Nu breaking op AJE. Al zegt het niets, omdat hij inderdaad nog president is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Kijk dit is al een goed begin!![]()
als het waar is
WTF! ..... op AJE zeggen ze nu ook dat HOSNI mubarak uit de partij is gestapt?quote:
Je kan uit een partij stappen en alsnog president blijven....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
WTF! ..... op AJE zeggen ze nu ook dat HOSNI mubarak uit de partij is gestapt?
Nu snap ik er niets meer van
Nee. Het impliceert dat ze alles proberen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja maar maakt niks uit, hij is nog steeds president.
Nou ken ik hun grondwet niet uit mijn hoofd dus misschien impliceert het meer
Dit. Ze richten gewoon een nieuwe partij op. De DNP is sowieso al symbolisch dood omdat dat hoofdgebouw keihard afgefikt isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:10 schreef MangoTree het volgende:
Dat opstappen moet dus vooralsnog als symbolisch gezien worden
nee, veranderd eigenlijk niets dus. Denk niet dat het voldoende is voor de protesters. en terechtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:10 schreef Infection het volgende:
Ja hij is uit de partij gestapt... dat betekent nog niet dat hij zijn presidentschap beëindigt heeft toch?
Was die er niet al?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
mag er een topic met alleen de mooiste foto`s komen zoals die foto van demonstrant soldaat of bidden mensen??? of welke foto ons aan spreekt???
dan kiezen we na afloop als de Demonstranten GEWONNEN hebben de mooiste
Staat best goed met die bril er bij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Flink wat beter dan een aluhoedje iig
Ga je gang, klinkt tof!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
mag er een topic met alleen de mooiste foto`s komen zoals die foto van demonstrant soldaat of bidden mensen??? of welke foto ons aan spreekt???
Klopt, er iets niets gezegd over het presidentsschap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:10 schreef Infection het volgende:
Ja hij is uit de partij gestapt... dat betekent nog niet dat hij zijn presidentschap beëindigt heeft toch?
Maak een foto topic zou ik zo zeggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
Wassen neus dus inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
To clarify to all: Mubarak is still a member of the NDP, as a technicality he must remain a member, however he is no longer head of the NDP.
44 seconds ago
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |