Das best. Maar dan moeten we wel iemand verzinnen die arabisch kan schrijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Floxxx het volgende:
* Floxxx registreert downwithmubarak.eg
heb zo het idee dat niet iedereen zomaar een .eg domein kan registrerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Das best. Maar dan moeten we wel iemand verzinnen die arabisch kan schrijven.
Want dat moet in het arabisch
Nou je zult ook nog door de officiele egyptische kanalen moeten met die naam ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef Floxxx het volgende:
[..]
heb zo het idee dat niet iedereen zomaar een .eg domein kan registreren
en een vertaalpagina is dat niks, ja ik roep maar wat en denk een beetje meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Das best. Maar dan moeten we wel iemand verzinnen die arabisch kan schrijven.
Want dat moet in het arabisch
Goed idee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Floxxx het volgende:
* Floxxx registreert downwithmubarak.eg
Nou, als je met google dingen vertaalt dan krijg je er allemaal rare dingen uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en een vertaalpagina is dat niks, ja ik roep maar wat en denk een beetje mee
Genoeg fokkers van Marokkaanse origine; misschien dat je die om hulp kan vragen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en een vertaalpagina is dat niks, ja ik roep maar wat en denk een beetje mee
O.us om mee te beginnen misschien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Genoeg fokkers van Marokkaanse origine; misschien dat je die om hulp kan vragen?
hosni.egniwegni@eg.niquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:00 schreef Daniel1976 het volgende:
Iemand het E-mail adres van mubarak? Kunnen we hem de link ook sturen
Kan idd niet zover ik nu heb rond gesurft.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:05 schreef Floxxx het volgende:
[..]
heb zo het idee dat niet iedereen zomaar een .eg domein kan registreren
quote:
Iemand hier die http://downwithmubarak.com kan vertalen naar het Arabisch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kan idd niet zover ik nu heb rond gesurft.
Maarre serieus. Het zou sowieso beter zijn als je ook arabische tekst op het .com domain hebt
je kunt egyptenaren niet kwalijk nemen als ze geen engels kunnen.
Als we nou met z'n allen het rond twitteren? Dat misschien op een gegeven moment een Egyptenaar het wel wil vertalen voor ons?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kan idd niet zover ik nu heb rond gesurft.
Maarre serieus. Het zou sowieso beter zijn als je ook arabische tekst op het .com domain hebt
je kunt egyptenaren niet kwalijk nemen als ze geen engels kunnen.
vergeet hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Floxxx het volgende:
http://www.101domain.com/org_eg.htm <-- iemand een bedrijf in Egypte? :p
quote:Must I have a trademark registered in Egypt to successfully register a .EG domain name?
Yes. The domain holder has to be registered in Egypt or have a representative located in Egypt.
Must my domain name be original?
Yes. The domain name has to be related to the domain holder name and cannot be a generic name.
What are some of the required forms and documents that must be filled out and sent to 101Domain?
Official documents have to be attached according to the domain type:
a) For .com domains : A copy of legal documents are required (Commercial registration license)
b) For .gov domains : Supporting letter from the ministry is required.
c) For .edu domains : Supporting letter from the ministries of education is required.
d) For .org domains: Official letter from the organization is required.
Source: www.egregistry.eg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |