quote:camanpour Christiane Amanpour
Some political parties meeting with VP Suleiman, but ElBaradei & Muslim Brotherhood tell me they won't negotiate until Mubarak steps down.
Vrij grimmig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Militairen hebben geprobeerd demonstranten te overtuigen te vertrekken. Ze probeerden blokkades en infrastructuur op te ruimen, maar de demonstranten gingen niet akkoord.
Nieuwe demonstranten worden gehinderd en mogen geen spullen mee nemen.
Daar ben ik blij om dat ik niet de enige ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd, we zijn hier allemaal al ruim een week heel intensief mee bezig.
Partijtop NDP is vervangen, voor andere marionetjes. Veel verandert er daar dus niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:46 schreef Staal het volgende:
En een regering die opstapt?
Weet dat dit soort vragen irritant zijn. Zal me even inlezen..
Bedankt, Mangotree et Dekatria.
quote:Government giving $900 to the families of those who died in #Tahrir. A cow costs $1,500 in #Egypt. #jan25
Nee alleen opgestapt uit de NDPquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:46 schreef Staal het volgende:
En een regering die opstapt?
Weet dat dit soort vragen irritant zijn. Zal me even inlezen..
Bedankt, Mangotree et Dekatria.
heeft iemand die foto van dat christenen de moslims beschermen terwijl ze aan het bidden zijn? Dat was echt een super mooie foto.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:45 schreef Scrummie het volgende:
@waelkhairy88: Christians will pray in Tahrir tomorrow and we shall circle them and protect them as they have protected us."
Zou dit dan ook nog een positief effect hebben op de relatie tussen moslims en christenen?
Dat is goed nieuws.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef yavanna het volgende:
En vervangen door ander tuig.
[..]
[..]
[..]
quote:degner Egypt Photographer
by ianinegypt
They took my press card and a memory card then left.
Vind ik niet eigenlijk, het is hetzelfde als de wijze mannen van Suliman. Een manier om te zeggen dat ze gedaan hebben wat ze kunnen om de demonstranten tevreden te stellen. Terwijl er feitelijk behalve de namen helemaal niets verandert en Mubarak lekker kan blijven zitten.quote:
Mooi, kusje voor haarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:45 schreef MangoTree het volgende:
kokota #Egypt who is afraid of Twitter? [pic] http://punditkitchen.file(...)rak-8.jpeg?w=500&h=560
[ afbeelding ]
apart, want ik hoorde ze eergisteren samen met sarkozy over de transitie lullenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef -jos- het volgende:
Trouwens ik hoorde vanmiddag in de auto ANP radio en die zeiden dat Merkel, dus Duitsland, Mubarak nog gewoon steunt... walgelijk toch?
Merkel steunt hem niet, maar vindt het niet verstandig om in een vroeg stadium van democratiseringsproces verkiezingen te vervroegen. Ach ja, daar steunt ze hem ook eigenlijk wel gewoon mee, ook al zal ze het zelf natuurlijk niet zo noemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef -jos- het volgende:
Trouwens ik hoorde vanmiddag in de auto ANP radio en die zeiden dat Merkel, dus Duitsland, Mubarak nog gewoon steunt... walgelijk toch?
Zeker gecharmeerd door Berlusconi's woordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef -jos- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |