quote:NicRobertsonCNN In Alexandria, protesters vow big anti#Mubarak rallies Sunday, again Tuesday & Friday, appear to be pacing themselves #egypt #jan25
6 minutes ago via web
"Oh ze slapen allemaal, ze respecteren onze avondklok!"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is ook gewoon elke dag een ander tijdstip, onder het motto 'misschien werkt het dan wél'.
Niet, zat er ook al aan te denken, maar de chaos is momenteel te grootquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef Onverlaatje het volgende:
Is er geen Fok fonds met paypal account waar men kan doneren om helden met mobile livestreams schadeloos te stellen?
quote:
Tagggggggggggggggggggggrir is anders veel leuker om uit te sprekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef rakotto het volgende:
Het is trouwens TAH-RIR, niet TagrirGewoon op de Nederlandse manier uitspreken.
de TTCFW............. The Chevelle For Freedom witches/Tovernaarsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef Dekatria het volgende:
We worden hier nog melig zo
[..]
Splintergroepering?
Oehquote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de TTCFW............. The Chevelle For Freedom witches
Een goed topic geworden, ik heb er veel aan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:58 schreef Ludacriss het volgende:
Nooit verwacht dat dit topic minstens tot 129 zou lopen toen ik de eerste opende. Wel raar wat er in 2 weken bijna allemaal is gebeurd!
Nee, jij was er niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef -jos- het volgende:
Ben ik weer, cliffnotes van vanavond? niet veel gebeurd he?
link?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef ellevehC86 het volgende:
ff kijken of ik zo weer in de daily 100 kom
Hosni heeft ontslag genomenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef -jos- het volgende:
maar als je homo bent was het dan weer niet zo erg om als heks door het leven te gaan, nou oke jij je zin, je bent omgetoverd tot tovernaarquote:
Hoi staal, sorry dat ik je voor troll uitmaaktequote:
Ik had en waarschijnlijk al dagen lang Tahrir plein verkeerd getypt hierquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
kan het ff niet volgen hoor
hey hoe gaat het met oma?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:58 schreef Ludacriss het volgende:
Nooit verwacht dat dit topic minstens tot 129 zou lopen toen ik de eerste opende. Wel raar wat er in 2 weken bijna allemaal is gebeurd!
Wisner heeft een boeboe gemaakt, of had je dat nog meegekregen ?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:01 schreef -jos- het volgende:
Heb een verkorte versie geupload met Engelse beschrijving / titel en uiteraard een referentie naar de andere uploader (alsmede een referentie naar 1000memories.com/egypt). Is dit een goed idee?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een andere titel in het Engels zou kunnen helpen om het publiek op youtube te bereiken in plaats van het Arabisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |