Thanks voor de heads upquote:Op zondag 6 februari 2011 00:03 schreef MangoTree het volgende:
weer schoten 45 minuten geleden (AJE)
oh Noelle schijt aan hoor je kent me, ik maak de meeste fouten van iedereen hier op FOKquote:Op zondag 6 februari 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik had en waarschijnlijk al dagen lang Tahrir plein verkeerd getypt hier
Prima... hoe meer mensen dit zien hoe beter.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
Heb een verkorte versie geupload met Engelse beschrijving / titel en uiteraard een referentie naar de andere uploader (alsmede een referentie naar 1000memories.com/egypt). Is dit een goed idee?
Ah ja, dat had ik via mn mobiel meegekregen. Hij sprak zn steun uit voor Mubarak volgens mij.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Wisner heeft een boeboe gemaakt, of had je dat nog meegekregen ?
Goed hoor, omdat ze niet naar buiten kan/wil is ze maar aan de grote schoonmaakquote:
Nee, ik had de stream ff gemute omdat ze andere dingen aan het behandelen waren... nu staat'ie weer aan, dankzij jou.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef MangoTree het volgende:
ja daar zat ik net aan te denken Dekatria, sorry
geef je oma een smakkerd door de foon van Toverheks van FOKquote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Goed hoor, omdat ze niet naar buiten kan/wil is ze maar aan de grote schoonmaakMijn neef is daarna niet te houden, zegt niet te stoppen met demonstreren totdat Hosni weg is.
als zelfs clumsy_clown dit zegt, dan moet het wel heel erg zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, iets minder huisvrouwenaandekoffiepraat bitte.
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ah ja, dat had ik via mn mobiel meegekregen. Hij sprak zn steun uit voor Mubarak volgens mij.
Maakt niet uit meid, vanaf nu weet ook jij hoe je dat plein moet spellenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Pleinen spel je niet, pleinen bezet jequote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef ellevehC86 het volgende:
Maakt niet uit meid, vanaf nu weet ook jij hoe je dat plein moet spellen![]()
ooh .. nouhja iedereen wist toch wat je bedoele :pquote:Op zondag 6 februari 2011 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ah ja, logisch. Waarschijnlijk had hij het nooit mogen zeggenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
![]()
En werd later weer tegengesproken door een ander U.S. Official, terwijl toen hij ging werd gezegd dat Obama hem gestuurd had.
Graag updates van je neef, zeg maar dat het in Nederland met grote interesses wordt gevolgd, om ergens maar weer een veer in te stekenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Goed hoor, omdat ze niet naar buiten kan/wil is ze maar aan de grote schoonmaakMijn neef is daarna niet te houden, zegt niet te stoppen met demonstreren totdat Hosni weg is.
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
Heb een verkorte versie geupload met Engelse beschrijving / titel en uiteraard een referentie naar de andere uploader (alsmede een referentie naar 1000memories.com/egypt). Is dit een goed idee?
These disturbing images show a defenseless, young and peaceful Egyptian protester being shot to death by the Egyptian police in Alexandria on February the 28th. Just one more violent incident that took place during the protests against the Egyptian president Hosni Mubarakquote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Prima... hoe meer mensen dit zien hoe beter.
Interessant, heb je hier meer info over?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Op AJE nu een stuk over DPI (Deep Packet Inspection) wat het regime zou hebben gekocht, via een bedrijf wat bij boeing hoort ofzo
Besaha!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ooh .. nouhja iedereen wist toch wat je bedoele :p
maar ik weer bijgelezen ( al wast om even ook weer melig te worden ...)
oh ja ..
..hoe heette het ook alweer ? scrolt een pokku end naar boven
,..
Besaha! he!! op de overwinning morgen( oh nee , vandaag
)
Woops je hebt gelijk, zal het aanpassen.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
These disturbing images show a defenseless, young and peaceful Egyptian protester being shot to death by the Egyptian police in Alexandria on February the 28th. Just one more violent incident that took place during the protests against the Egyptian president Hosni Mubarak
Although the protestor clearly is of no danger to the police whatsoever, they still shoot him in the chest. The first few seconds show someone who is on fire - I do not know how come, nor is it shown on the original video.
Omschrijving is verkeerd
Wat in de fik staat is alleen een autoband.
En je hebt february staan terwijl het January moet zijn.Verder is alles goed:P
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pleinen spel je niet, pleinen bezet je
The first few seconds show someone who is on fire - I do not know how come, nor is it shown on the original video.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Deep_packet_inspectionquote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Interessant, heb je hier meer info over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |