Das best. Maar dan moeten we wel iemand verzinnen die arabisch kan schrijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Floxxx het volgende:
* Floxxx registreert downwithmubarak.eg
heb zo het idee dat niet iedereen zomaar een .eg domein kan registrerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Das best. Maar dan moeten we wel iemand verzinnen die arabisch kan schrijven.
Want dat moet in het arabisch
Nou je zult ook nog door de officiele egyptische kanalen moeten met die naam ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef Floxxx het volgende:
[..]
heb zo het idee dat niet iedereen zomaar een .eg domein kan registreren
en een vertaalpagina is dat niks, ja ik roep maar wat en denk een beetje meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Das best. Maar dan moeten we wel iemand verzinnen die arabisch kan schrijven.
Want dat moet in het arabisch
Goed idee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Floxxx het volgende:
* Floxxx registreert downwithmubarak.eg
Nou, als je met google dingen vertaalt dan krijg je er allemaal rare dingen uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en een vertaalpagina is dat niks, ja ik roep maar wat en denk een beetje mee
Genoeg fokkers van Marokkaanse origine; misschien dat je die om hulp kan vragen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en een vertaalpagina is dat niks, ja ik roep maar wat en denk een beetje mee
O.us om mee te beginnen misschien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Genoeg fokkers van Marokkaanse origine; misschien dat je die om hulp kan vragen?
hosni.egniwegni@eg.niquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:00 schreef Daniel1976 het volgende:
Iemand het E-mail adres van mubarak? Kunnen we hem de link ook sturen
Kan idd niet zover ik nu heb rond gesurft.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef Floxxx het volgende:
[..]
heb zo het idee dat niet iedereen zomaar een .eg domein kan registreren
quote:
Iemand hier die http://downwithmubarak.com kan vertalen naar het Arabisch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kan idd niet zover ik nu heb rond gesurft.
Maarre serieus. Het zou sowieso beter zijn als je ook arabische tekst op het .com domain hebt
je kunt egyptenaren niet kwalijk nemen als ze geen engels kunnen.
Als we nou met z'n allen het rond twitteren? Dat misschien op een gegeven moment een Egyptenaar het wel wil vertalen voor ons?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kan idd niet zover ik nu heb rond gesurft.
Maarre serieus. Het zou sowieso beter zijn als je ook arabische tekst op het .com domain hebt
je kunt egyptenaren niet kwalijk nemen als ze geen engels kunnen.
vergeet hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Floxxx het volgende:
http://www.101domain.com/org_eg.htm <-- iemand een bedrijf in Egypte? :p
quote:Must I have a trademark registered in Egypt to successfully register a .EG domain name?
Yes. The domain holder has to be registered in Egypt or have a representative located in Egypt.
Must my domain name be original?
Yes. The domain name has to be related to the domain holder name and cannot be a generic name.
What are some of the required forms and documents that must be filled out and sent to 101Domain?
Official documents have to be attached according to the domain type:
a) For .com domains : A copy of legal documents are required (Commercial registration license)
b) For .gov domains : Supporting letter from the ministry is required.
c) For .edu domains : Supporting letter from the ministries of education is required.
d) For .org domains: Official letter from the organization is required.
Source: www.egregistry.eg
Go for itquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Als we nou met z'n allen het rond twitteren? Dat misschien op een gegeven moment een Egyptenaar het wel wil vertalen voor ons?
Staal wie was dat ook al weer?quote:
maarre had jij mijn voorstel hier al gelezen om die ene lijst (of link ) op de site erbij te zetten ?quote:
Suggesties voor de site kun je beter ff PM'en naar Floxxx, werkt beterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maarre had jij mijn voorstel hier al gelezen om die ene lijst (of link ) op de site erbij te zetten ?
uuuuhm was da , mailen ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Suggesties voor de site kun je beter ff PM'en, werkt beter
oke, nou dan maar een oproepquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nou, als je met google dingen vertaalt dan krijg je er allemaal rare dingen uit.
quote:6.25pm:CloseLink to this update: http://www.guardian.co.uk(...)pt-protests#block-42 Greece has announced that the prime minister, George Papandreou, has cancelled his planned visit to Egypt tomorrrow, AP reports.
Papandreou said yesterday he would visit Egypt to deliver a message from the European Union to Mubarak.
A Greek government statement says that Papandreou has postponed his planned visit because of developments in Egypt. No alternate date for the visit has been set.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Genoeg fokkers van Marokkaanse origine; misschien dat je die om hulp kan vragen?
Zal wel even meezoeken. TTK, niet vergeten. Het geschrift is anders van Marokkanen dan het van Arabieren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Staal wie was dat ook al weer?
Die arabisch sprak?
Anders openen we nieuw topic met de vraag of iemand die arabisch kan schrijven ons wil helpen
nieuw topic komt hoger in de lijst
PM-Private Messagequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uuuuhm was da , mailen ?..
PM FP OP LAPO pffff![]()
Bij het menue van het quoteknopje zit ook een envelopje. Daarmee kan je PM'en (=priveberichten sturen)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uuuuhm was da , mailen ?..
PM FP OP LAPO pffff![]()
thnx!! ( ja ik ook , maar kende ze nog niet allemaal , ben pas sinds 28 jan op fokquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
PM-Private Message
FP- First Post
OP- Openingspost
LAPO-Laatste Post
TS- Topic Starter
FHVA- Fokkers Houden Van Afkortingen
FP=frontpagequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
PM-Private Message
FP- First Post
OP- Openingspost
LAPO-Laatste Post
TS- Topic Starter
thnx!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij het menue van het quoteknopje zit ook een envelopje. Daarmee kan je PM'en (=priveberichten sturen)
Je vergeet:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
PM-Private Message
FP- First Post
OP- Openingspost
LAPO-Laatste Post
TS- Topic Starter
geregistreerd op: zaterdag 29 januari 2011 @ 14:39quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx!! ( ja ik ook , maar kende ze nog niet allemaal , ben pas sinds 28 jan op fok)
tsk. AJEMILF is veel belangrijker.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:18 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Je vergeet:
TT - Topic Title
DM - Direct Message
DWM - Down With Mubarak
Die gaat tong80 nog inhalen zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 1408 (gemiddeld 195 per dag)
Tering
DWM - Down With Mubarak gheghe , maarre was verschil tussen een directe en een prive message dan uuh DM en PM dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:18 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Je vergeet:
TT - Topic Title
DM - Direct Message
DWM - Down With Mubarak
quote:MennaGamal Menna Gamal
New word added to dictionary: Mubarak (v.): To stick to something. ex: I will mubarak you to the wall. Why do you mubarak on the chair ?
Wat een heerlijk filmpje, dan heb je een dochter om trots op te zijn !!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wow deze ;justimage This video from the other day: Girl leading chants at Tahrir #Egypt #jan25
quote:
Das crew eens even achter posten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Staal het volgende:
Daniel, Triggershot. Hij is een Marokkaan dacht ik. En er is er nog een in de Turkenreeks, die Marokkaans is.
Mutan01 is toch ook Marokkaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Staal het volgende:
Daniel, Triggershot. Hij is een Marokkaan dacht ik. En er is er nog een in de Turkenreeks, die Marokkaans is.
jaaah ik zeg al niks meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Lieve mensen tijd om iedereen weer even bij de les te roepen.
FOK! lessen en slowchat nu weer stoppen svp.
sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Lieve mensen tijd om iedereen weer even bij de les te roepen.
FOK! lessen en slowchat nu weer stoppen svp.
Rakotto was toch ook Arabisch?quote:
Weet ik, maar jij had al uitgezocht hoeveel posts het er waren en daar was ik te lui voorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben ik niet, maar een andere nieuwe user
Ik zou toch meer vertederd zijn als ze gewoon een Sinterklaasliedje zou hebben gezongen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk filmpje, dan heb je een dochter om trots op te zijn !!!!
Ja, Mutant ook idd.quote:
Geef me een lijstje en ik PM ze.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef Daniel1976 het volgende:
Nou wie stuurt ze allemaal een pm?
Welke stream??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef Dekatria het volgende:
Verfrissend om de beelden nu zo dicht op het plein te hebben, in plaats van zo veraf
Beelden uit Alexandrie zijn altijd van midden in het protest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef Dekatria het volgende:
Verfrissend om de beelden nu zo dicht op het plein te hebben, in plaats van zo veraf
LOL je brengt mods in verwarringquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Staal het volgende:
Hier een nieuwe van AJE;quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:28 schreef wdn het volgende:
Nieuwe foto's nu op AJE (tenminste als deze kerel komt krijgen we nieuwe pica's).
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
nog een toevoeging op "wat ze allemaal hebben @ tahrir "; weddingplanner
ElFoulio amazing if true @AmoonaE: #WhyiLoveEgyptReports of a wedding happening in Tahrir Square tomorrow (via @TheTruthNetwork)
#Jan25
dat dit waar mag zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
nog een toevoeging op "wat ze allemaal hebben @ tahrir "; weddingplanner
ElFoulio amazing if true @AmoonaE: #WhyiLoveEgyptReports of a wedding happening in Tahrir Square tomorrow (via @TheTruthNetwork)
#Jan25
Proof it with picsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:31 schreef wdn het volgende:
[..]
ze is mooi maar dat is nog niks. Ik weet er 3 die beduidend mooier zijn
wiekan kijken op facebook , hij poste daarna dit ;quote:
Prettige avondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dames en heren, ik ga gezellig doen hier thuis. Veel plezier vanavond nog en ik hoop dat het rustig blijft vanavond.Prettige avond.
Jaquote:
fijne avond !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dames en heren, ik ga gezellig doen hier thuis. Veel plezier vanavond nog en ik hoop dat het rustig blijft vanavond.Prettige avond.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:31 schreef wdn het volgende:
[..]
dat dit waar mag zijn
Krijgen we dan ook een ontmaagding met tonen van bebloed laken?
rakotto!!! men meent dat je arabisch schrijftquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef rakotto het volgende:
Someone called my name?
Waar hebben jullie hulp voor nodig?
ik vermoed een vertaling van een site naar het arabischquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef rakotto het volgende:
Someone called my name?
We zouden erg graag downwithmubarak.com naar Arabisch vertaald zien, voor de Egyptenaren die het Engels niet machtig zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef rakotto het volgende:
Someone called my name?
zou wel heel top zijn ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik vermoed een vertaling van een site naar het arabischofzoiest
Yep, was ist loss?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef wdn het volgende:
[..]
rakotto!!! men meent dat je arabisch schrijft
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wiekan kijken op facebook , hij poste daarna dit ;
ElFoulio to answer the naysayers #jan25 http://t.co/awiieIo maar kan ik niet zien ...
quote:Today I will not lead any discussions with people who want this revolution to stop.
door Mohamed Ghoneim op zaterdag 5 februari 2011 om 11:36
Today I will not lead any discussions with people who want this revolution to stop.
Today I do not want to hear about the price this has on the economy because any 12 years old child will tell you that if i'm loosing 10 dollars a day anyway, loosing one extra dollar for one month to eventually stop the 10 dollars loss per day is a GOOD DEAL. The economy is suffering because it is built on ridiculous policies not gearing our efforts as a nation to produce anything nor to teach our work force to be able to produce anything.This is what our economy is suffering from and not the revolution.
Today I do not want to hear about foreign agendas or who is trying to ride what wave or about the Ekhwan taking over because the more patriotic Egyptians take part in the revolution the more we will all make those evil forces smaller in influence and percentage. Simple math: if 1000 are in Tahrir and 300 are Ekhwan that's 30%. Now if the 700 who are not Ekhwan go home than the remaining 300 are 100% Ekhwan. But if 3000 others come who are not Ekhwan than the Ekhwan are only 10%. You tell me what's better.
Today I do not want to hear about "we got almost all what we want" because it's simply bullshit. We are only getting piece by piece and until today we have not gotten REAL CONCESSIONS! We have a president who said "i wasn't intending on running for president" and "i will tell the parliament to DISCUSS 76 and 77" and who didn't say a word about judiciary supervision of any future elections (88) or lifting the emergency state and who appointed people who are loyal to him into a new government. We have a new government who is still not doing anything to protect the people and who is still acting like we are imbeciles by pretending to be listening to demands of freedom and dignity while their state TV is still spewing the same propaganda we have been used to over the last 30 years. We have a new General on the front who says he will restore order but doesn't, who says he will protect the people but doesn't, who says the demonstrators have to go home first and THEN we will do what they want AS IF HE'S TRYING TO TAKE A TOY FROM A CHILD'S HANDS BY OFFERING HIM CHOCOLATE!
Today I do not want to hear about silly arguments about the constitution and how it is better he should stay in office because of this or that article and that should he leave now the Vice Prsident will not have the necessary legitimacy to change the constitution or dissolve the palriament because doing these two things take one word: "I hereby order to delete articles so and so, and I hereby dissolve the parliament". Does he need 9 months to speak out those dozen or so words? Really? And even if the constitution would make it impossible to have the changes we want should he leave than we shall change the constitution, THIS IS A REVOLUTION, and revolutions change whatever stands in their way.
Today I do not want to hear about majority / minority issues suggesting that more people are for Mubarak or that those people in Tahrir square do not represent us all because as far I can remember until 10 days ago 99% of this population were constantly complaining about an increasingly horrible situation which affects us all. Those who have were insecure, those who don't have were dying to have. Corruption is in every single bracket of society and education and health services are not worthy of animals. So if you are Pro-Mubarak all of a sudden than we should probably not be communicating in the first place because according to my memory you do not even exist!
Today I do not want to hear about "Papa Mubarak" or him being a symbol and that we should not put our symbols down is simply the biggest crap i have ever heard in my entire life. As you can judge by my name and my bank account (!) he is NOT my dad, never was and never will be. My father is a respectable human being who never took something that doesn't belong to him nor did he ever inflict any harm on any human beings. And if you want to tell me we should judge fairly and that everyone has some good and some bad then i'll tell you i don't give a damn about how many BMW's roam the streets or how we all have mobile phones because it's not like he bought them for us in the first place, or not like we have become human beings just because we have managed not to receed into a population that uses camels as a mode of transportation and sends smoke signals for communication. Those are NOT ACHIEVEMENTS my friends. And bridges are great but I don't mind walking on the ground.
Finally today i do not want to hear this nonsense about our image abroad and how much better it would be for our image abroad if he should end his term in office and then leave because I can tell you first-hand that we have never ever before been so admired and so respected throughout the whole world as we are now because of this peaceful civil and extremely honourable revolution. I have never been more proud to be Egyptian and I have never been encountered with so many words of encouragement and admiration as in these last 10 days, and I've been an Egyptian for a while now, so please take my word for it.
So my dear friends if you want an end to the chaos and to the misery as you are experiencing it then put pressure on YOUR government to go find it's police force and make them wear their uniforms again and restore order and to stop paying baltageya to go on so-called Pro-Muabarak demonstrations and kill and rampage and spread horror and to finally admit that this revolution has nothing to do with this intentional chaos they are trying to punish us with, because THIS REVOLUTION IS NOT GOING TO STOP UNTIL THIS REGIME LETS GO OF ITS POWER AND LEAVES! Period. Out. End of story.
Peace and love to all and glory to EGYPT!
1 van ons heeft een site, downwithmubarak en om de egyptenaren beter te kunnen bereiken zou het leuk zijn als er wat in het arabisch op staat.quote:
3awzeen el saf7a downwithmubarak bil 3araby?quote:
Nou jalla jalla eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef rakotto het volgende:
[..]
3awzeen el saf7a downwithmubarak bil 3araby?![]()
Nee, kan ik wel voor zorgen Maar ik neem aan dat het niet per direct moet?![]()
Zolang het gebeurt voordat de revolutie over is?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef rakotto het volgende:
[..]
Floxxx is de commander-in-chief in dezen, hij kan je verder helpenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef rakotto het volgende:
thnxquote:
In dat geval heeft hij waarschijnlijk de tijd tot septemberquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Zolang het gebeurt voordat de revolutie over is?
Over 5 minuten mag ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef rakotto het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Over 5 minuten mag ook![]()
Hierboven staat toch: je bent de lul nu
Valt wel mee hoor, zoveel tekst is er nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Over 5 minuten mag ook![]()
Hierboven staat toch: je bent de lul nu
Haha je was me al voor, geweldige foto he!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Enterpenaurship in tahrir square!
Is dat popcorn?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Enterpenaurship in tahrir square!
Er is dus ook al een parlementquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef yavanna het volgende:
monasosh monasosh
by Sarahngb
Rt now Tahrir sq, a meeting initially started wt 20 has turned into 200 discussing how 2 counter trashing campaign of national media
Maryam Nemaze (nog niet gezien trouwens edit: ze werkt voor Bloomberg tegenwoordig jammer)quote:
dus het is echt waar ? Cewl !!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef shomila het volgende:
SofieCooperEG Sofie Cooper
A wedding in Tahrir tomorrow ... how great ! what a moment ., best news all day.. it put a smile on my face #Tahrir #jan25 #egypt
2 minutes ago
Over een uur een vermelding op AJE dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Een paar van mijn followers hebben www.downwithmubarak.com opgepikt daar zitten ook egyptenaren tussen.
Heb ze gevraagd om ook in het arabisch de site op twitter te spammen.
Ohhh ik voel een geweldige TT aankomen voor nummer 129!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
moeten we het lijstje eens gaan aanpassen popcorn weddingplanner parlement .. wanneer word salma nou president danvan de tahririanen
Ik kreeg het idee dat dit initiatief niet erg gewaardeerd werd door de Egyptenaren?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Een paar van mijn followers hebben www.downwithmubarak.com opgepikt daar zitten ook egyptenaren tussen.
Heb ze gevraagd om ook in het arabisch de site op twitter te spammen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohhh ik voel een geweldige TT aankomen voor nummer 129!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:09 schreef wdn het volgende:
Ik ben echt goed bezig vandaag
Salma for president!
Mag dat de volgende TT worden? Please?
Jij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef Daniel1976 het volgende:
Nou wie stuurt ze allemaal een pm?
Van sp.nlquote:
Veel steun voor Egypte op manifestatie in Amsterdam
05-02-2011 'Wij eisen de beëindiging van de noodtoestand die al meer dan 30 jaar van kracht is in Egypte. Daarmee kan het regime van Mubarak iedereen zonder proces voor jaren opsluiten zonder dat iemand iets weet over het lot van die gedetineerden. Dat kan niet. Er zitten meer dan 4.000 mensen van onze beweging in Egyptische gevangenissen,' aldus Cherif Osman, vertegenwoordiger in Nederland van de 6 april beweging op de manifestatie Democratie en vrijheid in Egypte Nu!.
Zon duizend manifestanten Egyptische, Marokkaanse en Tunesische Nederlanders en heel veel autochtonen - bezochten zaterdagmiddag op de Dam in Amsterdam de zeer levendige manifestatie, die werd opgevrolijkt door de vele spreekkoren en massaal gezongen vrijheidsliederen. De leuzen op borden maakten duidelijk waar het om ging: Mubarak out, democracy in, Dictatuur is dodelijk en Protection against Mubarak-supporters, een bord dat werd opgehouden door een man met een pan op het hoofd.
De bijeenkomst, waar de SP goed vertegenwoordigd was, werd gehouden ter ondersteuning van het Egyptische bevolking dat genoeg heeft van het dictatoriale regime van Hosni Mubarak. 'Onze meeste dringende eis: het regime van Mubarak moet weg. Hij is een symbool geworden voor alles wat verrot is', aldus Osman. Osman gaf aan hoe in 2008 de '6 april beweging ontstaan was ter ondersteuning van een staking van een vrije vakbond in de stand Mahalla. Nu, bijna drie jaar later speelt deze beweging een sleutelrol in de Egyptische volksopstand.
Publiciste Karin Spaink prees de vrijheidswil van het Egyptische volk en de ondersteuning die het daarbij krijgt van moderne sociale media. Toch zijn deze sociale media niet bepalend, aldus Spaink. Het is de onverzettelijke wil van een volk dat genoeg heeft van onderdrukking en strijdt voor democratie.
Ab Jafaari van de Marokkaanse organisatie ENCEMO zei dat niet alleen het Egyptische volk was opgestaan, maar ook de volkeren van Tunesië en Jemen. 'We zijn allen Egyptenaren', aldus Jafaari. Algerije en Marokko zouden volgen. Hij riep de Nederlandse regering op de steun aan de regimes in die landen te staken. Jafaari ondersteunde vanaf het podium de Nederlandstalige en Arabischtalige leuzen. Hij prees de SP als de partij in Nederland die opkomt voor internationale solidariteit.
Steun Egypte
Slotspreker Harry van Bommel benadrukte dat het Westen het regime in Egypte in het zadel hield met economische en militaire steun. 'De Amerikanen steunen de Egyptische krijgsmacht met 1,5 miljard dollar per jaar aan wapens. Europa steunt Egypte met 200 miljoen euro per jaar. Nederland heeft in de afgelopen 20 jaar bijna duizend pantserwagens verkocht, die nu dreigen te worden ingezet tegen de bevolking van Egypte.' Van Bommel stelde dat president Mubarak de chaos veroorzaakt. 'Mubarak stelt dat hij moet blijven om chaos te voorkomen, maar hij is de aanstichter van de chaos. Willen we de rust en orde van een dictatuur of de levendigheid en soms rommeligheid van een democratie'. Van Bommel verweet premier Rutte zich achter Mubarak op te stellen en riep de Nederlandse regering op daar onmiddellijk mee te stoppen.
Aan het slot van de bijeenkomst leidde het nieuws dat Mubarak en het bestuur van zijn partij (de NDP) terug waren getreden tot grote vreugde. Wie a zegt, moet b zeggen: Mubarak moet weg als president. Democratie en vrijheid in Egypte. Nu!
Meki!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij..
Sjaakz is ook Marokkaans. Weet alleen niet of ik zijn naam goed onthouden heb. Hij veranderde op een gegeven moment.
O.us, die is mod geweest, dacht ik. Zal je misschien wel kennen. Schijnt een Marokkaan te zijn haal ik uit het Turkentopic.
Remlofquote:
Als dat gebeurt word ik helemaal gekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Over een uur een vermelding op AJE dus
Salma for president !!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohhh ik voel een geweldige TT aankomen voor nummer 129!
AJE is bezig over Israel en chinezen die een film hebben gemaakt over hun vliegtuigen en hoe stoer ze een ander vliegtuig neer halen (met een ontploffend vliegtuig 1 op 1 gekopieerd uit TOP GUN).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:55 schreef schommelstoel het volgende:
Het is steeds minder Ontopic aan het worden hier
Ik merkte vandaag al veel online streams dat ze minder bezig zijn met egypte, baalde ervan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef wdn het volgende:
[..]
AJE is bezig over Israel en chinezen die een film hebben gemaakt over hun vliegtuigen en hoe stoer ze een ander vliegtuig neer halen (met een ontploffend vliegtuig 1 op 1 gekopieerd uit TOP GUN).
Ik denk dat het is gedaan tot morgenvroeg
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef rakotto het volgende:
Ik regel het morgen ochtend/vroeg in de middag wel voor jullie.Eerst mijn verslag maken voor school.
Ja, commandant. Zou je het niet ietsje vriendelijker vragen in de TT?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Daniel1976 het volgende:
Even mijn MOD powers gebruikt: Users die het Arabisch schriftelijk beheersen hier melden
Sticky topic nu
Traangas dat de houdbaarheidsdatum voorbij is, schijnt behoorlijk schadelijk te kunnen zijn. Niet meer werken mag dan grappig zijn, maar verder is het vooral achterlijk om het nog te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef One_of_the_few het volgende:
zag ent weer filmpje van jongen die beschoten werd met traangas wat over de tijd was. Hilarisch. Ging niet af.
Hmm jij bent pro-muba zeker? Beloftes en dan straks excuus en een nieuwe belofte maar ondertussen niks.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef rakotto het volgende:
Ik regel het morgen ochtend/vroeg in de middag wel voor jullie.Eerst mijn verslag maken voor school.
De pot op met die crimineel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm jij bent pro-muba zeker? Beloftes en dan straks excuus en een nieuwe belofte maar ondertussen niks.
()
Ik heb er SVP achter gezetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, commandant. Zou je het niet ietsje vriendelijker vragen in de TT?
Ik ben al bot, maar jij slaat alles..
Mijn poging is mislukt blijkbaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:00 schreef rakotto het volgende:
[..]
De pot op met die crimineel.Komt goed.
Nee hoor echt egyptischquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm jij bent pro-muba zeker? Beloftes en dan straks excuus en een nieuwe belofte maar ondertussen niks.
()
Klopt, is hij ook niet, zal de site even aanpassenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Pien85 heeft mijn topic gezien en meldt dat Sandmonkey geen journo is.
Thnxquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Klopt, is hij ook niet, zal de site even aanpassen
zijn twitter zegt:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Klopt, is hij ook niet, zal de site even aanpassen
Ik had de tekst niet geschreven, maar ook niet gecontroleerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
zijn twitter zegt:
Volgens zijn twitter: Micro-celebrity, Blogger, activist, New Media douchebag, Pain in the ass! Blogger iig, schrijft wel veel voor site ed, maar de columnisten @fok zijn ook geen journo's, snappie?
Zeg, does even met mooie quote tagjes als je mij citeertquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
zijn twitter zegt:
Volgens zijn twitter: Micro-celebrity, Blogger, activist, New Media douchebag, Pain in the ass! Blogger iig, schrijft wel veel voor site ed, maar de columnisten @fok zijn ook geen journo's, snappie?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Ik had de tekst niet geschreven, maar ook niet gecontroleerd
gehgehgehquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef wdn het volgende:
0:02Al Rayyes Behayyes - The president is High
0:05Al Rayyes Behayyes - The president is High (2)
0:09"In the name of God..."
0:10Step down Bin Ali
0:16I understood you... I really did
0:20Mubarak, leave... leave...
0:24Go to Saudi Arabia
0:28What?... I can't hear you
0:31You want me to change the government?
0:33Why not I'll change the government
0:35We want you to step down
0:42What?... you don't want Jamal to be the vice president?
0:45No problem... we'll appoint another vice president?
0:48Go away Mubarak
0:52Go to Saudi Arabia
0:56What?...you want me to dissolve the parliament?
0:58ok... I'll dissolve the parliament
1:01We don't want you...we don't want you
1:09What?...no, no, don't worry
1:12I'll never leave you... I'll stay right here
1:17I'll stay for another 30 years, no problem what so ever.
Kijk, mooi.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef shomila het volgende:
ianinegypt Ian Lee
The protesters think the army might try to squeeze them out of Tahrir Square, so they are sleeping around the tanks. #jan25 #egypt
36 seconds ago
Right!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef Floxxx het volgende:
Sandmonkey
Dear Frank Wisner, Please keep your opinions to yourself. Sincerely, the Egyptian people!
![]()
Spirit gaat niet weg ook, ze plannen tenslotte alweer voor dinsdag nieuwe rally.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kijk, mooi.
The spirit is er nog wel
Hahaha, top!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef shomila het volgende:
ianinegypt Ian Lee
The protesters think the army might try to squeeze them out of Tahrir Square, so they are sleeping around the tanks. #jan25 #egypt
36 seconds ago
Maandag, dinsdag en vrijdag toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Spirit gaat niet weg ook, ze plannen tenslotte alweer voor dinsdag nieuwe rally.
oppikbron??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maandag, dinsdag en vrijdag toch?Meende ik ergens opgepikt te hebben tenminste...
Ja was op AJE! en heb ik ergens in een topic gepost.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maandag, dinsdag en vrijdag toch?Meende ik ergens opgepikt te hebben tenminste...
Tja, vrijheid van meningsuiting is nou eenmaal niet eenzijdig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef Floxxx het volgende:
Sandmonkey
Dear Frank Wisner, Please keep your opinions to yourself. Sincerely, the Egyptian people!
![]()
dat lazen wij ook hierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef -jos- het volgende:
ik las op twitter dat er morgen een bruiloft is in tahrir
Ja daar zijn een aantal berichten over geweest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef -jos- het volgende:
ik las op twitter dat er morgen een bruiloft is in tahrir
ik zit hier te vechten met FOK omdat ie zit te zeiken dat mn afbeeldingen te groot zijn -probeer een UI te plaatsen ( ja ja die afkorting ken ik ook ondertussenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef wdn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf?????? Die heeft op EIGEN initiatief dat naar buiten gebrachtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef Daniel1976 het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Washington distances itself from Ambassador Frank G Wisner's comments regarding Egypt #Jan25 (who said Mubarak must stay)
23 minutes ago Favorite Retweet Reply
Iemand bevestiging hiervan?
UI's 100x100 maximaal meen ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik zit hier te vechten met FOK omdat ie zit te zeiken dat mn afbeeldingen te groot zijn -probeer een UI te plaatsen ( ja ja die afkorting ken ik ook ondertussen![]()
)
(zitten wel hele leuke tussen ...miss. daar 1 van proberen
)
60x60. Ik wil er wel een voor je maken - welk plaatje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef wdn het volgende:
[..]
UI's 100x100 maximaal meen ik
Gaat je niet lukken met die afbeeldingen.
AJE Reporterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Al Arabiya: Washington distances itself from Ambassador Frank G Wisner's comments regarding Egypt #Jan25 (who said Mubarak must stay)
quote:AymanM @TravellerW @Jan25 the white house has come out and rebutted it saying his comments dont represent the admin but are his own personal views.
less than a minute ago via web in reply to TravellerW
Niet voor mij hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
60x60. Ik wil er wel een voor je maken - welk plaatje?
Het Witte huis is net zo de weg kwijt als de Egyptische staats-TVquote:
Die Ayman is die sopper dus vrouwen geloven heilig in hemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hebben we ook een OFFICIËLE bevestiging???
Nee zal ff CNN afspeurenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hebben we ook een OFFICIËLE bevestiging???
Inderdaad. Dit kan niet waar zijn. Dat zou een mega blunder zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het Witte huis is net zo de weg kwijt als de Egyptische staats-TV
tja ik heb er hier 1 op mn pc ( niet over egypte ) maar hoe krijg ik die na jou ??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
60x60. Ik wil er wel een voor je maken - welk plaatje?
quote:We are all Khaled Said
Egyptian National TV has announced that the proof that all those millions of protesters are spys for USA & Israel, is that they are all carrying spying equipment. This espionage equipment is basically a buttonless black device with an image of a bitten apple on its back (iPhones). Have you all got your spying devices ready?
Edit. Dacht even dat het Gamal zou zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie is dat op het spandoek.
via PM kun je ook foto's uploaden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
tja ik heb er hier 1 op mn pc ( niet over egypte ) maar hoe krijg ik die na jou ??
anders die vent met die broodjes of die met die wasmand
Mail maar ff, mail ik je UI terug. Ik PM je m'n Email wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
tja ik heb er hier 1 op mn pc ( niet over egypte ) maar hoe krijg ik die na jou ??
anders die vent met die broodjes of die met die wasmand
Mustafa Samir Al-Dawy, iemand die overleden is tijdens de protesten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie is dat op het spandoek.
thnx!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mail maar ff, mail ik je UI terug. Ik PM je m'n Email wel.
Het is meer dan een blunder. Amerika dreigt totaal de controle ter verliezen nu individuele burgers hun eigen mening krijgen en hun rechten opeisen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit kan niet waar zijn. Dat zou een mega blunder zijn.
Nee, zie vorige posts en edit. Ik zat fout.quote:
Ok thnx.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mustafa Samir Al-Dawy, iemand die overleden is tijdens de protesten.
Morgen gaan ze fotos meenemen van alle slachtoffers...Althans dat is hn plan.
Christelijke gebed zal daar dus over gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef wdn het volgende:
AJE: Morgen een "mass" voor alle gevallenen
Iedere partij zit momenteel met vlaggen te zwaaien, nieuwswaarde 0,0quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef shomila het volgende:
Amiralx Amira Salah-Ahmed
The army tank parked on the tora bridge now has an egyptian flag wafting above it..yaani el geish m3ana wala eh? #jan25
1 minute ago
Oja vandaag kwamen gristelijke kennissen van mij met de opmerking dat er van de week 20 kopten zijn vermoord bij een aanslag ergens in sinaï. Maar dat de overige media dit niet oppikt omdat niemand dat wil weten. (Was tijdens een welles nietus discussie over muslim brotherhood)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef wdn het volgende:
Mohammad Al nogwat op AJE:
Het zou me niet verbazen als de explosie vanmorgen is geregeld door de Egyptische overheid want een aanslag was het niet en een gaslek is zeer onwaarschijnlijk want daar is dit station goed opgezet.
Die gast kan zo in BNW
helemaal niks van gehoordquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Oja vandaag kwamen gristelijke kennissen van mij met de opmerking dat er van de week 20 kopten zijn vermoord bij een aanslag ergens in sinaï. Maar dat de overige media dit niet oppikt omdat niemand dat wil weten. (Was tijdens een welles nietus discussie over muslim brotherhood)
Iemand enige info hierover? Zou uit het ND of reformatorisch dagblad komen die info.
interessant.... hier ga ik zo ff over speurenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Oja vandaag kwamen gristelijke kennissen van mij met de opmerking dat er van de week 20 kopten zijn vermoord bij een aanslag ergens in sinaï. Maar dat de overige media dit niet oppikt omdat niemand dat wil weten. (Was tijdens een welles nietus discussie over muslim brotherhood)
Iemand enige info hierover? Zou uit het ND of reformatorisch dagblad komen die info.
Volgens mij ging dat over een aanslag met een bomauto... geen gewonden. Even kijken of ik dat nog kan vinden...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
quote:Opnieuw bloedbad onder Egyptische kopten
04-02-2011 22:54 | gewijzigd 05-02-2011 09:09 | Martin Janssen
SHARONA Als gevolg van de algemene chaos die in Egypte heerst, bereiken berichten uit de zuidelijke provincies slechts sporadisch de media. Zo werd pas donderdag bekend dat er in Sharona, een dorp in de Egyptische provincie Minya, een gruwelijk bloedbad heeft plaatsgevonden waarbij elf koptische christenen in koele bloede werden vermoord.
Het bericht bereikte de buitenwereld pas nadat het enkele koptische families in Australië, die zelf afkomstig zijn uit Sharona, was gelukt om telefonisch contact te krijgen met hun familieleden in Egypte. Deze stelden hen van het drama in Sharona op de hoogte. Het bericht werd vervolgens officieel bevestigd door zowel de Australian Coptic Movement in Sydney alsook door Anba Agathon, de plaatselijke bisschop in Egypte.
Het bloedbad voltrok zich afgelopen zondag omstreeks 15.00 uur. Twee gewapende groepen islamisten waren op de daken geklommen van de huizen van twee koptische families en wisten zich op deze wijze toegang te verschaffen. Enkele details in het gebeuren zijn veelzeggend.
Ten eerste hadden de koptische families zich in hun huizen opgesloten, wat de angst van de kopten weergeeft in de huidige chaotische situatie in Egypte. Het tweede onthutsende detail betreft het feit dat de gewapende islamisten geholpen werden door de (moslim)buren van de twee getroffen families. De buren namen niet alleen actief deel aan de moordpartijen, maar haalden bovendien de huizen van hun buren leeg, van geld en elektrische apparaten tot meubels en graan. Het derde saillante detail is dat de identiteit van de moordenaars bekend is, maar dat de plaatselijke autoriteiten blijkbaar geen enkele actie ondernamen.
Kan goed gristelijke propaganda zijn, maar dan wil ik het graag ontkrachtenquote:
Dan wordt het morgen weer druk dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef wdn het volgende:
AJE: Morgen een "mass" voor alle gevallenen
Was in Gaza geloof ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar is het waar?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef wdn het volgende:
HIER DANIEL:
http://www.refdag.nl/nieu(...)sche_kopten_1_532398
[..]
Klinkt als eerwraak tussen clans in het zuiden van Egypte, geen secretariële geweld. Zo schrijf je hettoch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef wdn het volgende:
HIER DANIEL:
http://www.refdag.nl/nieu(...)sche_kopten_1_532398
[ afbeelding ]
[..]
De bronnen zouden puur families zouden zijn.....erg lastigquote:
Geeeeeeen idee. Maar het RF is net zo iets als Fox newsquote:
sectarischggghhh geloof ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef rakotto het volgende:
[..]
Klinkt als eerwraak tussen clans in het zuiden van Egypte, geen secretariële geweld. Zo schrijf je hettoch?
Ya Libnan en een pakistaanse krant melden er ook overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Geeeeeeen idee. Maar het RF is net zo iets als Fox news
Der is niet genoeg zout in de wereld...
quote:iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
Seems Mostafa El-Feki resigned live on TV; said "I'll find another party later" #Jan25
REUTERS: The U.S. Official declined to associate himself with Wisners comments, saying that Wisner had undertaken his mission to Cairo as a private citizen and did not speak for the U.S. Government.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Only in Americaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
REUTERS: The U.S. Official declined to associate himself with Wisners comments, saying that Wisner had undertaken his mission to Cairo as a private citizen and did not speak for the U.S. Government.
Maar jah dit klinkt meer als een soort Plausible Deniability
quote:rassdwehda RNN|
by Maloubird
Exclusive: Mostafa Alnagar: Wael @Ghonim is alive and he is detained. We have promises that he will be released within hours #Tahrir #Jan25
Wisner...... 5op 1 dat hij vroeger Weissner heette en dus mede handelt uit joodse belangen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
REUTERS: The U.S. Official declined to associate himself with Wisners comments, saying that Wisner had undertaken his mission to Cairo as a private citizen and did not speak for the U.S. Government.
fuck zeg. Man man man man man. Wat een stelletje sukkels.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef Dekatria het volgende:
Goeie samenvatting van het begin tot nu op AJE
Mars???, hoe dan?, rondjes lopen om het plein???quote:
quote:channel4news: The rich in #Egypt think it's now time for the country to get back to work: http://bit.ly/dQIGJU #25Jan #c4news
Misschien maken ze hem wel de leider.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef yavanna het volgende:
Zou erg mooi zijn als onderstaand waar is.
[..]
Je wordt er ook niet jonger op hoor schat, niet negatief bedoeld hoor.....maar zo fris en fruitig als vroeger ben je nou gewoon eenmaal niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Zeker.
En wat zitten we hier ook al trouwens lang mee te kijken. Sommige beelden waren voor mijn gevoel echt lang geleden, nog maar heel recent.
niet live?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
kijk eens op de press stream er gebeurt wat daar
http://www.spixtv.nl/
Dat is het blokkeren van de tanks, het leger wil de demonstranten weg hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
kijk eens op de press stream er gebeurt wat daar
http://www.spixtv.nl/
Ik zit te kijken!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef Dekatria het volgende:
Goeie samenvatting van het begin tot nu op AJE
misschien dat ze nu wel gaan lopen, we wachten afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Mars???, hoe dan?, rondjes lopen om het plein???
Ik ben er al vanaf het begin bij, wordt een beetje moe van de samenvattingenquote:
bijna 2 weken .. damnzzz. echt goed van ze dat ze het zolang volhoeden .. maarre , er moet natuurlijk wel iest veranderen ..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Dekatria het volgende:
Ook even een nieuwe genomen, omdat over een uur dag 13 begint.
Inderdaad. wat een samenvattingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef Dekatria het volgende:
Wat een samenvatting zegals je het zo weer ziet ga je helemaal afvragen hoe Mubarak het lef nog kan hebben om te blijven zitten.
ja he zat ik me ook te bedenkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef Dekatria het volgende:
Wat een samenvatting zegals je het zo weer ziet ga je helemaal afvragen hoe Mubarak het lef nog kan hebben om te blijven zitten.
Hij heeft gelijk. Het regime moet stuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef ellevehC86 het volgende:
http://www.examiner.com/f(...)-leave-tahrir-square
Egyptian writer Mohamed Fadel Fahmy was quoted by Fisk as saying: 'We're safe as long as we have the square. If we lose the square, Mubarak will arrest all the opposition groups and there will be police rule as never before. That's why we are fighting for our lives.'
Zonet was er een (erg goeie) samenvatting van de eerste 5 dagen van het protest op AJE. Nu is het nieuws van 10u bezig, ik denk dat ze erna weer verdergaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
shit zo te lezen heb ik dus een goei docu gemist ?
ik ga weer ff opletten hoor!
en iedereen bedankt voor zn hulp!
9 uur hun of onze tijd???quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Daniel1976 het volgende:
abanoubemad ABANOUB EMAD
by Sandmonkey
9 #Egypt #tahrir #Jan25
3 hours ago
Aan alle christenen: morgen, zondag is er een mis op Tahrir-plein, om ongeveer 9 uur Wij hopen dat u vroeg komt!!!!!!!!!!!!!
(Google translate was in arabisch)
Ik heb geen klagen eigenlijk. Geen pittig kort kapsel, geen slaapzak, veel beleefd, onwijs mooi nageslacht op de wereld gezet. En ik zit nog heel ver weg van de helft van mijn leven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je wordt er ook niet jonger op hoor schat, niet negatief bedoeld hoor.....maar zo fris en fruitig als vroeger ben je nou gewoon eenmaal niet meer
okaj , ga ik dalijk nog ff kijken dan ! happy met mn mandjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zonet was er een (erg goeie) samenvatting van de eerste 5 dagen van het protest op AJE. Nu is het nieuws van 10u bezig, ik denk dat ze erna weer verdergaan.
hun tijd, 8 uur onze tijd dusquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
hun tijd, 8 uur onze tijd dus
Jay Leno is dan ook een fucking held!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef wdn het volgende:
Jay Leno "this is America. You would be surprised by what Americans do not know"
Zo waar
Idem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
ik blijf ze steunen dus zet de wekker
Tot morgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef wdn het volgende:
Ik heb wat luchtigs nodig; 2 Seagal films op TV dus ik heb keuze zat
tot morgen!
haha tot morgen !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef wdn het volgende:
Ik heb wat luchtigs nodig; 2 Seagal films op TV dus ik heb keuze zat
tot morgen!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef RvLaak het volgende:
Hoewel ik bijna de hele dag niet online ben geweest, heb ik me wel bezig gehouden met Egypte... M'n vrouw & Ik hebben besloten dat we naar El Gouna op vakantie gaan in Juli (als ze dan klaar zijn met moebie)
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef RvLaak het volgende:
Hoewel ik bijna de hele dag niet online ben geweest, heb ik me wel bezig gehouden met Egypte... M'n vrouw & Ik hebben besloten dat we naar El Gouna op vakantie gaan in Juli (als ze dan klaar zijn met moebie)
Navond!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef RvLaak het volgende:
Wordt mijn eerste keer, maar moet dit jaar wel. Paspoort verloopt & ik ga geen nieuwe aanvragen ivm vingerafdrukkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Wij gaan ook zeker dit jaar weer, tenzij het ECHT niet mogelijk is.
Ga er wel van uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
cewl!! ben ik indd benieuwd of ie dan al weg is - is nog geen september dan he
-
Ik ook, maar ja... Af en toe moet je offers makenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Navond!en erg tof! Ik vind het zelf best jammer dat er niet echt valt te varen vanuit bijv Griekenland naar Egypte. Je wordt dus al gauw gedwongen te vliegen... en dat is an sich niet erg, maar ik rij zelf liever naar m'n bestemming
ziet er interessant uit ,maar ik denk dat ik ook nodig pauze moet houdenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:19 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Hmmm, kan iedereen echt aanraden dit stuk te lezen :
http://eipr.org/en/pressrelease/2011/02/05/1091
Er moet nog wel e.e.a gedaan worden door mobie voordat hij op kan rotten
Ik ook, van onderstaande fotoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Dekatria het volgende:
Ook even een nieuwe genomen, omdat over een uur dag 13 begint.
Je kunt best overvaren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Navond!en erg tof! Ik vind het zelf best jammer dat er niet echt valt te varen vanuit bijv Griekenland naar Egypte. Je wordt dus al gauw gedwongen te vliegen... en dat is an sich niet erg, maar ik rij zelf liever naar m'n bestemming
Toch wel ja? Dat is nog eens goed nieuwsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef rakotto het volgende:
Je Kunt via Italie en/of Griekenland naar Egypte met de boot. Je komt dan in Alexandria uit.
Auto --> Egypte ? Deathwishquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Je kunt best overvaren.
Het is alleen duurder dan vliegen.
Ik wil nog steeds een keer met de auto naar Egypte, maar dan wil ik eigenlijk door jordanie lang Petra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |