Die reacties vanachter de cam ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef t-8one het volgende:
ongewapende demonstrant die wordt neergeschoten: http://www.facebook.com/v(...)03077576141&comments
Verschrikkelijke beelden om te zien. Doorspelen aan de media zou wellicht kunnen helpen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef t-8one het volgende:
ongewapende demonstrant die wordt neergeschoten: http://www.facebook.com/v(...)03077576141&comments
Klopt ookal via reuters binnengekomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Nee ik dacht zo iets gelezen te hebben op AJE.
Dan zit er nog zoiets onmogelijks als Libie tussenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef Daniel1976 het volgende:
je kunt wel overvaren naar tunesie. Maar ik weet niet of dat op dit ogenblik kan.
Van spanje af.
Ik doelde op de inhoud van zijn speechquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Nee ik dacht zo iets gelezen te hebben op AJE.
Hij beweegt bijzonder weinig meer in elk geval. Kwam ook bloed tevoorschijn volgens mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft die meneer het trouwens overleefd of is hij doodgeschoten?
Ik ook niet en ga er geen account voor aanmaken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja shit ik kan geen facebook kijken ...
is ie dat ?(filmpje facebook?)quote:
Dat wilt nog niet zeggen of iemand dood is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij beweegt bijzonder weinig meer in elk geval. Kwam ook bloed tevoorschijn volgens mij.
Youtube filmpje van Daniel is dezelfde.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet en ga er geen account voor aanmaken.
De topics gaan een stuk rustiger, dus het zal wel rustig zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet en ga er geen account voor aanmaken.
Goedenavond![]()
Is het de moeite om terug te lezen, of is de avond rustig verlopen?
Dat is 'm jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
is ie dat ?(filmpje facebook?)
Jap dat is facebook filmpjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is ie dat ?(filmpje facebook?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |