hun tijd, 8 uur onze tijd dusquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
hun tijd, 8 uur onze tijd dus
Jay Leno is dan ook een fucking held!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef wdn het volgende:
Jay Leno "this is America. You would be surprised by what Americans do not know"
Zo waar
Idem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
ik blijf ze steunen dus zet de wekker
Tot morgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef wdn het volgende:
Ik heb wat luchtigs nodig; 2 Seagal films op TV dus ik heb keuze zat
tot morgen!
haha tot morgen !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef wdn het volgende:
Ik heb wat luchtigs nodig; 2 Seagal films op TV dus ik heb keuze zat
tot morgen!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef RvLaak het volgende:
Hoewel ik bijna de hele dag niet online ben geweest, heb ik me wel bezig gehouden met Egypte... M'n vrouw & Ik hebben besloten dat we naar El Gouna op vakantie gaan in Juli (als ze dan klaar zijn met moebie)
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef RvLaak het volgende:
Hoewel ik bijna de hele dag niet online ben geweest, heb ik me wel bezig gehouden met Egypte... M'n vrouw & Ik hebben besloten dat we naar El Gouna op vakantie gaan in Juli (als ze dan klaar zijn met moebie)
Navond!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef RvLaak het volgende:
Wordt mijn eerste keer, maar moet dit jaar wel. Paspoort verloopt & ik ga geen nieuwe aanvragen ivm vingerafdrukkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Wij gaan ook zeker dit jaar weer, tenzij het ECHT niet mogelijk is.
Ga er wel van uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
cewl!! ben ik indd benieuwd of ie dan al weg is - is nog geen september dan he
-
Ik ook, maar ja... Af en toe moet je offers makenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Navond!en erg tof! Ik vind het zelf best jammer dat er niet echt valt te varen vanuit bijv Griekenland naar Egypte. Je wordt dus al gauw gedwongen te vliegen... en dat is an sich niet erg, maar ik rij zelf liever naar m'n bestemming
ziet er interessant uit ,maar ik denk dat ik ook nodig pauze moet houdenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:19 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Hmmm, kan iedereen echt aanraden dit stuk te lezen :
http://eipr.org/en/pressrelease/2011/02/05/1091
Er moet nog wel e.e.a gedaan worden door mobie voordat hij op kan rotten
Ik ook, van onderstaande fotoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Dekatria het volgende:
Ook even een nieuwe genomen, omdat over een uur dag 13 begint.
Je kunt best overvaren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Navond!en erg tof! Ik vind het zelf best jammer dat er niet echt valt te varen vanuit bijv Griekenland naar Egypte. Je wordt dus al gauw gedwongen te vliegen... en dat is an sich niet erg, maar ik rij zelf liever naar m'n bestemming
Toch wel ja? Dat is nog eens goed nieuwsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef rakotto het volgende:
Je Kunt via Italie en/of Griekenland naar Egypte met de boot. Je komt dan in Alexandria uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |