Ben er geweest, op zich stelt het in het dagelijks leven niet veel voorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tahrir is sowieso al een monument nuals ik in de toekomst naar Cairo zou gaan (ben ik in elk geval wel van plan) ga ik er zeker even kijken.
Weet ik ja, maar dat interesseert me niet. Voorstellingsvermogen maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ben er geweest, op zich stelt het in het dagelijks leven niet veel voor, veel verkeer en drukte
Ik zou ook graag een bloemetje bij het beeld willen leggen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weet ik ja, maar dat interesseert me niet. Voorstellingsvermogen maakt een hoop goed
Is het al, remember Egyptisch Museum op 100m?quote:
Benieuwd wat er nog van over is ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Is het al, remember Egyptisch Museum op 100m?
Ik bedoel het plein zelf. Heb nog nooit een toerist midden op het plein zien staan, straks wilt iedereen datquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Is het al, remember Egyptisch Museum op 100m?
Ik denk vrij veel, zou niet verbaasd zijn als het3 dagen na de protesten weer open kan voor publiekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Benieuwd wat er nog van over is ?
Jij baant je door 4 banen Egyptisch verkeer om het beeld te bereiken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik bedoel het plein zelf. Heb nog nooit een toerist midden op het plein zien staan, straks wilt iedereen dat
Ik zou een Nederlandse vlag achterlaten, met erop "We were all watching - we are all Tahrir!" (tenminste, als ik niet gearresteerd wordquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een bloemetje bij het beeld willen leggen hoor
quote:IceQueer If #Mubarak is my father then no wonder I'm gay, I had no father figure! #LOL #Egypt #Jan25
3 minutes ago via web
Was toch wel het een en ander kapot gemaakt toch ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik denk vrij veel, zou niet verbaasd zijn als het3 dagen na de protesten weer open kan voor publiek
Klopt, met name glasschadequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Was toch wel het een en ander kapot gemaakt toch ?
Met m'n ogen dicht, ben een gevorderd Egyptian street crosserquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:43 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Jij baant je door 4 banen Egyptisch verkeer om het beeld te bereiken?
Wordt weer een dooie op Tahrir dan
lees verder op:quote:Egypt's opposition parties fracture as talks with government begin
By Griff Witte and Ernesto Londono
Washington Post Foreign Service
Saturday, February 5, 2011; 3:04 PM
CAIRO - The united front among Egyptian opposition parties fractured Saturday as several of them began negotiating with Vice President Omar Suleiman, despite earlier promises that they would not agree to talks until President Hosni Mubarak stepped down.
Frogger incarnate!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:45 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Met m'n ogen dicht, ben een gevorderd Egyptian street crosser
Zo zie je maar..... als overheden stilstaan gaat alsnog alles door, soms nog beter ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:45 schreef rakotto het volgende:
Als er een monument komt, dan zal er wel een veilige manier komen om over te steken. De huidige regering bakt er niets van om dingen veilig te stellen in Egypte en ook om dingen te regelen... Ik denk nadat alles veranderd wordt in Egypte, dat alles vooruit zal gaan... Je hebt al gezien hoe alles is wanneer de mensen daar het initiatief nemen om alles zelf te regelen.
Lijkt me ook idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wedden?, als de revolutie slaagt, komt ie daar ook
We willen gewoon teveel, ik denk dat er geen internetplek is waar er meer mensen aandacht aan besteden dan hier op Fok in NLquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Mr_Memory het volgende:
AJE bericht nu niet meer over Egypte, is het echt aan het dood bloeden.
Neuh is vaak op dit tijdstip, mits het rustig is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Mr_Memory het volgende:
AJE bericht nu niet meer over Egypte, is het echt aan het dood bloeden.
Het is daar tien voor 1 in de nacht.quote:
Zoals dezequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:48 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Neuh is vaak op dit tijdstip, mits het rustig is.
Tweets zijn op het moment ook voornamelijk grapjes e.d. met af en toe een serieus bericht.
quote:Elazul Time to go Cook & Eat. I'm sure afterwards i'll need to go to the bathroom and take a giant Mubarak . #Jan25 Jan25
2 minutes ago via TweetDeck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |