quote:Gosh! Once out of #tahrir you're in Hitler's Germany! Spies, people who look suspicious, pointless comments! #jan25 #egypt
125 was zo leuk, dat we 'm nog eens doenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef ikke043 het volgende:
[..]
125 was zo leuk, dat we 'm nog eens doen
pvdp REU: The leadership of Egypt's ruling NDP resigned, including Gamal Mubarak, the son of President Hosni Mubarak, state tv said. #Egyptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De hele partijtop is opgestapt?
quote:BBCWorld BBC Global News
State TV reports that members of the politburo (the top leadership) of the ruling NDP have handed in their resignations. #egypt
Those who resigned include Gamal Mubarak, the son of President Mubarak, state television says, according to Reuters. #egypt
The new secretary general is Hossam Badrawi, seen as a liberal in the party. #egypt #jan25
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht dat ik de laatste was vergissing
Ik en mijn vrouw i.i.g ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik voel me er toch wel een beetje bij betrokken. Ben ik de enige die dat heeft?
Het leger lijkt zich terug te trekken, heeft wederom gevraagd aan de mensen om het plein te verlaten. En de geruchten dat ze geen levensmiddelen/medicijnen meer toelaten op het plein.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef Staal het volgende:
Wil iemand alsjeblieft even een update geven hoe het nu gaat? Ik heb het vandaag niet kunnen volgen.
Leger staat nu bij de barricades, lijkt het plein schoon te willen vegen en vraagt via een commandant ook 'of iedereen weg wil', maar de tienduizenden mensen op Tahrir honen 'm weg. Nog altijd hele rijen voor de barricades van mensen die naar binnen willen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef Staal het volgende:
Wil iemand alsjeblieft even een update geven hoe het nu gaat? Ik heb het vandaag niet kunnen volgen.
Militairen hebben geprobeerd demonstranten te overtuigen te vertrekken. Ze probeerden blokkades en infrastructuur op te ruimen, maar de demonstranten gingen niet akkoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef Staal het volgende:
Mooi zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:42 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik en mijn vrouw i.i.g ook
Van gaan is nog geen sprake, enorm respect.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:44 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
SofieCooperEG Sofie Cooper
RT @ahmadtaha @SofieCooperEG yes if I enter it, as still there is about thousand in front of me http://yfrog.com/gz42lmfj
3 minutes ago
Nopequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat is niet vreemd, we zijn hier allemaal al ruim een week heel intensief mee bezig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
quote:camanpour Christiane Amanpour
Some political parties meeting with VP Suleiman, but ElBaradei & Muslim Brotherhood tell me they won't negotiate until Mubarak steps down.
Vrij grimmig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Militairen hebben geprobeerd demonstranten te overtuigen te vertrekken. Ze probeerden blokkades en infrastructuur op te ruimen, maar de demonstranten gingen niet akkoord.
Nieuwe demonstranten worden gehinderd en mogen geen spullen mee nemen.
Daar ben ik blij om dat ik niet de enige ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd, we zijn hier allemaal al ruim een week heel intensief mee bezig.
Partijtop NDP is vervangen, voor andere marionetjes. Veel verandert er daar dus niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:46 schreef Staal het volgende:
En een regering die opstapt?
Weet dat dit soort vragen irritant zijn. Zal me even inlezen..
Bedankt, Mangotree et Dekatria.
quote:Government giving $900 to the families of those who died in #Tahrir. A cow costs $1,500 in #Egypt. #jan25
Nee alleen opgestapt uit de NDPquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:46 schreef Staal het volgende:
En een regering die opstapt?
Weet dat dit soort vragen irritant zijn. Zal me even inlezen..
Bedankt, Mangotree et Dekatria.
heeft iemand die foto van dat christenen de moslims beschermen terwijl ze aan het bidden zijn? Dat was echt een super mooie foto.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:45 schreef Scrummie het volgende:
@waelkhairy88: Christians will pray in Tahrir tomorrow and we shall circle them and protect them as they have protected us."
Zou dit dan ook nog een positief effect hebben op de relatie tussen moslims en christenen?
Dat is goed nieuws.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef yavanna het volgende:
En vervangen door ander tuig.
[..]
[..]
[..]
quote:degner Egypt Photographer
by ianinegypt
They took my press card and a memory card then left.
Vind ik niet eigenlijk, het is hetzelfde als de wijze mannen van Suliman. Een manier om te zeggen dat ze gedaan hebben wat ze kunnen om de demonstranten tevreden te stellen. Terwijl er feitelijk behalve de namen helemaal niets verandert en Mubarak lekker kan blijven zitten.quote:
Mooi, kusje voor haarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:45 schreef MangoTree het volgende:
kokota #Egypt who is afraid of Twitter? [pic] http://punditkitchen.file(...)rak-8.jpeg?w=500&h=560
[ afbeelding ]
apart, want ik hoorde ze eergisteren samen met sarkozy over de transitie lullenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef -jos- het volgende:
Trouwens ik hoorde vanmiddag in de auto ANP radio en die zeiden dat Merkel, dus Duitsland, Mubarak nog gewoon steunt... walgelijk toch?
Merkel steunt hem niet, maar vindt het niet verstandig om in een vroeg stadium van democratiseringsproces verkiezingen te vervroegen. Ach ja, daar steunt ze hem ook eigenlijk wel gewoon mee, ook al zal ze het zelf natuurlijk niet zo noemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef -jos- het volgende:
Trouwens ik hoorde vanmiddag in de auto ANP radio en die zeiden dat Merkel, dus Duitsland, Mubarak nog gewoon steunt... walgelijk toch?
Zeker gecharmeerd door Berlusconi's woordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef -jos- het volgende:
Zat er geen banaan in je oor?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef -jos- het volgende:
Hij heeft een te grote pan op zijn hoofd gedaan denk ikquote:
quote:Top van partij Mubarak stapt op
Uitgegeven: 5 februari 2011 16:46
Laatst gewijzigd: 5 februari 2011 16:46
CAIRO - Het voltallige bestuur van de regerende Nationale Democratische Partij in Egypte is zaterdag opgestapt. Dat heeft de Egyptische staatstelevisie bekendgemaakt. Onder de vertrokken bestuursleden is Gamal Mubarak, zoon en gedoodverfde opvolger van de in het nauw gedreven president Hosni Mubarak.
Als nieuwe partijleider is Hossam Badrawi aangesteld. Het parlementslid geldt als een kopstuk van de gematigde vleugel binnen de NDP.
Het is een ietwat ongenuanceerde samenvatting van wat ze daadwerkelijk zei. Zie hierboven.quote:
Op 5 mei 1945 kon dat anders prima vquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef MangoTree het volgende:
Vond het verhaal van Merkel ook vreemd, deze standaard-reactie vond ik net
There will be changes in Egypt, but they must be made peacefully, said Angela Merkel before the Munich Conference on Security, as reported AFP. You can not do / change / in a single day, she added, recalling the period preceding the German reunification in 1989.
Bron AFP, vandaag
Belachelijke vergelijking met de DDRquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef MangoTree het volgende:
Vond het verhaal van Merkel ook vreemd, deze standaard-reactie vond ik net
There will be changes in Egypt, but they must be made peacefully, said Angela Merkel before the Munich Conference on Security, as reported AFP. You can not do / change / in a single day, she added, recalling the period preceding the German reunification in 1989.
Bron AFP, vandaag
Wordt deze site een beetje up to date gehouden btw? Zo ja, dan ga ik hem even spammen richting Egypte.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:53 schreef Floxxx het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/ Shoutbox toegevoegd
Het is veelal ook politiek gezever, zoals wel vaker.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Belachelijke vergelijking met de DDRToen ging het om 2 landen met een totaal verschillend regime en economisch systeem die samengesmeden moesten worden. Nu is het gewoon een schurk die af moet treden. It's not rocket science.
Kan je de nieuwste blogpost van sandmonkey ook toevoegen:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:53 schreef Floxxx het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/ Shoutbox toegevoegd
Wordt up to dat gehouden ja!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Wordt deze site een beetje up to date gehouden btw? Zo ja, dan ga ik hem even spammen richting Egypte.
Oké eens zien hoe snel we die op dutchpaparazzi hebben danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Wordt up to dat gehouden ja!
Er wordt verder (nog) geen nieuws bijgehouden, maar misschien dat ik dat er vandaag nog bij maak. Heeft wel een live twitter feed, streams en nu ook een shoutbox, dus er is wel up to date nieuws te vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Wordt deze site een beetje up to date gehouden btw? Zo ja, dan ga ik hem even spammen richting Egypte.
Het klinkt natuurlijk wel mooi als de hele regering + Mubarak opstappen, maar wat dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:50 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Vind ik niet eigenlijk, het is hetzelfde als de wijze mannen van Suliman. Een manier om te zeggen dat ze gedaan hebben wat ze kunnen om de demonstranten tevreden te stellen. Terwijl er feitelijk behalve de namen helemaal niets verandert en Mubarak lekker kan blijven zitten.
Heb het ook al geprobeerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:56 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oké eens zien hoe snel we die op dutchpaparazzi hebben dan
Die is niet van sandmonkey: By Rania Al Malkyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Kan je de nieuwste blogpost van sandmonkey ook toevoegen:
http://www.thedailynewseg(...)ies-damned-lies.html
en je kan de livestreams net zo neerzetten als op spixtv.nl
Ik verwacht dat het wel lukt, heb er via een paar mensen van wie ik vragen had beantwoord al eerder redelijk snel iets opgekregen.quote:
Die is niet van Sandmonkey toch ??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Kan je de nieuwste blogpost van sandmonkey ook toevoegen:
http://www.thedailynewseg(...)ies-damned-lies.html
en je kan de livestreams net zo neerzetten als op spixtv.nl
http://twitter.com/#!/DutchPaparazzi/status/33210800617422848quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:56 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oké eens zien hoe snel we die op dutchpaparazzi hebben dan
Die zitten namelijk in de gevangenis.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Het klinkt natuurlijk wel mooi als de hele regering + Mubarak opstappen, maar wat dan?
De coalitie is zo verdeeld en slap, dat dan juist hete hele land afglijd in chaos.
Het is zo jammer dat er geen politiekeleider is die sterk is en namens de demostranten spreekt.
Dit is hun grootste gebrek en zwakte, ze hebben niemand die namens hun spreekt.
internationale beroemdheid.quote:
Dat hebben ze 30 jaar al niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Mr_Memory het volgende:
Dit is hun grootste gebrek en zwakte, ze hebben niemand die namens hun spreekt.
ow, hm dan ben ik ff in de war.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Die is niet van Sandmonkey toch ??
quote:AmnestyUK Amnesty UK
by omarsamra
All those detained in the raid on the Hisham Mubarak Law Center have now been released: http://bit.ly/fdjtAp #egypt #jan25
Zal wel weer the usual pro-Palestina en ander tuig op afkomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:59 schreef MangoTree het volgende:
Mathijs Ruigrok|thyssii Gaat er nog niet zo aan toe als in Egypte gelukkig #Dam
[ afbeelding ]
Idd en dat is te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Die zitten namelijk in de gevangenis.
quote:Entering #tahrir. They're not letting covers for protesters in. A bit tense at Kasr el nil entrance #jan25
Bestaat volgens mij alquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
Misschien een idee om downwithmubarak aan te maken op twitter? En daar dan nieuwe updates op te zetten van de site?
Dat ga ik maar even doen nu.![]()
Als er meerdere mensen zijn, alleen serieuze mensen die hier veel posten, het wachtwoord willen hebben, dan kan dat. Dan kunnen we samen alles up to date houden?
Hee, die man die twittert altijd serieuze dingen!!! Dat is iemand die er echt bij is!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef raistlin6 het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
BREAKING Al Arabiya: President Mubarak has resigned as head of the ruling NDP party
Sorry wat???? !!!! ??? Wat betekent dat precies in de praktijk??
quote:CAIRO - Het voltallige bestuur van de regerende Nationale Democratische Partij in Egypte is zaterdag opgestapt. Dat heeft de Egyptische staatstelevisie bekendgemaakt.
Onder de vertrokken bestuursleden is Gamal Mubarak, zoon en gedoodverfde opvolger van de in het nauw gedreven president Hosni Mubarak.
Als nieuwe partijleider is Hossam Badrawi aangesteld. Het parlementslid geldt als een kopstuk van de gematigde vleugel binnen de NDP.
Poging om de protesters tevreden te maken, veranderd echter idd niets.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef MTL het volgende:
In de praktijk niets, enkel dat hij niet meer het hoofd van de partij is.
wtf?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef shomila het volgende:
BREAKING Al Arabiya: President Mubarak has resigned as head of the ruling NDP party
33 seconds ago
??
Kijk dit is al een goed begin!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef raistlin6 het volgende:
Sorry wat???? !!!! ??? Wat betekent dat precies in de praktijk??
Wassen neus inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef yavanna het volgende:
[..]
Poging om de protesters tevreden te maken, veranderd echter idd niets.
Ja maar maakt niks uit, hij is nog steeds president.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hee, die man die twittert altijd serieuze dingen!!! Dat is iemand die er echt bij is!
Hoe laat komen de Thugs?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:59 schreef MangoTree het volgende:
Mathijs Ruigrok|thyssii Gaat er nog niet zo aan toe als in Egypte gelukkig #Dam
[ afbeelding ]
Geeft ze wel het gevoel dat ze wat bereiken en dus door moeten gaanquote:[Poging om de protesters tevreden te maken, veranderd echter idd niets.
quote:The 7 Demands of the Tahrir protesters:
1. Resignation of the president
2. End of the emergency state.
3. Dissolution of The People's Assembly and Shora Council.
4. Formation of a national transitional government
5. An elected Parliament that will ammend the Constitution to allow for presidential elections.
6. Immediate prosecution for those responsible for deaths of the revolution's martyrs.
7. Immediate prosecution of the corrupters & those who robbed the country of its wealth.
Ik gok dat dat de fout is die nu gemaakt wordt op Twitter idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef Infection het volgende:
Het is zijn zoon die opgestapt is... niet hijzelf...
Gamal Mubarak dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef shomila het volgende:
EgyptSecularist EgyptSecularist
CONFIRMED MUBARAK RESIGNS FROM THE NDP
42 seconds ago
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef smollie2 het volgende:
[..]
Geeft ze wel het gevoel dat ze wat bereiken en dus door moeten gaan
Dit dus, volgens mij is die gast nu een beetje abuis. En dat nieuws was al een paar dagen oud trouwens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef Infection het volgende:
Het is zijn zoon die opgestapt is... niet hijzelf...
In de ticker bij AJE staat echt Hosni & via staats TVquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dit dus, volgens mij is die gast nu een beetje abuis. En dat nieuws was al een paar dagen oud trouwens.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef shomila het volgende:
AbouBakr_ Mohamed AbouBakr
Hosni Mubarak resigns from the NDP #jan25
21 seconds ago
Flink wat beter dan een aluhoedje iigquote:
Nu breaking op AJE. Al zegt het niets, omdat hij inderdaad nog president is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Kijk dit is al een goed begin!![]()
als het waar is
WTF! ..... op AJE zeggen ze nu ook dat HOSNI mubarak uit de partij is gestapt?quote:
Je kan uit een partij stappen en alsnog president blijven....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
WTF! ..... op AJE zeggen ze nu ook dat HOSNI mubarak uit de partij is gestapt?
Nu snap ik er niets meer van
Nee. Het impliceert dat ze alles proberen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja maar maakt niks uit, hij is nog steeds president.
Nou ken ik hun grondwet niet uit mijn hoofd dus misschien impliceert het meer
Dit. Ze richten gewoon een nieuwe partij op. De DNP is sowieso al symbolisch dood omdat dat hoofdgebouw keihard afgefikt isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:10 schreef MangoTree het volgende:
Dat opstappen moet dus vooralsnog als symbolisch gezien worden
nee, veranderd eigenlijk niets dus. Denk niet dat het voldoende is voor de protesters. en terechtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:10 schreef Infection het volgende:
Ja hij is uit de partij gestapt... dat betekent nog niet dat hij zijn presidentschap beëindigt heeft toch?
Was die er niet al?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
mag er een topic met alleen de mooiste foto`s komen zoals die foto van demonstrant soldaat of bidden mensen??? of welke foto ons aan spreekt???
dan kiezen we na afloop als de Demonstranten GEWONNEN hebben de mooiste
Staat best goed met die bril er bij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Flink wat beter dan een aluhoedje iig
Ga je gang, klinkt tof!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
mag er een topic met alleen de mooiste foto`s komen zoals die foto van demonstrant soldaat of bidden mensen??? of welke foto ons aan spreekt???
Klopt, er iets niets gezegd over het presidentsschap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:10 schreef Infection het volgende:
Ja hij is uit de partij gestapt... dat betekent nog niet dat hij zijn presidentschap beëindigt heeft toch?
Maak een foto topic zou ik zo zeggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
Wassen neus dus inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef shomila het volgende:
To clarify to all: Mubarak is still a member of the NDP, as a technicality he must remain a member, however he is no longer head of the NDP.
44 seconds ago
Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
Dat gok ik ook. Maar het blijft even afwachten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef MTL het volgende:
[..]
Klopt, er iets niets gezegd over het presidentsschap.
Gok eigenlijk dat de media het verkeerd opgepikt heeft. Werd namelijk al een half uur geleden bekend dat de complete partijtop van de NDP is opgestapt, inclusief de zoon van Mubarak, Gamal Mubarak.
Ja ik vermoed ook nog steeds dat die SultanAlQassemi het per ongeluk fout had begrepen maar omdat hij zon beetje de meest gevolgde twitteraar is wordt het gelijk geloofd. Ik twijfel nog in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef MTL het volgende:
[..]
Klopt, er iets niets gezegd over het presidentsschap.
Gok eigenlijk dat de media het verkeerd opgepikt heeft. Werd namelijk al een half uur geleden bekend dat de complete partijtop van de NDP is opgestapt, inclusief de zoon van Mubarak, Gamal Mubarak.
ja en welke er gewonnen heeft gaan we die fotograaf de FOKaward sturen zoietsquote:
AJEnglish Al Jazeera Englishquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja ik vermoed ook nog steeds dat die SultanAlQassemi het per ongeluk fout had begrepen maar omdat hij zon beetje de meest gevolgde twitteraar is wordt het gelijk geloofd. Ik twijfel nog in ieder geval.
quote:Sarahngb @sandmonkey did you see this? RT: Dutch initiative to support Egyptians: http://bit.ly/g3R4tV #egypt #mubarak #sandmonkey
half a minute ago via YoruFukurou
daarna stond Gamal in de balk dus ze hebben zich zelf verbetert denk ikquote:
We gaan viralquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef raistlin6 het volgende:
Sarahngb Sarahngb
@sandmonkey did you see this? RT: Dutch initiative to support Egyptians: http://bit.ly/g3R4tV #egypt #mubarak #sandmonkey
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Dat was best redelijk snel.
Zo krijg ik toch een gevoel dat we IETS hebben gedaan. Al valt onze daad helemaal in het niets wat die helden in Egypte doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef raistlin6 het volgende:
Sarahngb Sarahngb
@sandmonkey did you see this? RT: Dutch initiative to support Egyptians: http://bit.ly/g3R4tV #egypt #mubarak #sandmonkey
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Dat was best redelijk snel.
Nee, AJE meldt het weer. Hij heeft echter nog steeds de macht omdattie nog altijd lid is van de partij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:15 schreef -jos- het volgende:
Er staat nu weer Gamal op AlJazeera, iedereen heeft het fout!!! Klote media!!!
Nee !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarna stond Gamal in de balk dus ze hebben zich zelf verbetert denk ik
Dat niet, hij is alleen geen partijhoofd meer. Het zegt dus helemaal niets.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:18 schreef horned_reaper het volgende:
Hosni is dus in ieder geval weg uit de NDP!
Helaas vertikt hij het om weg te gaan als president.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nee !![]()
Er staat nog steeds Hosni![]()
Maar zijn zoon en hij hebben beide afstand gedaan.
Het lijkt niets maar dit is echt ondenkbaar geweest. Ze bereiken toch een hoop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nee !![]()
Er staat nog steeds Hosni![]()
Maar zijn zoon en hij hebben beide afstand gedaan.
Waarschijnlijk probeert ie ze tevreden te stellen zodat ze stoppen met demonstreren? Of bekijk ik het nu helemaal verkeerd?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat niet, hij is alleen geen partijhoofd meer. Het zegt dus helemaal niets.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:20 schreef men.mulder het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gestapt__.html?p=1,1 - Telegraaf
Is een shoutbox wel handig? Lijkt me erg gevoelig voor spam... Dan is een soort gastenboek misschien handiger, mits er iemand is die van tevoren kijkt of een bericht wel geplaatst kan worden of dat het keiharde spam is....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Er wordt verder (nog) geen nieuws bijgehouden, maar misschien dat ik dat er vandaag nog bij maak. Heeft wel een live twitter feed, streams en nu ook een shoutbox, dus er is wel up to date nieuws te vinden.
Hmja. Hij beseft zich echter niet dat met elke stap die hij neemt, er weer een scheur in z'n machtspositie bijkomt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk probeert ie ze tevreden te stellen zodat ze stoppen met demonstreren? Of bekijk ik het nu helemaal verkeerd?
Staat niet bij dat hij geen president meer is?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:20 schreef men.mulder het volgende:
Ohw, de telefaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:20 schreef men.mulder het volgende:
Oh god, ik ben bang dat dat anp is, dan moet ik snel zijn op de fp om hetzelfde te voorkomen. Brb.quote:
"President Mubarak stapt op"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Staat niet bij dat hij geen president meer is?
Niet echt relevant maar wel interessantquote:Hans Rosling HansRosling
In Egypt military are 3.4% of work force! Highest in the world among the big countries (>50 million population) http://www.bit.ly/eVKNFr
Er staat President Mubarak stapt op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Staat niet bij dat hij geen president meer is?
Uit de kroeg.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:21 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oh god, ik ben bang dat dat anp is, dan moet ik snel zijn op de fp om hetzelfde te voorkomen. Brb.
Gister kon ik nog kijken op mijn BlackBerry. Nu niet meer. Echt vreemd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Floxxx het volgende:
AJEnglish
We've just launched a mobile app for #Android devices: Watch #AlJazeera LIVE: https://market.android.com/details?id=com.mobiclip.aljazeera
Het is mij niet helemaal duidelijk wat die allemaal betekent?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef shomila het volgende:
Breaking Al Arabiya: The new leadership of the NDP party are: Hossam Badrawi, Mohamed Ragab, Mohammed Abdallah & Magid Sharbini
38 seconds ago
staat op dumpert.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Kan iemand die foto alsjeblieft posten met al die mensen met hoofdbescherming op die ze zelf gemaakt hadden. Er was zelfs een bij met broodje.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Kan iemand die foto alsjeblieft posten met al die mensen met hoofdbescherming op die ze zelf gemaakt hadden. Er was zelfs een bij met broodje.
Kan iemand hier meer over vertellen? Wat voor mensen dit zijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef shomila het volgende:
Breaking Al Arabiya: The new leadership of the NDP party are: Hossam Badrawi, Mohamed Ragab, Mohammed Abdallah & Magid Sharbini
38 seconds ago
Ben bezig met een forum waar mensen anoniem kunnen posten inclusief captcha (speciaal voor de egyptenaren die geen zin hebben om opgepakt te worden)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:20 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Is een shoutbox wel handig? Lijkt me erg gevoelig voor spam... Dan is een soort gastenboek misschien handiger, mits er iemand is die van tevoren kijkt of een bericht wel geplaatst kan worden of dat het keiharde spam is....
Ze snappen het niet, hè? Al stapt het halve land op, het volk wil dat Mubarak zélf opstapt.:')quote:Top van partij Mubarak stapt op
` De top van de Nationaal-Democratische
Partij van president Mubarak is
opgestapt.
Captcha?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:25 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Ben bezig met een forum waar mensen anoniem kunnen posten inclusief captcha (speciaal voor de egyptenaren die geen zin hebben om opgepakt te worden)
Gehotsefloste letters die het moeilijk maken om met bots te posten.quote:
Dat je zo'n onleesbare tekst moet overtypen weet je welquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gehotsefloste letters die het moeilijk maken om met bots te posten.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gehotsefloste letters die het moeilijk maken om met bots te posten.
forum kan ik niet op klikken, en staat door de tekst heenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:32 schreef Floxxx het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/ Nu met forum
Hier ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
forum kan ik niet op klikken, en staat door de tekst heen
FF hier
CSS cache, ctrl+f5quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
forum kan ik niet op klikken, en staat door de tekst heen
FF hier
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het forum bedekt het eerste stukje tekst
Nu niet meer![]()
Helemaal mee eens. Door eerst Al-Jazeera te volgen komt de Nederlandse berichtgeving echt slecht over.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef MangoTree het volgende:
Interessant verhaal van joop.nl over de Nederlandse media in dit verhaal
http://www.joop.nl/opinie(...)eactie_in_nederland/
Zie je, dankzij SultanAlQassemi denkt heel de wereld dat Mubarak opgestapt isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:37 schreef shomila het volgende:
hadeelalsh Hadeel Al-Shalchi
@
@adamakary doesnt say that on state tv at all. it just says that the steering committee members have resigned...
1 minute ago
Zie de voorpagina van de Telegraaf danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zie je, dankzij SultanAlQassemi denkt heel de wereld dat Mubarak opgestapt is
Mooi voorbeeld van hoe media werken zonder bronnen te checken.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Zie de voorpagina van de Telegraaf dan
http://www.telegraaf.nl/
Zucht...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Zie de voorpagina van de Telegraaf dan
http://www.telegraaf.nl/
Volgens De Telegraaf wel, volgens de rest van de wereld alleen als partijvoorzitter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Is hij weg?![]()
Hosni Mubarak opgestapt
Dan weet ik genoeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Volgens De Telegraaf wel, volgens de rest van de wereld alleen als partijvoorzitter.
Dat klopt dan weer wel toch?quote:
Opgestapt als partijhoofd, niet als presidentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:42 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
opgestapt ?? lees ik dat nu goed ik geloof er niks van jammer genoeg
verders nog wat gebeurd ?
Ik gok van niet want SultanAlQassemi meld dat het op staats TV was maar alle andere mensen zeggen dat de staats TV het alleen over de top van de NDP inclusief Gamal Mubarak had.quote:
tja .. probeert ie het nu op de deze manier ? ..pfffff b.t.w. al een FP van deze dag ??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:42 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Opgestapt als partijhoofd, niet als president
[Upd] Egypte: Top NDP stapt opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
tja .. probeert ie het nu op de deze manier ? ..pfffff b.t.w. al een FP van deze dag ??
kan ik ff bijlezen ( niet dat er veel is gepost zo te zien afgelopen uren ..maar dan nog)
Waarom zet je het nou fout op de FP dan?quote:
Klopt niet.quote:Hosni Mubarak zelf heeft zijn functie als partijleider neergelegd, maar blijft wel gewoon president.
Dan zit de NOS er dus ook naastquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:45 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
#Mubarak is still head of NDP according to Egyptian StateTV and he decreed the new NDP board. #Egypt #Jan25
Jep en AJE, we zijn denk ik wel de eerste die het gecorrigeerd hebben staan.quote:
Joh, dat probeer ik jullie al een kwartier half uur lang te vertellenquote:
Net alsof jij dat kon weten, schiet op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Joh, dat probeer ik jullie al een kwartier lang te vertellen
had een oortje inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Net alsof jij dat kon weten, schiet op.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dit dus, volgens mij is die gast nu een beetje abuis. En dat nieuws was al een paar dagen oud trouwens.
Ik zei het drie kwartier geledenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Net alsof jij dat kon weten, schiet op.
indd. dank dank!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:45 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
![]()
Dank maar weer voor de updates!
Iedereen was sceptisch drie kwartier geleden maar als de gevestigde nieuwsbronnen het zeggen durf ik het aan te nemen. Nou okay, ze waren abuis, dat kan. Maar doe nu niet alsof jij een met blikje en touw verbinding hebt met Hosni Mubarak.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:51 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
Ik zei het drie kwartier geleden
Voor en nadelen van dit soort media. Mja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Jep en AJE, we zijn denk ik wel de eerste die het gecorrigeerd hebben staan.
Gezien de vervangers gok ik op het laatste.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:55 schreef marcodej het volgende:
Dus top NDP is opgestapt. Dan is de vraag: als signaal dat ze het niet meer met Mubarak eens zijn en dat hij ook op moet stappen, of een poging van Mubarak om de demonstranten tevreden te stellen?
Link?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
b.t.w. de mensen die er vanmiddag niet waren het filmpje van Salma al gezien?
( 1 van donderdag , nog steeds geen concreet antwoord op of ze wel of niet is "gesneuveld" in de demonstratie .. maar mooie film ! )
Top NPD foetsie, hosni heeft nieuwe Top be-edigd, internationale media falen hard nu door verkeerde berichtgevingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:55 schreef Pien85 het volgende:
Damn, ik heb heel veel gemist zo te zienIemand een hele snelle update?
Misschien doet AJ het gewoon expres, om hem onder druk te zettenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Jep en AJE, we zijn denk ik wel de eerste die het gecorrigeerd hebben staan.
[Upd] Egypte: Top NDP stapt opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:55 schreef Pien85 het volgende:
quote:NadiaE My 73-yr father wants to go to Tahrir tomorrow. Does any1 have a wheelchair we can borrow? He can barely walk but still wants to go #egypt
half a minute ago via web
OPquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Iedereen was sceptisch drie kwartier geleden maar als de gevestigde nieuwsbronnen het zeggen durf ik het aan te nemen. Nou okay, ze waren abuis, dat kan. Maar doe nu niet alsof jij een met blikje en touw verbinding hebt met Hosni Mubarak.
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja ik vermoed ook nog steeds dat die SultanAlQassemi het per ongeluk fout had begrepen maar omdat hij zon beetje de meest gevolgde twitteraar is wordt het gelijk geloofd. Ik twijfel nog in ieder geval.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:15 schreef -jos- het volgende:
Er staat nu weer Gamal op AlJazeera, iedereen heeft het fout!!! Klote media!!!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:18 schreef -jos- het volgende:
Ssirgany Sarah El Sirgany
the resignation of Hosni Mubarak as NDP head is only on satellite stations, not State TV. Trying to verify
En volgens AlJazeera was het op 'Egyptian state TV'.
Het is erg vaag.
quote:
Rot ff op met je getroll ja als je mijn posts niet leest, tnx!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zie je, dankzij SultanAlQassemi denkt heel de wereld dat Mubarak opgestapt is
Mooi voorbeeld van hoe media werken zonder bronnen te checken.
Ah... Ik dacht al dat Moebie weg wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Top NPD foetsie, hosni heeft nieuwe Top be-edigd, internationale media falen hard nu door verkeerde berichtgeving
valt volgens mij wel mee, gasleiding in de fik vanochtend , leger probeerd iedereen naar huis te sturen en heeft wat meer druk proberen uit te oefenen door hoge pief van leger hetzelfde verhaal persoonlijk te laten verkondigen , en ondertussen loopt het leger het de demonstranten moeilijk-er- te maken , door geen dekens , voedsel etc. naar binenn te laten gaan , en steeds meer grond in te pikken van het plein..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:55 schreef Pien85 het volgende:
Staal een troll noemen levert je niet gek veel krediet op hoor , ik warschuw je maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Rot ff op met je getroll ja als je mijn posts niet leest, tnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |