quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Geweldige foto van het bruidspaar OP waardig en hij staat er nu ook in
Gatverdamme. Voor het geval ze het nog niet wisten heb ik het gesubmit aan AJE!quote:
Ja zekers te weten. Dan ga ik me wekker zetten denk ik. Wil wel eens zien hoe dat bij de christenen daar gaat.quote:
Het wordt meer een boek dan een OPquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Nice, deze foto is zo veelzeggend.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat vond ik dus ook, heb hem ook toegevoegd aan het fototopicquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef yavanna het volgende:
[..]
Nice, deze foto is zo veelzeggend.
haha uhm .. ik ken alleen advendumquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
WIJ VERLATEN DIT TOPIC NIET VOORDAT MUBARAK WEG IS!![]()
Zdorovnje
Of hoe proost je op zijn Arabisch?
Staat niet goed gelinkt in die topic.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:16 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, heb hem ook toegevoegd aan het fototopic
Besaha!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Wie vroeg nou proost in het arabisch?
besaha
klopt ,maar daar staan er 29 op , als je doorklikt kom je op deze ; https://spreadsheets.goog(...)y=true&ndplr=1#gid=0quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef yavanna het volgende:
Deze site zou de namen en deels foto's bevatten van de tot nu toe bij het protest overleden egyptenaren. Zoveel nog zo jong.
http://1000memories.com/egypt
Ging jij niet honden uitlatenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
haha uhm .. ik en alleen advendum![]()
maar goed.... word latertje dus![]()
gaat echt maar op zoek naar dr fles vodka , hopend dat ze ook jus heeft -ander gaan dr lampjes zeer snel uit
Watdan? 1. het is exact de url uit dit topic. 2. Bij mij doet ie het wel goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Staat niet goed gelinkt in die topic.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Erg indrukwekkend als je een foto erbij ziet, de nummers hebben een gezicht gekregen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef yavanna het volgende:
Deze site zou de namen en deels foto's bevatten van de tot nu toe bij het protest overleden egyptenaren. Zoveel nog zo jong.
http://1000memories.com/egypt
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Watdan? 1. het is exact de url uit dit topic. 2. Bij mij doet ie het wel goed
Werkt niet.quote:
quote:
ja ik had nog ff geprobeerd om te nog ff te laten pitten , maar toen ikop zoek ging na mn vodka werden ze wakkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja de mijne worden ook al onrustig
Tot zo dan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik ga ze indd. maar ff snel rondje laten lopen , kan ik zelf mooi ook even uitwaaien , kom ik daarna nog ff terug een Besaha pakkuh
"Gloe gloe gloe gloe"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
WIJ VERLATEN DIT TOPIC NIET VOORDAT MUBARAK WEG IS!![]()
Zdorovnje
Of hoe proost je op zijn Arabisch?
Halloquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik kom speciaal op mijn mobiel online om jullie te vertellen dat op CNN beelden waren over EEgypte... Is het net afgelopen. Slaap lekker mensen. :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |