ja shit ik kan geen facebook kijken ...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef t-8one het volgende:
ongewapende demonstrant die wordt neergeschoten: http://www.facebook.com/v(...)03077576141&comments
Foto welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
beste TT ever tot nu toe !!
(waarom filmpje van haar nog niet in de (uhmwa was t nou ??) OP ??
Staat link bij screencap van haarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
beste TT ever tot nu toe !!
(waarom filmpje van haar nog niet in de (uhmwa was t nou ??) OP ??
das waar , maar begint ie ook pas om 38 minuten bij haar ( opzich hele goede docu hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Staat link bij screencap van haar
Vieze honden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef t-8one het volgende:
ongewapende demonstrant die wordt neergeschoten: http://www.facebook.com/v(...)03077576141&comments
Filmpje is van donderdag dacht ik, dus na de geruchten dat ze dood zou zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:33 schreef RvLaak het volgende:
Hebben we al definitief bericht over Salma dan?
Nee hoor, alleen kost het je eenvoudigweg 3 maanden om je visa te regelen, Turkije, Syrie, Jordanie, Egypte, den ook niet dat je Israel dan ook nog binnenkomt met dat paspoort.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Auto --> Egypte ? Deathwish
wtf tering klootzakken!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef t-8one het volgende:
Zal wel omgekocht zijn of dubbele belangen hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:33 schreef Mr_Memory het volgende:
WTF heeft die weisner of hoe die ook mag heten voor zich zelf gesproken, en niet names de US goverment![]()
Vreemd verhaal weer.
nope maar ik heb op een lijst gekeken , staat ze niet op ( https://spreadsheets.goog(...)y=true&ndplr=1#gid=0 )quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:33 schreef RvLaak het volgende:
Hebben we al definitief bericht over Salma dan?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Ja zag die TT voorbijkomen en vondt het wel wat denk dat wdn ? het ook wel tof vindt.
Zei hij dan? Had het geluid uit staanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:33 schreef Mr_Memory het volgende:
WTF heeft die weisner of hoe die ook mag heten voor zich zelf gesproken, en niet names de US goverment![]()
Vreemd verhaal weer.
rudy rudy rudy rudyy ..(is dat nu live ?)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:33 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No news, is good news, zullen we dan maar zeggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nope maar ik heb op een lijst gekeken , staat ze niet op ( https://spreadsheets.goog(...)y=true&ndplr=1#gid=0 )
filmpje van haar is van donderdg , maar ook geen bevestiging ergens dat zij gestorven zou zijn , waarschijnlijk verwarring met haar vader ofiest .. ik heb nog een vraag over haar gesteld via you tube kanaal , maar nog geen antwoord op gehad , maar denk wel dat ze nog leeft !
je kunt wel overvaren naar tunesie. Maar ik weet niet of dat op dit ogenblik kan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:29 schreef Dekatria het volgende:
TT
[..]
Als je het over land wil doen zeker ja. Vandaar m'n wens te varen
Nee ik dacht zo iets gelezen te hebben op AJE.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zei hij dan? Had het geluid uit staan
Die reacties vanachter de cam ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef t-8one het volgende:
Verschrikkelijke beelden om te zien. Doorspelen aan de media zou wellicht kunnen helpen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef t-8one het volgende:
Klopt ookal via reuters binnengekomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Nee ik dacht zo iets gelezen te hebben op AJE.
Dan zit er nog zoiets onmogelijks als Libie tussenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef Daniel1976 het volgende:
je kunt wel overvaren naar tunesie. Maar ik weet niet of dat op dit ogenblik kan.
Van spanje af.
Ik doelde op de inhoud van zijn speechquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Nee ik dacht zo iets gelezen te hebben op AJE.
Hij beweegt bijzonder weinig meer in elk geval. Kwam ook bloed tevoorschijn volgens mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft die meneer het trouwens overleefd of is hij doodgeschoten?
Ik ook niet en ga er geen account voor aanmaken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja shit ik kan geen facebook kijken ...
is ie dat ?(filmpje facebook?)quote:
Dat wilt nog niet zeggen of iemand dood is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij beweegt bijzonder weinig meer in elk geval. Kwam ook bloed tevoorschijn volgens mij.
Youtube filmpje van Daniel is dezelfde.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet en ga er geen account voor aanmaken.
De topics gaan een stuk rustiger, dus het zal wel rustig zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Is het de moeite om terug te lezen, of is de avond rustig verlopen?
Dat is 'm jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
is ie dat ?(filmpje facebook?)
Jap dat is facebook filmpjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is ie dat ?(filmpje facebook?)
goedeavond !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Is het de moeite om terug te lezen, of is de avond rustig verlopen?
Het is niet mijn filmpje, vriend!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een andere titel zou kunnen helpen om het publiek op youtube te bereiken.
Hoorde net op AJE dat een Amerikaanse onderhandelaar tegen moebie heeft gezegd dat het aanblijven een goede beslissing was... Doelde jullie hier op?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik doelde op de inhoud van zijn speech
ooh thnx ga ik eens kijken ( zie ik wel aan de reactie's dat het weer zo'nquote:
Het was dan ook geen persoonlijke reactie, vriend!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het is niet mijn filmpje, vriend!
Nee serieus. Stond alleen onder de FB comments een link naar utube versie
Yep die Wisnerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoorde net op AJE dat een Amerikaanse onderhandelaar tegen moebie heeft gezegd dat het aanblijven een goede beslissing was... Doelde jullie hier op?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het was dan ook geen persoonlijke reactie, vriend!
Ja volgens wittehuis was dat uitspraak op eigen titel en niet een USA uitspraak.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoorde net op AJE dat een Amerikaanse onderhandelaar tegen moebie heeft gezegd dat het aanblijven een goede beslissing was... Doelde jullie hier op?
Die gast is nu vast onderweg naar een radarstation in Alaskaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef RvLaak het volgende:
De idioot, mooi dat Washington heeft aangegeven dat hij niet namens de regering spreekt
Wisner was toch close en persoonlijke vriend van moebie?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De idioot, mooi dat Washington heeft aangegeven dat hij niet namens de regering spreekt
Keine Ahnung, ik hou me heel zelden bezig met de politiek in de VSquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wisner was toch close en persoonlijke vriend van moebie?
Dat wil de NL-regering eventueel ook invoeren...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Op AJE nu een stuk over DPI (Deep Packet Inspection) wat het regime zou hebben gekocht, via een bedrijf wat bij boing hoort ofzo
OMG!! jezuz .. hij stond echt gewoon stil.. en toch schieten ze ???quote:
Ja heel fijn i.d.d.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat wil de NL-regering eventueel ook invoeren...
Hij liet ook zien dat hij ongewapend was...om vervolgens in de rug te worden neergeknald. Die agent mag echt op Tahrir publiekelijk gelynched wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
OMG!! jezuz .. hij stond echt gewoon stil.. en toch schieten ze ???
Ja en ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
teringziek
(stond er b.t.w. ook in de fik ??? -1 min35-)
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef yavanna het volgende:
Wauw
[ afbeelding ]
tololy tololy
by redwinetbx
MUST-SEE: The wedding must go on! Tahrir square for our honeymoon <3 #Egypt #Jan25 #ArabProtest http://yfrog.com/h2wybbj
brrr indd. ik heb er kippevel van ... 1 minipositief puntje ; het is opgenomen , dit soort beelden moeten over de wereld ; ultimate proof !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij liet ook zien dat hij ongewapend was...om vervolgens in de rug te worden neergeknald. Die agent mag echt op Tahrir publiekelijk gelynched worden
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef rakotto het volgende:
Je Kunt via Italie en/of Griekenland naar Egypte met de boot. Je komt dan in Alexandria uit.
Helaas zijn die veerdiensten al een hele tijd geleden opgeheven. Je kan je auto wel op een RoRo schip laden, maar zelf meegaan is helaas niet mogelijk. Je zult dus moeten vliegen. Naar Tunis zijn er wel nog veerdiensten, naar Tripoli misschien nog ook, alleen er waren geruchten dat die ook opgeheven wordt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toch wel ja? Dat is nog eens goed nieuws
tering wat erg pppffttttttttttttttt echt he, hoop degene die hem neer geschoten heeft zal branden in de helquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
teringziek
(stond er b.t.w. ook in de fik ??? -1 min35-)
bewijs van de weddingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mensen, om YFROG links te zien, moet je de link kopieren en dan in de adresbalk plakken.
quote:adamakary Adam Makary
state media says traffic police to reappear on cairo streets in full force except near tahrir area protests
Is de foto niet zichtbaar op het forum? Ik zie hem zelf nl wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mensen, om YFROG links te zien, moet je de link kopieren en dan in de adresbalk plakken.
ja Noelle, echt moet niet naar zulke filmpjes kijken ben er gewoon msselijk vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heftig zeg! Stond er nou daarvoor ook 1 in de brand?
Dus tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:54 schreef Drifter__ het volgende:
Helaas zijn die veerdiensten al een hele tijd geleden opgeheven. Je kan je auto wel op een RoRo schip laden, maar zelf meegaan is helaas niet mogelijk. Je zult dus moeten vliegen. Naar Tunis zijn er wel nog veerdiensten, naar Tripoli misschien nog ook, alleen er waren geruchten dat die ook opgeheven wordt.
Die zijn getrouwd vandaag ofzo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef yavanna het volgende:
Wauw
[ afbeelding ]
tololy tololy
by redwinetbx
MUST-SEE: The wedding must go on! Tahrir square for our honeymoon <3 #Egypt #Jan25 #ArabProtest http://yfrog.com/h2wybbj
ja dat zag ik ook 1 minuut 35 sec..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heftig zeg! Stond er nou daarvoor ook 1 in de brand?
Wil het ook niet teveel zien maar is wel werkelijkheid daar he. We zien veel maar echt niet alles dat blijkt wel zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Noelle, echt moet niet naar zulke filmpjes kijken ben er gewoon msselijk van
De discussie idd niet, maar het valt me wel op dat bijna iedereen tegen moebie is, maar een aantal zijn methodes dus wel acceptabel vindenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja heel fijn i.d.d.![]()
En dan de gedoodverfde opmerking: ik heb toch niks te verbergenmaar die discussie hoort hier niet thuis
Kun je me daar wat meer info over sturen, eventueel via PMquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat wil de NL-regering eventueel ook invoeren...
Helaas niet, maar stond een tijd terug op de FP. Kun je via de zoek functie vindenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef t-8one het volgende:
[..]
Kun je me daar wat meer info over sturen, eventueel via PM
tnx
Geloof dat ze morgen gaan trouwen op het plein.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die zijn getrouwd vandaag ofzo?
als goed is gaan die morgen trouwen ( indd. wel raar dat ze "al aangekleed zijn op die foto "áls het morgen zou zijn) maar tweets zeiden dat ( ergens in vorig topic te vinden)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die zijn getrouwd vandaag ofzo?
Aha, maar waarom dan al aangekleed in bruidsjurk als het nog moet gebeurenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef yavanna het volgende:
[..]
Geloof dat ze morgen gaan trouwen op het plein.
oh gelukkig een autoband maar dt andere echt wordt je toch verdrietig van dat mensen dit elkaar allemaal aandoenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh janu zie ik het pas ..,( had al zoiets waarom filmt ze die andere )
ja vraag ik me nu ook af .....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Aha, maar waarom dan al aangekleed in bruidsjurk als het nog moet gebeuren
[offtopic]Dit is eigenlijk ook meteen een mooi voorbeeld waarom het zo eng is, wat als hier ook ooit een regime komt want het helemaal niet nauw neemt met mensenrechten/vrijheid van meningsuiting etc.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De discussie idd niet, maar het valt me wel op dat bijna iedereen tegen moebie is, maar een aantal zijn methodes dus wel acceptabel vinden
Geen idee. Traditie, bewijs?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Aha, maar waarom dan al aangekleed in bruidsjurk als het nog moet gebeuren
ik had het ook beter niet moeten kijken .. maar ja , wel belangrijk dat mensen dit zien , maar ik voor vandaag weer genoeg van dat soort zieku ellende en zinloos geweld op mn netvlies gebrand ,....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gelukkig een autoband maar dt andere echt wordt je toch verdrietig van dat mensen dit elkaar allemaal aandoen
Niks offtopic, dit is keihard spot-on,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
[offtopic]Dit is eigenlijk ook meteen een mooi voorbeeld waarom het zo eng is, wat als hier ook ooit een regime komt want het helemaal niet nauw neemt met mensenrechten/vrijheid van meningsuiting etc.
Kan je dus opgepakt worden voor de dingen die wij nu hier neerzetten, bespreken etc.[/offtopic]
Vandaar dat ik het ook posttequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Niks offtopic, dit is keihard spot-on,
indd. het enige logische wat ik nu kan bedenken , miss. ook een manier om mensen te trekken ( als je de tweets leest )quote:
Juist wel, nu besef je pas echt waarom die mensen op het plein staan, en kun je dat dus ook voelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik had het ook beter niet moeten kijken .. maar ja , wel belangrijk dat mensen dit zien , maar ik voor vandaag weer genoeg van dat soort zieku ellende en zinloos geweld op mn netvlies gebrand ,....
denk dat ik zo maar ga wandelen met de hondjes en dan op tijd na nessie .. morgen op tijd op om verder te volgen ( hoop ik maar dat 13 voor hun een geluksgetal word !)
Wel nog kunnen slapen straks hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
denk dat ik zo maar ga wandelen met de hondjes en dan op tijd na nessie .. morgen op tijd op om verder te volgen ( hoop ik maar dat 13 voor hun een geluksgetal word !)
Op het plein vechten mensen al 12 dagen voor dit regime juist. Maar wel heftig om te zien dat wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik had het ook beter niet moeten kijken .. maar ja , wel belangrijk dat mensen dit zien , maar ik voor vandaag weer genoeg van dat soort zieku ellende en zinloos geweld op mn netvlies gebrand ,....
nouhaj , ik wist het al wel , had al meerdere idioot ziek filmpjes gezien,over wat daar nu allemaal gebeurd , maar het maakt je wel weer ff wakker jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Juist wel, nu besef je pas echt waarom die mensen op het plein staan, en kun je dat dus ook voelen
Check, ze staan daar echt niet voor de hobbyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Juist wel, nu besef je pas echt waarom die mensen op het plein staan, en kun je dat dus ook voelen
Ik heb een flesje samos opengetrokkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef ellevehC86 het volgende:
ik ga vanavond mijn fles Tawny's plunderen, reken maar dat ik zal slapen
Probeer maar eens te spitten in de mukhabaraat, daar is nog veel meer om over te kotsen....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Check, ze staan daar echt niet voor de hobby
Viel maar eens op bij Mubarak of zijn geheime politie. Dan was je verdwenen gemarteld of tenminste bedreigd.
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef ellevehC86 het volgende:
ik ga vanavond mijn fles Tawny's plunderen, reken maar dat ik zal slapen
joah lukt wel , ookal slaap ik niet echt denderend laatste dagen - ik mag niet zeuren op tahrir zal het stukken slechter pitten zijn -quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb een flesje samos opengetrokken
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef RvLaak het volgende:
Mensen, ik wil niet lullig zijn, maar ik gaat weer off... Morgen wel weer paraat. Ttfn & hou onze vrienden in de gaten
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef RvLaak het volgende:
Mensen, ik wil niet lullig zijn, maar ik gaat weer off... Morgen wel weer paraat. Ttfn & hou onze vrienden in de gaten
LaterzZquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef RvLaak het volgende:
G'nightquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef RvLaak het volgende:
WIJ VERLATEN DIT TOPIC NIET VOORDAT MUBARAK WEG IS!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
[..]
joah lukt wel , ookal slaap ik niet echt denderend laatste dagen - ik mag niet zeuren op tahrir zal het stukken slechter pitten zijn -
maar ik zie hier goede tips![]()
heeft ergens nog een laag vodka staan
Is die 9 uur Nederlandse tijd ja?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
9 uur de kerkdienst/mis op tharir plein niet missen he
8 uurquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is die 9 uur Nederlandse tijd ja?
Dacht het wel gelezen te hebben hier, maar pin me er niet op vast.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is die 9 uur Nederlandse tijd ja?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Geweldige foto van het bruidspaar OP waardig en hij staat er nu ook in
Gatverdamme. Voor het geval ze het nog niet wisten heb ik het gesubmit aan AJE!quote:
Ja zekers te weten. Dan ga ik me wekker zetten denk ik. Wil wel eens zien hoe dat bij de christenen daar gaat.quote:
Het wordt meer een boek dan een OPquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Nice, deze foto is zo veelzeggend.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat vond ik dus ook, heb hem ook toegevoegd aan het fototopicquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef yavanna het volgende:
[..]
Nice, deze foto is zo veelzeggend.
haha uhm .. ik ken alleen advendumquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
WIJ VERLATEN DIT TOPIC NIET VOORDAT MUBARAK WEG IS!![]()
Zdorovnje
Of hoe proost je op zijn Arabisch?
Staat niet goed gelinkt in die topic.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:16 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, heb hem ook toegevoegd aan het fototopic
Besaha!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Wie vroeg nou proost in het arabisch?
besaha
klopt ,maar daar staan er 29 op , als je doorklikt kom je op deze ; https://spreadsheets.goog(...)y=true&ndplr=1#gid=0quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef yavanna het volgende:
Deze site zou de namen en deels foto's bevatten van de tot nu toe bij het protest overleden egyptenaren. Zoveel nog zo jong.
http://1000memories.com/egypt
Ging jij niet honden uitlatenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
haha uhm .. ik en alleen advendum![]()
maar goed.... word latertje dus![]()
gaat echt maar op zoek naar dr fles vodka , hopend dat ze ook jus heeft -ander gaan dr lampjes zeer snel uit
Watdan? 1. het is exact de url uit dit topic. 2. Bij mij doet ie het wel goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Staat niet goed gelinkt in die topic.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Erg indrukwekkend als je een foto erbij ziet, de nummers hebben een gezicht gekregen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef yavanna het volgende:
Deze site zou de namen en deels foto's bevatten van de tot nu toe bij het protest overleden egyptenaren. Zoveel nog zo jong.
http://1000memories.com/egypt
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Watdan? 1. het is exact de url uit dit topic. 2. Bij mij doet ie het wel goed
Werkt niet.quote:
quote:
ja ik had nog ff geprobeerd om te nog ff te laten pitten , maar toen ikop zoek ging na mn vodka werden ze wakkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja de mijne worden ook al onrustig
Tot zo dan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik ga ze indd. maar ff snel rondje laten lopen , kan ik zelf mooi ook even uitwaaien , kom ik daarna nog ff terug een Besaha pakkuh
"Gloe gloe gloe gloe"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
WIJ VERLATEN DIT TOPIC NIET VOORDAT MUBARAK WEG IS!![]()
Zdorovnje
Of hoe proost je op zijn Arabisch?
Halloquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik kom speciaal op mijn mobiel online om jullie te vertellen dat op CNN beelden waren over EEgypte... Is het net afgelopen. Slaap lekker mensen. :p
thanks anywayquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik kom speciaal op mijn mobiel online om jullie te vertellen dat op CNN beelden waren over EEgypte... Is het net afgelopen. Slaap lekker mensen. :p
Veel met schoten gedoodquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt ,maar daar staan er 29 op , als je doorklikt kom je op deze ; https://spreadsheets.goog(...)y=true&ndplr=1#gid=0
staan er 47 op
Balkelende staat er ook opquote:waelabbas http://t.co/hgXg52i Jan 25 Blacklist on google docs
2 minutes ago via web
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
In de OP staat de fotoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:26 schreef mu_barak_obama het volgende:
Welk bruidspaar ik zie die foto niet
Respect voor Rudy Vranckx. Dichtbij bij het 'vuur'. Goede analyses.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:33 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oo okquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Jajajaja ik heb het al gesnapt de foto doet het dus blijkbaar niet bij iedereen.
Ik ga hem even downloaden en ergens anders uploaden.
Que?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Narus is wel een leuk target voor Anonymous
Narus levert de Deep Packet Inspection voor Egypte, SA, Kuweit en India.quote:
Het is nu wachten op het eerstgeboren kind op dat plein daarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Foto van bruidspaar gedownload en opnieuw geupload OP aangepast en foto topic ook..
[ afbeelding ]
LOL, eerst een laken met bloed he ')quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:34 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Het is nu wachten op het eerstgeboren kind op dat plein daar
Wedden?, als de revolutie slaagt, komt ie daar ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef rakotto het volgende:
Als je de lijst met doden ziet, dan merk je dat er veel gericht geschoten is.![]()
Ze moeten, nadat alles voorbij is, een monument voor de slachtoffers maken op de Tahrir.
Dat zou heel mooi en zeer verdient zijn inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef rakotto het volgende:
Als je de lijst met doden ziet, dan merk je dat er veel gericht geschoten is.![]()
Ze moeten, nadat alles voorbij is, een monument voor de slachtoffers maken op de Tahrir.
Tahrir is sowieso al een monument nuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef rakotto het volgende:
Ja . veel op het hoofd en hart!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef rakotto het volgende:
Ben er geweest, op zich stelt het in het dagelijks leven niet veel voorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tahrir is sowieso al een monument nuals ik in de toekomst naar Cairo zou gaan (ben ik in elk geval wel van plan) ga ik er zeker even kijken.
Weet ik ja, maar dat interesseert me niet. Voorstellingsvermogen maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ben er geweest, op zich stelt het in het dagelijks leven niet veel voor, veel verkeer en drukte
Ik zou ook graag een bloemetje bij het beeld willen leggen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weet ik ja, maar dat interesseert me niet. Voorstellingsvermogen maakt een hoop goed
Is het al, remember Egyptisch Museum op 100m?quote:
Benieuwd wat er nog van over is ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Is het al, remember Egyptisch Museum op 100m?
Ik bedoel het plein zelf. Heb nog nooit een toerist midden op het plein zien staan, straks wilt iedereen datquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Is het al, remember Egyptisch Museum op 100m?
Ik denk vrij veel, zou niet verbaasd zijn als het3 dagen na de protesten weer open kan voor publiekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Benieuwd wat er nog van over is ?
Jij baant je door 4 banen Egyptisch verkeer om het beeld te bereiken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik bedoel het plein zelf. Heb nog nooit een toerist midden op het plein zien staan, straks wilt iedereen dat
Ik zou een Nederlandse vlag achterlaten, met erop "We were all watching - we are all Tahrir!" (tenminste, als ik niet gearresteerd wordquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een bloemetje bij het beeld willen leggen hoor
quote:IceQueer If #Mubarak is my father then no wonder I'm gay, I had no father figure! #LOL #Egypt #Jan25
3 minutes ago via web
Was toch wel het een en ander kapot gemaakt toch ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik denk vrij veel, zou niet verbaasd zijn als het3 dagen na de protesten weer open kan voor publiek
Klopt, met name glasschadequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Was toch wel het een en ander kapot gemaakt toch ?
Met m'n ogen dicht, ben een gevorderd Egyptian street crosserquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:43 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Jij baant je door 4 banen Egyptisch verkeer om het beeld te bereiken?
Wordt weer een dooie op Tahrir dan
lees verder op:quote:Egypt's opposition parties fracture as talks with government begin
By Griff Witte and Ernesto Londono
Washington Post Foreign Service
Saturday, February 5, 2011; 3:04 PM
CAIRO - The united front among Egyptian opposition parties fractured Saturday as several of them began negotiating with Vice President Omar Suleiman, despite earlier promises that they would not agree to talks until President Hosni Mubarak stepped down.
Frogger incarnate!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:45 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Met m'n ogen dicht, ben een gevorderd Egyptian street crosser
Zo zie je maar..... als overheden stilstaan gaat alsnog alles door, soms nog beter ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:45 schreef rakotto het volgende:
Als er een monument komt, dan zal er wel een veilige manier komen om over te steken. De huidige regering bakt er niets van om dingen veilig te stellen in Egypte en ook om dingen te regelen... Ik denk nadat alles veranderd wordt in Egypte, dat alles vooruit zal gaan... Je hebt al gezien hoe alles is wanneer de mensen daar het initiatief nemen om alles zelf te regelen.
Lijkt me ook idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wedden?, als de revolutie slaagt, komt ie daar ook
We willen gewoon teveel, ik denk dat er geen internetplek is waar er meer mensen aandacht aan besteden dan hier op Fok in NLquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Mr_Memory het volgende:
AJE bericht nu niet meer over Egypte, is het echt aan het dood bloeden.
Neuh is vaak op dit tijdstip, mits het rustig is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Mr_Memory het volgende:
Het is daar tien voor 1 in de nacht.quote:
Zoals dezequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:48 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Neuh is vaak op dit tijdstip, mits het rustig is.
Tweets zijn op het moment ook voornamelijk grapjes e.d. met af en toe een serieus bericht.
quote:Elazul Time to go Cook & Eat. I'm sure afterwards i'll need to go to the bathroom and take a giant Mubarak . #Jan25 Jan25
2 minutes ago via TweetDeck
Waarschijnlijk rustig en gemoedelijk op Tharir plein dus ja wat moeten ze nog door streamen dan. Af en toe een live beeld van het plein.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Mr_Memory het volgende:
Hoeveel topics zit jij hier nu al?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rustig en gemoedelijk op Tharir plein dus ja wat moeten ze nog door streamen dan. Af en toe een live beeld van het plein.
Vanaf het begin, hoezo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hoeveel topics zit jij hier nu al?
Hoe heet dat plein?quote:
Ik denkt dat er om 12 uur wel weer een bulletin komt... Niet dat ik het zeker weetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Mr_Memory het volgende:
Chevelle behoord niet tot mijn groep hoor, ze is een afplitsingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef Staal het volgende:
. Chevelle, je bent een heks. Arme Noelle.
Waarom ben ik nou weer een heks?Egyptische spellingnazi zou ik nog wel weer begrijpenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef Staal het volgende:
. Chevelle, je bent een heks. Arme Noelle.
Het is ook gewoon elke dag een ander tijdstip, onder het motto 'misschien werkt het dan wél'.quote:KMokhtar Tomorrow curfew will be at 12 am. Have fun, tweeples.
Splintergroepering?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze behoord niet tot mijn groep hoor, ze is een afplitsing
Ze? :Squote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Chevelle behoord niet tot mijn groep hoor, ze is een afplitsing![]()
![]()
Hij is een heks. Maar wel grappig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Chevelle behoord niet tot mijn groep hoor, ze is een afplitsing![]()
![]()
quote:NicRobertsonCNN In Alexandria, protesters vow big anti#Mubarak rallies Sunday, again Tuesday & Friday, appear to be pacing themselves #egypt #jan25
6 minutes ago via web
"Oh ze slapen allemaal, ze respecteren onze avondklok!"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is ook gewoon elke dag een ander tijdstip, onder het motto 'misschien werkt het dan wél'.
Niet, zat er ook al aan te denken, maar de chaos is momenteel te grootquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef Onverlaatje het volgende:
Is er geen Fok fonds met paypal account waar men kan doneren om helden met mobile livestreams schadeloos te stellen?
quote:
Tagggggggggggggggggggggrir is anders veel leuker om uit te sprekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef rakotto het volgende:
Het is trouwens TAH-RIR, niet TagrirGewoon op de Nederlandse manier uitspreken.
de TTCFW............. The Chevelle For Freedom witches/Tovernaarsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef Dekatria het volgende:
We worden hier nog melig zo
[..]
Splintergroepering?
Oehquote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de TTCFW............. The Chevelle For Freedom witches
Een goed topic geworden, ik heb er veel aan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:58 schreef Ludacriss het volgende:
Nooit verwacht dat dit topic minstens tot 129 zou lopen toen ik de eerste opende. Wel raar wat er in 2 weken bijna allemaal is gebeurd!
Nee, jij was er niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef -jos- het volgende:
Ben ik weer, cliffnotes van vanavond? niet veel gebeurd he?
link?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef ellevehC86 het volgende:
ff kijken of ik zo weer in de daily 100 kom
Hosni heeft ontslag genomenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef -jos- het volgende:
maar als je homo bent was het dan weer niet zo erg om als heks door het leven te gaan, nou oke jij je zin, je bent omgetoverd tot tovernaarquote:
Hoi staal, sorry dat ik je voor troll uitmaaktequote:
Ik had en waarschijnlijk al dagen lang Tahrir plein verkeerd getypt hierquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
kan het ff niet volgen hoor
hey hoe gaat het met oma?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:58 schreef Ludacriss het volgende:
Nooit verwacht dat dit topic minstens tot 129 zou lopen toen ik de eerste opende. Wel raar wat er in 2 weken bijna allemaal is gebeurd!
Wisner heeft een boeboe gemaakt, of had je dat nog meegekregen ?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef -jos- het volgende:
Heb een verkorte versie geupload met Engelse beschrijving / titel en uiteraard een referentie naar de andere uploader (alsmede een referentie naar 1000memories.com/egypt). Is dit een goed idee?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een andere titel in het Engels zou kunnen helpen om het publiek op youtube te bereiken in plaats van het Arabisch.
Thanks voor de heads upquote:Op zondag 6 februari 2011 00:03 schreef MangoTree het volgende:
weer schoten 45 minuten geleden (AJE)
oh Noelle schijt aan hoor je kent me, ik maak de meeste fouten van iedereen hier op FOKquote:Op zondag 6 februari 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik had en waarschijnlijk al dagen lang Tahrir plein verkeerd getypt hier
Prima... hoe meer mensen dit zien hoe beter.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
Heb een verkorte versie geupload met Engelse beschrijving / titel en uiteraard een referentie naar de andere uploader (alsmede een referentie naar 1000memories.com/egypt). Is dit een goed idee?
Ah ja, dat had ik via mn mobiel meegekregen. Hij sprak zn steun uit voor Mubarak volgens mij.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Wisner heeft een boeboe gemaakt, of had je dat nog meegekregen ?
Goed hoor, omdat ze niet naar buiten kan/wil is ze maar aan de grote schoonmaakquote:
Nee, ik had de stream ff gemute omdat ze andere dingen aan het behandelen waren... nu staat'ie weer aan, dankzij jou.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef MangoTree het volgende:
ja daar zat ik net aan te denken Dekatria, sorry
geef je oma een smakkerd door de foon van Toverheks van FOKquote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Goed hoor, omdat ze niet naar buiten kan/wil is ze maar aan de grote schoonmaakMijn neef is daarna niet te houden, zegt niet te stoppen met demonstreren totdat Hosni weg is.
als zelfs clumsy_clown dit zegt, dan moet het wel heel erg zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, iets minder huisvrouwenaandekoffiepraat bitte.
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ah ja, dat had ik via mn mobiel meegekregen. Hij sprak zn steun uit voor Mubarak volgens mij.
Maakt niet uit meid, vanaf nu weet ook jij hoe je dat plein moet spellenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Pleinen spel je niet, pleinen bezet jequote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef ellevehC86 het volgende:
Maakt niet uit meid, vanaf nu weet ook jij hoe je dat plein moet spellen![]()
ooh .. nouhja iedereen wist toch wat je bedoele :pquote:Op zondag 6 februari 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ah ja, logisch. Waarschijnlijk had hij het nooit mogen zeggenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
![]()
En werd later weer tegengesproken door een ander U.S. Official, terwijl toen hij ging werd gezegd dat Obama hem gestuurd had.
Graag updates van je neef, zeg maar dat het in Nederland met grote interesses wordt gevolgd, om ergens maar weer een veer in te stekenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Goed hoor, omdat ze niet naar buiten kan/wil is ze maar aan de grote schoonmaakMijn neef is daarna niet te houden, zegt niet te stoppen met demonstreren totdat Hosni weg is.
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
Heb een verkorte versie geupload met Engelse beschrijving / titel en uiteraard een referentie naar de andere uploader (alsmede een referentie naar 1000memories.com/egypt). Is dit een goed idee?
These disturbing images show a defenseless, young and peaceful Egyptian protester being shot to death by the Egyptian police in Alexandria on February the 28th. Just one more violent incident that took place during the protests against the Egyptian president Hosni Mubarakquote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Prima... hoe meer mensen dit zien hoe beter.
Interessant, heb je hier meer info over?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Op AJE nu een stuk over DPI (Deep Packet Inspection) wat het regime zou hebben gekocht, via een bedrijf wat bij boeing hoort ofzo
Besaha!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ooh .. nouhja iedereen wist toch wat je bedoele :p
maar ik weer bijgelezen ( al wast om even ook weer melig te worden ...)
oh ja ..
..hoe heette het ook alweer ? scrolt een pokku end naar boven
,..
Besaha! he!! op de overwinning morgen( oh nee , vandaag
)
Woops je hebt gelijk, zal het aanpassen.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
These disturbing images show a defenseless, young and peaceful Egyptian protester being shot to death by the Egyptian police in Alexandria on February the 28th. Just one more violent incident that took place during the protests against the Egyptian president Hosni Mubarak
Although the protestor clearly is of no danger to the police whatsoever, they still shoot him in the chest. The first few seconds show someone who is on fire - I do not know how come, nor is it shown on the original video.
Omschrijving is verkeerd
Wat in de fik staat is alleen een autoband.
En je hebt february staan terwijl het January moet zijn.Verder is alles goed:P
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pleinen spel je niet, pleinen bezet je
The first few seconds show someone who is on fire - I do not know how come, nor is it shown on the original video.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Deep_packet_inspectionquote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Interessant, heb je hier meer info over?
www.narus.comquote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Interessant, heb je hier meer info over?
is dat vandaag gebeurd ?quote:Deaths in northern Tunisia clashes
Zal ik doenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef je oma een smakkerd door de foon van Toverheks van FOKen zeg maar dat ik steeds aan haar moet denken als ik beelden zie van Alexandrie, en doe je neef de groeten en we strijden met hem mee.
Ik kom op voor mijn vrijheid door geen foto's te plaatsen, heks!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef Toverheks het volgende:
vergeten we niet af en toe alleen een foto in dit topic Een foto zegt soms meer dan 1000 woorden!!!!
te plaatsen, als de demonstranten gewonnen hebben kiezen we de mooiste uit en sporen de fotograaf op.
Jah dat snap ik, vroeg meer naar hoe dat precies met boeing geregeld is.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef MangoTree het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Deep_packet_inspection
tnxquote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
www.narus.comrade het al aan als anonymous target
Komt straks wel weer voorbij op AJE
Zo te zien wel jaquote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
3arabawy My solidarity goes to the Tunisian people http://english.aljazeera.(...)125201726789394.html #sidibouzid #police
[..]
is dat vandaag gebeurd ?
Dat merkte ik vanmiddag ja. Maakt het des te mooierquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef rakotto het volgende:
Ik merk pas dat zij:
[ afbeelding ]
Haar is:
[ afbeelding ]
Ik zal een poging doen tot het vertalen.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ArabVoicesSpeak #Egypt TV couldn't hang up on him #jan25 in Arabic http://bit.ly/eFvb0R
wie kan er nu hier arabisch ik ben erg benieuw wat er nu allemaal gezegd word daar ?
- het klinkt wel heel lollig -
Goed gevondenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef rakotto het volgende:
Ik merk pas dat zij:
[ afbeelding ]
Haar is:
[ afbeelding ]
Je link naar http://1000memories.com/egypt in de beschrijving doet het niet want er staat een komma achter.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
deze link moet erbij , staan er 47 opquote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je link naar http://1000memories.com/egypt doet het niet want er staat een komma achter.
En
Although the protestor clearly is of no danger to the police whatsoever, they still shoot him in the chest.
misschien veranderen naar
Although the protester shows he is unarmed they still shoot him.
Zelfde filmpje nu ook op 3arabawy's blogquote:3arabawy New post: #Jan25 Police kills protester in cold blood http://bit.ly/hw6VcZ
2 minutes ago via arabawy.org
Relatief gezien is het wel weer rustiger aan het worden, als ik het zo lees. Nog altijd erupties zoals deze, echterquote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
dus daar gaat het ook nog flink los![]()
thnx!! ja het lijkt of hij maar door blijft praten , maar weet begod niet wat ie allemaal verteld!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:17 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik zal een poging doen tot het vertalen.
Iets voor dit topic?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:21 schreef rakotto het volgende:
Elizrael Elizabeth Tsurkov
by Zeinobia
@Zeinobia Here's video: Jan 29th Feb 1: #Jan25
Heb beide suggesties in de beschrijving gezet (en de link naar 1000memories gefixt).quote:Op zondag 6 februari 2011 00:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
deze link moet erbij , staan er 47 op( pas na doorklikken kom je op deze ...) https://spreadsheets.goog(...)y=true&ndplr=1#gid=0
( ik heb geprobeerd em in een reactie te zetten , maar dat lukt niet op you tube )
Geen flauw idee wat dat betekent, maar volgens mij moet ik gaan slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef ellevehC86 het volgende:
16 162 Dekatria
20 153 wdn
34 118 -jos-
37 114 Bartholomaeus
39 113 Toverheks
43 104 yavanna
46 97 The-Dutch-Priest
67 69 ellevehC86
69 68 Noelle06
69 68 schommelstoel
Nice. Weer zo'n goed initiatief.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
Heb beide suggesties in de beschrijving gezet (en de link naar 1000memories gefixt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |