Mail maar ff, mail ik je UI terug. Ik PM je m'n Email wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
tja ik heb er hier 1 op mn pc ( niet over egypte ) maar hoe krijg ik die na jou ??
anders die vent met die broodjes of die met die wasmand
Mustafa Samir Al-Dawy, iemand die overleden is tijdens de protesten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie is dat op het spandoek.
thnx!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mail maar ff, mail ik je UI terug. Ik PM je m'n Email wel.
Het is meer dan een blunder. Amerika dreigt totaal de controle ter verliezen nu individuele burgers hun eigen mening krijgen en hun rechten opeisen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit kan niet waar zijn. Dat zou een mega blunder zijn.
Nee, zie vorige posts en edit. Ik zat fout.quote:
Ok thnx.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mustafa Samir Al-Dawy, iemand die overleden is tijdens de protesten.
Morgen gaan ze fotos meenemen van alle slachtoffers...Althans dat is hn plan.
Christelijke gebed zal daar dus over gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef wdn het volgende:
AJE: Morgen een "mass" voor alle gevallenen
Iedere partij zit momenteel met vlaggen te zwaaien, nieuwswaarde 0,0quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef shomila het volgende:
Amiralx Amira Salah-Ahmed
The army tank parked on the tora bridge now has an egyptian flag wafting above it..yaani el geish m3ana wala eh? #jan25
1 minute ago
Oja vandaag kwamen gristelijke kennissen van mij met de opmerking dat er van de week 20 kopten zijn vermoord bij een aanslag ergens in sinaï. Maar dat de overige media dit niet oppikt omdat niemand dat wil weten. (Was tijdens een welles nietus discussie over muslim brotherhood)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef wdn het volgende:
Mohammad Al nogwat op AJE:
Het zou me niet verbazen als de explosie vanmorgen is geregeld door de Egyptische overheid want een aanslag was het niet en een gaslek is zeer onwaarschijnlijk want daar is dit station goed opgezet.
Die gast kan zo in BNW
helemaal niks van gehoordquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Oja vandaag kwamen gristelijke kennissen van mij met de opmerking dat er van de week 20 kopten zijn vermoord bij een aanslag ergens in sinaï. Maar dat de overige media dit niet oppikt omdat niemand dat wil weten. (Was tijdens een welles nietus discussie over muslim brotherhood)
Iemand enige info hierover? Zou uit het ND of reformatorisch dagblad komen die info.
interessant.... hier ga ik zo ff over speurenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Oja vandaag kwamen gristelijke kennissen van mij met de opmerking dat er van de week 20 kopten zijn vermoord bij een aanslag ergens in sinaï. Maar dat de overige media dit niet oppikt omdat niemand dat wil weten. (Was tijdens een welles nietus discussie over muslim brotherhood)
Iemand enige info hierover? Zou uit het ND of reformatorisch dagblad komen die info.
Volgens mij ging dat over een aanslag met een bomauto... geen gewonden. Even kijken of ik dat nog kan vinden...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
quote:Opnieuw bloedbad onder Egyptische kopten
04-02-2011 22:54 | gewijzigd 05-02-2011 09:09 | Martin Janssen
SHARONA Als gevolg van de algemene chaos die in Egypte heerst, bereiken berichten uit de zuidelijke provincies slechts sporadisch de media. Zo werd pas donderdag bekend dat er in Sharona, een dorp in de Egyptische provincie Minya, een gruwelijk bloedbad heeft plaatsgevonden waarbij elf koptische christenen in koele bloede werden vermoord.
Het bericht bereikte de buitenwereld pas nadat het enkele koptische families in Australië, die zelf afkomstig zijn uit Sharona, was gelukt om telefonisch contact te krijgen met hun familieleden in Egypte. Deze stelden hen van het drama in Sharona op de hoogte. Het bericht werd vervolgens officieel bevestigd door zowel de Australian Coptic Movement in Sydney alsook door Anba Agathon, de plaatselijke bisschop in Egypte.
Het bloedbad voltrok zich afgelopen zondag omstreeks 15.00 uur. Twee gewapende groepen islamisten waren op de daken geklommen van de huizen van twee koptische families en wisten zich op deze wijze toegang te verschaffen. Enkele details in het gebeuren zijn veelzeggend.
Ten eerste hadden de koptische families zich in hun huizen opgesloten, wat de angst van de kopten weergeeft in de huidige chaotische situatie in Egypte. Het tweede onthutsende detail betreft het feit dat de gewapende islamisten geholpen werden door de (moslim)buren van de twee getroffen families. De buren namen niet alleen actief deel aan de moordpartijen, maar haalden bovendien de huizen van hun buren leeg, van geld en elektrische apparaten tot meubels en graan. Het derde saillante detail is dat de identiteit van de moordenaars bekend is, maar dat de plaatselijke autoriteiten blijkbaar geen enkele actie ondernamen.
Kan goed gristelijke propaganda zijn, maar dan wil ik het graag ontkrachtenquote:
Dan wordt het morgen weer druk dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef wdn het volgende:
AJE: Morgen een "mass" voor alle gevallenen
Was in Gaza geloof ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar is het waar?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef wdn het volgende:
HIER DANIEL:
http://www.refdag.nl/nieu(...)sche_kopten_1_532398
[..]
Klinkt als eerwraak tussen clans in het zuiden van Egypte, geen secretariële geweld. Zo schrijf je hettoch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef wdn het volgende:
HIER DANIEL:
http://www.refdag.nl/nieu(...)sche_kopten_1_532398
[ afbeelding ]
[..]
De bronnen zouden puur families zouden zijn.....erg lastigquote:
Geeeeeeen idee. Maar het RF is net zo iets als Fox newsquote:
sectarischggghhh geloof ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef rakotto het volgende:
[..]
Klinkt als eerwraak tussen clans in het zuiden van Egypte, geen secretariële geweld. Zo schrijf je hettoch?
Ya Libnan en een pakistaanse krant melden er ook overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Geeeeeeen idee. Maar het RF is net zo iets als Fox news
Der is niet genoeg zout in de wereld...
quote:iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
Seems Mostafa El-Feki resigned live on TV; said "I'll find another party later" #Jan25
REUTERS: The U.S. Official declined to associate himself with Wisners comments, saying that Wisner had undertaken his mission to Cairo as a private citizen and did not speak for the U.S. Government.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef Daniel1976 het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Washington distances itself from Ambassador Frank G Wisner's comments regarding Egypt #Jan25 (who said Mubarak must stay)
23 minutes ago Favorite Retweet Reply
Iemand bevestiging hiervan?
Only in Americaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
REUTERS: The U.S. Official declined to associate himself with Wisners comments, saying that Wisner had undertaken his mission to Cairo as a private citizen and did not speak for the U.S. Government.
Maar jah dit klinkt meer als een soort Plausible Deniability
quote:rassdwehda RNN|
by Maloubird
Exclusive: Mostafa Alnagar: Wael @Ghonim is alive and he is detained. We have promises that he will be released within hours #Tahrir #Jan25
Wisner...... 5op 1 dat hij vroeger Weissner heette en dus mede handelt uit joodse belangen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
REUTERS: The U.S. Official declined to associate himself with Wisners comments, saying that Wisner had undertaken his mission to Cairo as a private citizen and did not speak for the U.S. Government.
fuck zeg. Man man man man man. Wat een stelletje sukkels.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef Dekatria het volgende:
Goeie samenvatting van het begin tot nu op AJE
Mars???, hoe dan?, rondjes lopen om het plein???quote:
quote:channel4news: The rich in #Egypt think it's now time for the country to get back to work: http://bit.ly/dQIGJU #25Jan #c4news
Misschien maken ze hem wel de leider.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef yavanna het volgende:
Zou erg mooi zijn als onderstaand waar is.
[..]
Je wordt er ook niet jonger op hoor schat, niet negatief bedoeld hoor.....maar zo fris en fruitig als vroeger ben je nou gewoon eenmaal niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Zeker.
En wat zitten we hier ook al trouwens lang mee te kijken. Sommige beelden waren voor mijn gevoel echt lang geleden, nog maar heel recent.
niet live?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
kijk eens op de press stream er gebeurt wat daar
http://www.spixtv.nl/
Dat is het blokkeren van de tanks, het leger wil de demonstranten weg hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
kijk eens op de press stream er gebeurt wat daar
http://www.spixtv.nl/
Ik zit te kijken!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef Dekatria het volgende:
Goeie samenvatting van het begin tot nu op AJE
misschien dat ze nu wel gaan lopen, we wachten afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Mars???, hoe dan?, rondjes lopen om het plein???
Ik ben er al vanaf het begin bij, wordt een beetje moe van de samenvattingenquote:
bijna 2 weken .. damnzzz. echt goed van ze dat ze het zolang volhoeden .. maarre , er moet natuurlijk wel iest veranderen ..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Dekatria het volgende:
Ook even een nieuwe genomen, omdat over een uur dag 13 begint.
Inderdaad. wat een samenvattingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef Dekatria het volgende:
Wat een samenvatting zegals je het zo weer ziet ga je helemaal afvragen hoe Mubarak het lef nog kan hebben om te blijven zitten.
ja he zat ik me ook te bedenkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef Dekatria het volgende:
Wat een samenvatting zegals je het zo weer ziet ga je helemaal afvragen hoe Mubarak het lef nog kan hebben om te blijven zitten.
Hij heeft gelijk. Het regime moet stuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef ellevehC86 het volgende:
http://www.examiner.com/f(...)-leave-tahrir-square
Egyptian writer Mohamed Fadel Fahmy was quoted by Fisk as saying: 'We're safe as long as we have the square. If we lose the square, Mubarak will arrest all the opposition groups and there will be police rule as never before. That's why we are fighting for our lives.'
Zonet was er een (erg goeie) samenvatting van de eerste 5 dagen van het protest op AJE. Nu is het nieuws van 10u bezig, ik denk dat ze erna weer verdergaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
shit zo te lezen heb ik dus een goei docu gemist ?
ik ga weer ff opletten hoor!
en iedereen bedankt voor zn hulp!
9 uur hun of onze tijd???quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Daniel1976 het volgende:
abanoubemad ABANOUB EMAD
by Sandmonkey
9 #Egypt #tahrir #Jan25
3 hours ago
Aan alle christenen: morgen, zondag is er een mis op Tahrir-plein, om ongeveer 9 uur Wij hopen dat u vroeg komt!!!!!!!!!!!!!
(Google translate was in arabisch)
Ik heb geen klagen eigenlijk. Geen pittig kort kapsel, geen slaapzak, veel beleefd, onwijs mooi nageslacht op de wereld gezet. En ik zit nog heel ver weg van de helft van mijn leven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je wordt er ook niet jonger op hoor schat, niet negatief bedoeld hoor.....maar zo fris en fruitig als vroeger ben je nou gewoon eenmaal niet meer
okaj , ga ik dalijk nog ff kijken dan ! happy met mn mandjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zonet was er een (erg goeie) samenvatting van de eerste 5 dagen van het protest op AJE. Nu is het nieuws van 10u bezig, ik denk dat ze erna weer verdergaan.
hun tijd, 8 uur onze tijd dusquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
hun tijd, 8 uur onze tijd dus
Jay Leno is dan ook een fucking held!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef wdn het volgende:
Jay Leno "this is America. You would be surprised by what Americans do not know"
Zo waar
Idem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
ik blijf ze steunen dus zet de wekker
Tot morgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef wdn het volgende:
Ik heb wat luchtigs nodig; 2 Seagal films op TV dus ik heb keuze zat
tot morgen!
haha tot morgen !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef wdn het volgende:
Ik heb wat luchtigs nodig; 2 Seagal films op TV dus ik heb keuze zat
tot morgen!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef RvLaak het volgende:
Hoewel ik bijna de hele dag niet online ben geweest, heb ik me wel bezig gehouden met Egypte... M'n vrouw & Ik hebben besloten dat we naar El Gouna op vakantie gaan in Juli (als ze dan klaar zijn met moebie)
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef RvLaak het volgende:
Hoewel ik bijna de hele dag niet online ben geweest, heb ik me wel bezig gehouden met Egypte... M'n vrouw & Ik hebben besloten dat we naar El Gouna op vakantie gaan in Juli (als ze dan klaar zijn met moebie)
Navond!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:20 schreef RvLaak het volgende:
Wordt mijn eerste keer, maar moet dit jaar wel. Paspoort verloopt & ik ga geen nieuwe aanvragen ivm vingerafdrukkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Wij gaan ook zeker dit jaar weer, tenzij het ECHT niet mogelijk is.
Ga er wel van uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
cewl!! ben ik indd benieuwd of ie dan al weg is - is nog geen september dan he
-
Ik ook, maar ja... Af en toe moet je offers makenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Navond!en erg tof! Ik vind het zelf best jammer dat er niet echt valt te varen vanuit bijv Griekenland naar Egypte. Je wordt dus al gauw gedwongen te vliegen... en dat is an sich niet erg, maar ik rij zelf liever naar m'n bestemming
ziet er interessant uit ,maar ik denk dat ik ook nodig pauze moet houdenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:19 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Hmmm, kan iedereen echt aanraden dit stuk te lezen :
http://eipr.org/en/pressrelease/2011/02/05/1091
Er moet nog wel e.e.a gedaan worden door mobie voordat hij op kan rotten
Ik ook, van onderstaande fotoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Dekatria het volgende:
Ook even een nieuwe genomen, omdat over een uur dag 13 begint.
Je kunt best overvaren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Navond!en erg tof! Ik vind het zelf best jammer dat er niet echt valt te varen vanuit bijv Griekenland naar Egypte. Je wordt dus al gauw gedwongen te vliegen... en dat is an sich niet erg, maar ik rij zelf liever naar m'n bestemming
Toch wel ja? Dat is nog eens goed nieuwsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:25 schreef rakotto het volgende:
Je Kunt via Italie en/of Griekenland naar Egypte met de boot. Je komt dan in Alexandria uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |