DWM - Down With Mubarak gheghe , maarre was verschil tussen een directe en een prive message dan uuh DM en PM dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:18 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Je vergeet:
TT - Topic Title
DM - Direct Message
DWM - Down With Mubarak
quote:MennaGamal Menna Gamal
New word added to dictionary: Mubarak (v.): To stick to something. ex: I will mubarak you to the wall. Why do you mubarak on the chair ?
Wat een heerlijk filmpje, dan heb je een dochter om trots op te zijn !!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wow deze ;justimage This video from the other day: Girl leading chants at Tahrir #Egypt #jan25
quote:
Das crew eens even achter posten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Staal het volgende:
Daniel, Triggershot. Hij is een Marokkaan dacht ik. En er is er nog een in de Turkenreeks, die Marokkaans is.
Mutan01 is toch ook Marokkaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Staal het volgende:
Daniel, Triggershot. Hij is een Marokkaan dacht ik. En er is er nog een in de Turkenreeks, die Marokkaans is.
jaaah ik zeg al niks meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Lieve mensen tijd om iedereen weer even bij de les te roepen.
FOK! lessen en slowchat nu weer stoppen svp.
sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Lieve mensen tijd om iedereen weer even bij de les te roepen.
FOK! lessen en slowchat nu weer stoppen svp.
Weet ik, maar jij had al uitgezocht hoeveel posts het er waren en daar was ik te lui voorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben ik niet, maar een andere nieuwe user
Ik zou toch meer vertederd zijn als ze gewoon een Sinterklaasliedje zou hebben gezongen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk filmpje, dan heb je een dochter om trots op te zijn !!!!
Ja, Mutant ook idd.quote:
Geef me een lijstje en ik PM ze.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef Daniel1976 het volgende:
Nou wie stuurt ze allemaal een pm?
Welke stream??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef Dekatria het volgende:
Verfrissend om de beelden nu zo dicht op het plein te hebben, in plaats van zo veraf
Beelden uit Alexandrie zijn altijd van midden in het protest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef Dekatria het volgende:
Verfrissend om de beelden nu zo dicht op het plein te hebben, in plaats van zo veraf
LOL je brengt mods in verwarringquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:20 schreef Staal het volgende:
Hier een nieuwe van AJE;quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:28 schreef wdn het volgende:
Nieuwe foto's nu op AJE (tenminste als deze kerel komt krijgen we nieuwe pica's).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |