Die zien er steeds beter uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef vault_tec het volgende:
hoi don-diablo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil ze nu toch ook wel een beetje.
Woon je in een stad zonder SB dealer?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die zien er steeds beter uit.Misschien heb ik een hook up nodig wanneer ze uit zijn.
Ja. Misschien kan de mrs. ze ophalen wanneer ze uit komen, maar ik weet niet op welke dag dat is. Die komt uit Rotterdam.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Woon je in een stad zonder SB dealer?
In rotterdam krijgen ze ze meestal wel wat later dan in de rest van het land. Als ik ze zie liggen pm ik je welquote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja. Misschien kan de mrs. ze ophalen wanneer ze uit komen, maar ik weet niet op welke dag dat is. Die komt uit Rotterdam.
Oké relaxt.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
In rotterdam krijgen ze ze meestal wel wat later dan in de rest van het land. Als ik ze zie liggen pm ik je wel
Ik heb geen leven, toetsweek weer voorbij en shit. Ik merk dat als er nog 2-3 posts te gaan is niemand meer post omdat niemand een nieuw topic wil maken volgens mij dus doe ik het maar :3quote:Op woensdag 13 april 2011 19:45 schreef Cpt. het volgende:
Waar waren we toch zonder leta die telkens het einde van het topic in de gaten houdt!!!1
Ja footwears.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef iRemco het volgende:
Is er in Groningen ook een SB dealer? Ik ben namelijk op zoek naar Janoski's
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef iRemco het volgende:
[..]
Is dat die winkel die tussen het Groninger museum en Pathe zit?
Dat zou ik niet weten. Kwam er sowieso heel weinig. Kwam vaker in Zwolle. Daar heb ik de meeste van m'n SB's vandaan. Heb een tijd in Zwolle gewerkt en daarom kwam ik er destijds wel vaak.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
Volgens mij zijn ze gestopt met SB en verkopen ze alleen nog de resterende stock.
Je zou ook Stigmatic kunnen checken, die hebben veel skateschoenen waaronder Janoski'squote:
Sorry, vind ze echt lelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef joep321 het volgende:
[ afbeelding ]
Net die aangeschaft bij Revert. De kleuren hadden beter gekund, maar ik heb 2 jaar geleden een paar Etnies Alpha's gehad en die liepen echt geweldig. Daarom kon ik dit paar voor die 37.50 niet laten liggen.
Dat kan, ik vind zelf elke Nike SB die ik tot nu toe heb gezien lelijk.quote:
Ja, kwam pas geleden weer eens in Groningen en zag geen SB's meer liggenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
Volgens mij zijn ze gestopt met SB en verkopen ze alleen nog de resterende stock.
zitten er geen extra laces bij?!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef Atomatico het volgende:
Iemand enig idee of er nog Busenitz maroon te krijgen is in maat 47.5/48 ergens? Met dezelfde kleur veters als de schoen. Of eventueel de veters alleen in die kleur, heb namelijk wel al een site gevonden in Amerika die ze hebben, alleen zijn ze daar met witte veters.
Iemand?
Ik heb sneakers zo ongeveer altijd een maatje groter dan nette schoenen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:02 schreef Atomatico het volgende:
Ja toch blijkbaar wel. Stond ergens bij ervaringen erbij. Heb ze in maat 13 US besteld. Hopelijk goede keus. Heb normaal maat 47,5 ongeveer hier. Vond het een beetje riskant om voor de 12 te gaan.
Hoe vallen deze in vergelijk tot gewoon standaard schoenen? Beetje een rare vraag, aangezien daar ook veel verschil in zit, maar wat is jullie ervaring?
Heb net ook even een belletje gepleegd, ze zijn inderdaad gestopt met de SB-lijnquote:Op donderdag 14 april 2011 01:38 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ja, kwam pas geleden weer eens in Groningen en zag geen SB's meer liggen
Ze hebben inderdaad Janoski's alleen niet in mijn maat 47/48quote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Je zou ook Stigmatic kunnen checken, die hebben veel skateschoenen waaronder Janoski's. Verder zijn die witte met die gumsole echt nice, lekker clean.
Vind de grijze persoonlijk het leukst met de blauwe. Alleen heb blauwe copepan dus zou enigszins dubbel zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Zijn die blauwe of maroon Busenitz nog ergens te koop?
Ik vind dat eigenlijk wel de vetste kleuren.
Zijn van een klein tijdje geleden. Google maar even.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Bryan181 het volgende:
Grijs? Heb ik nog nooit gezien? Zag wel op manus skateshop dat er zwarte uit zijn met witte strepen..
Nee of je moet heel goed zoeken. Oude release.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Zijn die blauwe of maroon Busenitz nog ergens te koop?
Ik vind dat eigenlijk wel de vetste kleuren.
Dat zijn de grijze die ik bedoel. Very nice.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:44 schreef Sinji het volgende:
Je krijgt extra veters bij de Buisenitz. Dit is de grijze (onyx):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |