Waarschijnlijk rustig en gemoedelijk op Tharir plein dus ja wat moeten ze nog door streamen dan. Af en toe een live beeld van het plein.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Mr_Memory het volgende:
AJE bericht nu niet meer over Egypte, is het echt aan het dood bloeden.
Hoeveel topics zit jij hier nu al?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rustig en gemoedelijk op Tharir plein dus ja wat moeten ze nog door streamen dan. Af en toe een live beeld van het plein.
Vanaf het begin, hoezo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hoeveel topics zit jij hier nu al?
Hoe heet dat plein?quote:
Ik denkt dat er om 12 uur wel weer een bulletin komt... Niet dat ik het zeker weetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Mr_Memory het volgende:
AJE bericht nu niet meer over Egypte, is het echt aan het dood bloeden.
Chevelle behoord niet tot mijn groep hoor, ze is een afplitsingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef Staal het volgende:
. Chevelle, je bent een heks. Arme Noelle.
Waarom ben ik nou weer een heks?Egyptische spellingnazi zou ik nog wel weer begrijpenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef Staal het volgende:
. Chevelle, je bent een heks. Arme Noelle.
Het is ook gewoon elke dag een ander tijdstip, onder het motto 'misschien werkt het dan wél'.quote:KMokhtar Tomorrow curfew will be at 12 am. Have fun, tweeples.
Splintergroepering?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze behoord niet tot mijn groep hoor, ze is een afplitsing
Ze? :Squote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Chevelle behoord niet tot mijn groep hoor, ze is een afplitsing![]()
![]()
Hij is een heks. Maar wel grappig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Chevelle behoord niet tot mijn groep hoor, ze is een afplitsing![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |