ik had het ook beter niet moeten kijken .. maar ja , wel belangrijk dat mensen dit zien , maar ik voor vandaag weer genoeg van dat soort zieku ellende en zinloos geweld op mn netvlies gebrand ,....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gelukkig een autoband maar dt andere echt wordt je toch verdrietig van dat mensen dit elkaar allemaal aandoen
Niks offtopic, dit is keihard spot-on,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
[offtopic]Dit is eigenlijk ook meteen een mooi voorbeeld waarom het zo eng is, wat als hier ook ooit een regime komt want het helemaal niet nauw neemt met mensenrechten/vrijheid van meningsuiting etc.
Kan je dus opgepakt worden voor de dingen die wij nu hier neerzetten, bespreken etc.[/offtopic]
Vandaar dat ik het ook posttequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Niks offtopic, dit is keihard spot-on,
indd. het enige logische wat ik nu kan bedenken , miss. ook een manier om mensen te trekken ( als je de tweets leest )quote:
Juist wel, nu besef je pas echt waarom die mensen op het plein staan, en kun je dat dus ook voelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik had het ook beter niet moeten kijken .. maar ja , wel belangrijk dat mensen dit zien , maar ik voor vandaag weer genoeg van dat soort zieku ellende en zinloos geweld op mn netvlies gebrand ,....
denk dat ik zo maar ga wandelen met de hondjes en dan op tijd na nessie .. morgen op tijd op om verder te volgen ( hoop ik maar dat 13 voor hun een geluksgetal word !)
Wel nog kunnen slapen straks hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
denk dat ik zo maar ga wandelen met de hondjes en dan op tijd na nessie .. morgen op tijd op om verder te volgen ( hoop ik maar dat 13 voor hun een geluksgetal word !)
Op het plein vechten mensen al 12 dagen voor dit regime juist. Maar wel heftig om te zien dat wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik had het ook beter niet moeten kijken .. maar ja , wel belangrijk dat mensen dit zien , maar ik voor vandaag weer genoeg van dat soort zieku ellende en zinloos geweld op mn netvlies gebrand ,....
nouhaj , ik wist het al wel , had al meerdere idioot ziek filmpjes gezien,over wat daar nu allemaal gebeurd , maar het maakt je wel weer ff wakker jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Juist wel, nu besef je pas echt waarom die mensen op het plein staan, en kun je dat dus ook voelen
Check, ze staan daar echt niet voor de hobbyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Juist wel, nu besef je pas echt waarom die mensen op het plein staan, en kun je dat dus ook voelen
Ik heb een flesje samos opengetrokkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef ellevehC86 het volgende:
ik ga vanavond mijn fles Tawny's plunderen, reken maar dat ik zal slapen
Probeer maar eens te spitten in de mukhabaraat, daar is nog veel meer om over te kotsen....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Check, ze staan daar echt niet voor de hobby
Viel maar eens op bij Mubarak of zijn geheime politie. Dan was je verdwenen gemarteld of tenminste bedreigd.
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef ellevehC86 het volgende:
ik ga vanavond mijn fles Tawny's plunderen, reken maar dat ik zal slapen
joah lukt wel , ookal slaap ik niet echt denderend laatste dagen - ik mag niet zeuren op tahrir zal het stukken slechter pitten zijn -quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb een flesje samos opengetrokken
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef RvLaak het volgende:
Mensen, ik wil niet lullig zijn, maar ik gaat weer off... Morgen wel weer paraat. Ttfn & hou onze vrienden in de gaten
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef RvLaak het volgende:
Mensen, ik wil niet lullig zijn, maar ik gaat weer off... Morgen wel weer paraat. Ttfn & hou onze vrienden in de gaten
LaterzZquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef RvLaak het volgende:
G'nightquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef RvLaak het volgende:
WIJ VERLATEN DIT TOPIC NIET VOORDAT MUBARAK WEG IS!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
[..]
joah lukt wel , ookal slaap ik niet echt denderend laatste dagen - ik mag niet zeuren op tahrir zal het stukken slechter pitten zijn -
maar ik zie hier goede tips![]()
heeft ergens nog een laag vodka staan
Is die 9 uur Nederlandse tijd ja?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
9 uur de kerkdienst/mis op tharir plein niet missen he
8 uurquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is die 9 uur Nederlandse tijd ja?
Dacht het wel gelezen te hebben hier, maar pin me er niet op vast.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is die 9 uur Nederlandse tijd ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |