thanks anywayquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik kom speciaal op mijn mobiel online om jullie te vertellen dat op CNN beelden waren over EEgypte... Is het net afgelopen. Slaap lekker mensen. :p
Veel met schoten gedoodquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt ,maar daar staan er 29 op , als je doorklikt kom je op deze ; https://spreadsheets.goog(...)y=true&ndplr=1#gid=0
staan er 47 op
Balkelende staat er ook opquote:waelabbas http://t.co/hgXg52i Jan 25 Blacklist on google docs
2 minutes ago via web
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik kom speciaal op mijn mobiel online om jullie te vertellen dat op CNN beelden waren over EEgypte... Is het net afgelopen. Slaap lekker mensen. :p
In de OP staat de fotoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:26 schreef mu_barak_obama het volgende:
Welk bruidspaar ik zie die foto niet
Respect voor Rudy Vranckx. Dichtbij bij het 'vuur'. Goede analyses.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:33 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oo okquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Jajajaja ik heb het al gesnapt de foto doet het dus blijkbaar niet bij iedereen.
Ik ga hem even downloaden en ergens anders uploaden.
Que?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Narus is wel een leuk target voor Anonymous
Narus levert de Deep Packet Inspection voor Egypte, SA, Kuweit en India.quote:
Het is nu wachten op het eerstgeboren kind op dat plein daarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Foto van bruidspaar gedownload en opnieuw geupload OP aangepast en foto topic ook..
[ afbeelding ]
LOL, eerst een laken met bloed he ')quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:34 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Het is nu wachten op het eerstgeboren kind op dat plein daar
Wedden?, als de revolutie slaagt, komt ie daar ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef rakotto het volgende:
Als je de lijst met doden ziet, dan merk je dat er veel gericht geschoten is.![]()
Ze moeten, nadat alles voorbij is, een monument voor de slachtoffers maken op de Tahrir.
Dat zou heel mooi en zeer verdient zijn inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef rakotto het volgende:
Als je de lijst met doden ziet, dan merk je dat er veel gericht geschoten is.![]()
Ze moeten, nadat alles voorbij is, een monument voor de slachtoffers maken op de Tahrir.
Tahrir is sowieso al een monument nuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef rakotto het volgende:
Ja . veel op het hoofd en hart!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef rakotto het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |