SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Patta en ben g (zelfde gebouw), precint 5, concrete en 290SQMquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:12 schreef emokid het volgende:
Ik verhuis volgende week naar Amsterdam.. waar moet ik zeker naartoe voor sneakers/kleren?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:15 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik snap de TT niet
Me stupid?Gesprek op facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Gesprek op facebookAha, bedankt voor uitleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die muziek
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha, bedankt voor uitleg.
Die muziek <3
Releasen morgen pas dus lijkt mij dat je ze morgen pas kan kopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:14 schreef Thongkamma het volgende:
zijn die Patta x Warrior x Staedtler ook op patta.nl te bestellen??
als ik namelijk op shop druk gebeurt er niks....
Nee maar die miljoen is het zeker niet waard (ook al een hele discussie op LB). Gast verdient zijn geld door schoenen te kopen en duurder te verkopen. Hij heeft al zijn schoenen op de maximale/zijn waarde getaxeerd. Denk zelf eerder aan een half miljoen maar wel mad respect voor die gast.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef Dalliance het volgende:
Is het filmpje van de million dollar sneakers collection al 's langsgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |