Ik doelde op de inhoud van zijn speechquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Nee ik dacht zo iets gelezen te hebben op AJE.
Hij beweegt bijzonder weinig meer in elk geval. Kwam ook bloed tevoorschijn volgens mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft die meneer het trouwens overleefd of is hij doodgeschoten?
Ik ook niet en ga er geen account voor aanmaken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja shit ik kan geen facebook kijken ...
is ie dat ?(filmpje facebook?)quote:
Dat wilt nog niet zeggen of iemand dood is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij beweegt bijzonder weinig meer in elk geval. Kwam ook bloed tevoorschijn volgens mij.
Youtube filmpje van Daniel is dezelfde.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet en ga er geen account voor aanmaken.
De topics gaan een stuk rustiger, dus het zal wel rustig zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Is het de moeite om terug te lezen, of is de avond rustig verlopen?
Dat is 'm jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
is ie dat ?(filmpje facebook?)
Jap dat is facebook filmpjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is ie dat ?(filmpje facebook?)
goedeavond !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Is het de moeite om terug te lezen, of is de avond rustig verlopen?
Het is niet mijn filmpje, vriend!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een andere titel zou kunnen helpen om het publiek op youtube te bereiken.
Hoorde net op AJE dat een Amerikaanse onderhandelaar tegen moebie heeft gezegd dat het aanblijven een goede beslissing was... Doelde jullie hier op?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik doelde op de inhoud van zijn speech
ooh thnx ga ik eens kijken ( zie ik wel aan de reactie's dat het weer zo'nquote:
Het was dan ook geen persoonlijke reactie, vriend!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het is niet mijn filmpje, vriend!
Nee serieus. Stond alleen onder de FB comments een link naar utube versie
Yep die Wisnerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoorde net op AJE dat een Amerikaanse onderhandelaar tegen moebie heeft gezegd dat het aanblijven een goede beslissing was... Doelde jullie hier op?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het was dan ook geen persoonlijke reactie, vriend!
Ja volgens wittehuis was dat uitspraak op eigen titel en niet een USA uitspraak.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoorde net op AJE dat een Amerikaanse onderhandelaar tegen moebie heeft gezegd dat het aanblijven een goede beslissing was... Doelde jullie hier op?
Die gast is nu vast onderweg naar een radarstation in Alaskaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef RvLaak het volgende:
De idioot, mooi dat Washington heeft aangegeven dat hij niet namens de regering spreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |