DWM - Down With Mubarak gheghe , maarre was verschil tussen een directe en een prive message dan uuh DM en PM dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:18 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Je vergeet:
TT - Topic Title
DM - Direct Message
DWM - Down With Mubarak
quote:MennaGamal Menna Gamal
New word added to dictionary: Mubarak (v.): To stick to something. ex: I will mubarak you to the wall. Why do you mubarak on the chair ?
Wat een heerlijk filmpje, dan heb je een dochter om trots op te zijn !!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wow deze ;justimage This video from the other day: Girl leading chants at Tahrir #Egypt #jan25
quote:
Das crew eens even achter posten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Staal het volgende:
Daniel, Triggershot. Hij is een Marokkaan dacht ik. En er is er nog een in de Turkenreeks, die Marokkaans is.
Mutan01 is toch ook Marokkaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Staal het volgende:
Daniel, Triggershot. Hij is een Marokkaan dacht ik. En er is er nog een in de Turkenreeks, die Marokkaans is.
jaaah ik zeg al niks meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Lieve mensen tijd om iedereen weer even bij de les te roepen.
FOK! lessen en slowchat nu weer stoppen svp.
sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Lieve mensen tijd om iedereen weer even bij de les te roepen.
FOK! lessen en slowchat nu weer stoppen svp.
Rakotto was toch ook Arabisch?quote:
Weet ik, maar jij had al uitgezocht hoeveel posts het er waren en daar was ik te lui voorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben ik niet, maar een andere nieuwe user
Ik zou toch meer vertederd zijn als ze gewoon een Sinterklaasliedje zou hebben gezongen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk filmpje, dan heb je een dochter om trots op te zijn !!!!
Ja, Mutant ook idd.quote:
Geef me een lijstje en ik PM ze.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef Daniel1976 het volgende:
Nou wie stuurt ze allemaal een pm?
Welke stream??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef Dekatria het volgende:
Verfrissend om de beelden nu zo dicht op het plein te hebben, in plaats van zo veraf
Beelden uit Alexandrie zijn altijd van midden in het protest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef Dekatria het volgende:
Verfrissend om de beelden nu zo dicht op het plein te hebben, in plaats van zo veraf
LOL je brengt mods in verwarringquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Staal het volgende:
Hier een nieuwe van AJE;quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:28 schreef wdn het volgende:
Nieuwe foto's nu op AJE (tenminste als deze kerel komt krijgen we nieuwe pica's).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |