neequote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef Gemaskerde het volgende:
Letates, heb je wel de open nieuwe reeks knop gebruikt?
Sorry bro.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kluns, daarom staat in nieuiet automatisch in MyAT.
Moet je mylene even pm'nquote:Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef don-diablo het volgende:
Dat viel mij dus ook al opis veel makkelijker voor iedereen op die manier. Kan het alsnog niet aangemaakt worden en deze dicht? Het is maar een idee.
Hey de Puma's zag ik laatst ook voorbijkomen!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:54 schreef pgrferrari het volgende:
ST's gekocht in de sale:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatst ook deze Puma's in de Sale gekocht:
[ afbeelding ]
Begin langzamerhand ook een sneakerfreak te worden
Adidas heb ik ¤51,- voor betaald.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hey de Puma's zag ik laatst ook voorbijkomen!
Me no like Puma's, zeker niet met zo'n kleur veter maar die Adidas zijn wel nice.
Hoeveel heb je er voor betaald?
Die kleurencombi. heeft wel wat
Mooie deal als je het mij zegtquote:Op maandag 27 juni 2011 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Adidas heb ik ¤51,- voor betaald.
Puma's ¤40,-
Zijn vaak gewoon lelijke Nike's van Footlocker e.d.quote:
Mijn wifey komt er wel mee weg maar als het zo'n anita type is of zo'n hipster chick dan facepalm ik wel een beetje. Toet en Achstik doen het ook goed imoquote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef Gemaskerde het volgende:
Misschien een rare vraag maar ben ik hier de enige die Nike's bij een meid/vrouw een afknapper vindt?
Dat zijn vaak van die blanke meiden die totaal geen swagg hebben
Vreemd kapsel, lelijk opvallend designmontuur bril etc.
Nogal moeilijk uit te leggen.
Of dit soort dingen van Adidas.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zijn vaak gewoon lelijke Nike's van Footlocker e.d.
Je zou het kunnen zien alsof ze de lelijkste paar schoenen uitkiezen die er zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |