Die zien er steeds beter uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef vault_tec het volgende:
hoi don-diablo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil ze nu toch ook wel een beetje.
Woon je in een stad zonder SB dealer?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die zien er steeds beter uit.Misschien heb ik een hook up nodig wanneer ze uit zijn.
Ja. Misschien kan de mrs. ze ophalen wanneer ze uit komen, maar ik weet niet op welke dag dat is. Die komt uit Rotterdam.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Woon je in een stad zonder SB dealer?
In rotterdam krijgen ze ze meestal wel wat later dan in de rest van het land. Als ik ze zie liggen pm ik je welquote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja. Misschien kan de mrs. ze ophalen wanneer ze uit komen, maar ik weet niet op welke dag dat is. Die komt uit Rotterdam.
Oké relaxt.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
In rotterdam krijgen ze ze meestal wel wat later dan in de rest van het land. Als ik ze zie liggen pm ik je wel
Ik heb geen leven, toetsweek weer voorbij en shit. Ik merk dat als er nog 2-3 posts te gaan is niemand meer post omdat niemand een nieuw topic wil maken volgens mij dus doe ik het maar :3quote:Op woensdag 13 april 2011 19:45 schreef Cpt. het volgende:
Waar waren we toch zonder leta die telkens het einde van het topic in de gaten houdt!!!1
Ja footwears.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef iRemco het volgende:
Is er in Groningen ook een SB dealer? Ik ben namelijk op zoek naar Janoski's
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef iRemco het volgende:
[..]
Is dat die winkel die tussen het Groninger museum en Pathe zit?
Dat zou ik niet weten. Kwam er sowieso heel weinig. Kwam vaker in Zwolle. Daar heb ik de meeste van m'n SB's vandaan. Heb een tijd in Zwolle gewerkt en daarom kwam ik er destijds wel vaak.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
Volgens mij zijn ze gestopt met SB en verkopen ze alleen nog de resterende stock.
Je zou ook Stigmatic kunnen checken, die hebben veel skateschoenen waaronder Janoski'squote:
Sorry, vind ze echt lelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef joep321 het volgende:
[ afbeelding ]
Net die aangeschaft bij Revert. De kleuren hadden beter gekund, maar ik heb 2 jaar geleden een paar Etnies Alpha's gehad en die liepen echt geweldig. Daarom kon ik dit paar voor die 37.50 niet laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |