? Maar je hebt 'm stiekem toch wel buiten Spotify om geluisterd?
Alsof muziek downloaden altijd illegaal is. De meeste cd's die ik koop, had ik nooit gekocht als ik niet eerst de cd had kunnen luisterenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Heel stiekem doe ik dat bijna altijd eerst. Het kost wat van je integriteit als je bij wilt zijn hoor
Hehe, dat maakt het niet minder illegaal..quote:Op maandag 3 juni 2013 22:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Alsof muziek downloaden altijd illegaal is. De meeste cd's die ik koop, had ik nooit gekocht als ik niet eerst de cd had kunnen luisteren
Het één heeft niks te maken met de ander. Muziek downloaden is niet altijd illegaal, maar tenzij je ervoor betaald of het gratis wordt aangeboden is het niet erg ethisch :pquote:Op maandag 3 juni 2013 22:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Alsof muziek downloaden altijd illegaal is. De meeste cd's die ik koop, had ik nooit gekocht als ik niet eerst de cd had kunnen luisteren
Joh?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het één heeft niks te maken met de ander. Muziek downloaden is niet altijd illegaal, maar tenzij je ervoor betaald of het gratis wordt aangeboden is het niet erg ethisch :p
Heb Cloud Cult dankzij jou geluisterdquote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Tssss mainstreampje
Zo onbekend zijn die albums nietZijn op vele blogs te vinden, op MuMe en op RYM. Oja, en ik heb ze meerdere malen genoemd. Maarja, Moody noemt ze, dus ze zijn niet interessant genoeg
Wat doe je nuquote:Op maandag 3 juni 2013 22:55 schreef debeterebob het volgende:
En de beste singles tot nu toe dan?
Even uit mijn hoofd:
Bastille - Bad Blood
Biffy Clyro - Black Chandelier
Depeche Mode - Heaven
Depeche Mode - Soft Touch/Raw Nerve
Depeche Mode - Soothe My Soul
Frank Turner - Recovery
Haim - Falling
Justin Timberlake - Mirrors
Miles Kane - Don't Forget Who You Are?
Noah And The Whale - Heart of Nowhere
Queens Of The Stone Age - If I had A Tail
Queens Of The Stone Age - My God Is The Sun
Suede - Barriers
Vampire Weekend - Step
Vampire Weekend - Ya Hey
Volbeat - Lola Montez
Yo La Tengo - Ohm
Op alfabetische volgorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat doe je nu
We waren met een ethische discussie bezig.Dit was ik ondertussen al aan het typen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
favoriete nummer van het jaar is hands down: The Phoenix van Fall Out Boy. Album is ruk verder maar dat is toch wel zo'n knaller. Leuke tweede is GMF van John Grantquote:Op maandag 3 juni 2013 22:55 schreef debeterebob het volgende:
En de beste singles tot nu toe dan?
Even uit mijn hoofd:
Bastille - Bad Blood
Biffy Clyro - Black Chandelier
Depeche Mode - Heaven
Depeche Mode - Soft Touch/Raw Nerve
Depeche Mode - Soothe My Soul
Frank Turner - Recovery
Haim - Falling
Justin Timberlake - Mirrors
Miles Kane - Don't Forget Who You Are?
Noah And The Whale - Heart of Nowhere
Queens Of The Stone Age - If I had A Tail
Queens Of The Stone Age - My God Is The Sun
Suede - Barriers
Vampire Weekend - Step
Vampire Weekend - Ya Hey
Volbeat - Lola Montez
Yo La Tengo - Ohm
Op alfabetische volgorde
Top. Die ga ik even checkenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
favoriete nummer van het jaar is hands down: The Phoenix van Fall Out Boy. Album is ruk verder maar dat is toch wel zo'n knaller. Leuke tweede is GMF van John Grant
En fuck, daar zit weer een album aan vast dat ik moet luisterenquote:
Volgens mij probeer je verkapt nog een oude discussie naar boven te halenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Man met baard
[ afbeelding ]
Album is ok, niet geweldig. Maar Beekeeper is zo ongelovelijk mooi!!
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Man met baard
[ afbeelding ]
Album is ok, niet geweldig. Maar Beekeeper is zo ongelovelijk mooi!!
Deze man heeft ons land nog gered van de Hertog van Alva.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel een aardig nummer idd.
Jouw foto is aardig, het nummer is geweldig.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel een aardig nummer idd.
Fleet Foxes - Mykonos ben ik toch aardig verliefd opquote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef Moody het volgende:
Beste nummer van de afgelopen 5 jaar mensen? (2008 tot nu)
Kan ik begrijpen. Goed nummerquote:Op maandag 3 juni 2013 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fleet Foxes - Mykonos ben ik toch aardig verliefd op
Ik houd wel beetje van die liedjes in de stijl van Fleet foxes.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Goed nummer
Ik ga zelf denk ik voor deze:
Castaways And Cutouts komt uit 2002quote:Op maandag 3 juni 2013 23:27 schreef Bol_Wan het volgende:
wat mij betreft het beste nummer ooit, maar zeker van de laatste vijf jaar
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik houd wel beetje van die liedjes in de stijl van Fleet foxes.
The Shins heeft wel beetje zelfde stijl
Hee, jij bent hier niet vaak! Gezellig!quote:Op maandag 3 juni 2013 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beste nummer van de afgelopen 5 jaar, moeilijk...
Dit komt aardig in de buurt.
Je kan ook voor Simple Song kiezenquote:
Die vind ik niet zo geweldig. Beetje standaard pop-riedeltje. Past wel prima binnen het album, leuk album. Niet zo slecht als de "critici" bewerenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan ook voor Simple Song kiezenDie valt makkelijk binnen de 5 jaar.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:33 schreef BoerBert het volgende:
Jammer dat Reckoner van Radiohead net meer dan 5 jaar oud is.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:18 schreef Moody het volgende:
Beste nummer van de afgelopen 5 jaar mensen? (2008 tot nu)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |