Uit de kroeg.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:21 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oh god, ik ben bang dat dat anp is, dan moet ik snel zijn op de fp om hetzelfde te voorkomen. Brb.
Gister kon ik nog kijken op mijn BlackBerry. Nu niet meer. Echt vreemd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Floxxx het volgende:
AJEnglish
We've just launched a mobile app for #Android devices: Watch #AlJazeera LIVE: https://market.android.com/details?id=com.mobiclip.aljazeera
Het is mij niet helemaal duidelijk wat die allemaal betekent?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking Al Arabiya: The new leadership of the NDP party are: Hossam Badrawi, Mohamed Ragab, Mohammed Abdallah & Magid Sharbini
38 seconds ago
staat op dumpert.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Kan iemand die foto alsjeblieft posten met al die mensen met hoofdbescherming op die ze zelf gemaakt hadden. Er was zelfs een bij met broodje.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Kan iemand die foto alsjeblieft posten met al die mensen met hoofdbescherming op die ze zelf gemaakt hadden. Er was zelfs een bij met broodje.
Kan iemand hier meer over vertellen? Wat voor mensen dit zijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking Al Arabiya: The new leadership of the NDP party are: Hossam Badrawi, Mohamed Ragab, Mohammed Abdallah & Magid Sharbini
38 seconds ago
Ben bezig met een forum waar mensen anoniem kunnen posten inclusief captcha (speciaal voor de egyptenaren die geen zin hebben om opgepakt te worden)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:20 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Is een shoutbox wel handig? Lijkt me erg gevoelig voor spam... Dan is een soort gastenboek misschien handiger, mits er iemand is die van tevoren kijkt of een bericht wel geplaatst kan worden of dat het keiharde spam is....
Ze snappen het niet, hè? Al stapt het halve land op, het volk wil dat Mubarak zélf opstapt.:')quote:Top van partij Mubarak stapt op
` De top van de Nationaal-Democratische
Partij van president Mubarak is
opgestapt.
Captcha?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:25 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Ben bezig met een forum waar mensen anoniem kunnen posten inclusief captcha (speciaal voor de egyptenaren die geen zin hebben om opgepakt te worden)
Gehotsefloste letters die het moeilijk maken om met bots te posten.quote:
Dat je zo'n onleesbare tekst moet overtypen weet je welquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gehotsefloste letters die het moeilijk maken om met bots te posten.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gehotsefloste letters die het moeilijk maken om met bots te posten.
forum kan ik niet op klikken, en staat door de tekst heenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:32 schreef Floxxx het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/ Nu met forum
Hier ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
forum kan ik niet op klikken, en staat door de tekst heen
FF hier
CSS cache, ctrl+f5quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
forum kan ik niet op klikken, en staat door de tekst heen
FF hier
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het forum bedekt het eerste stukje tekst
Nu niet meer![]()
Helemaal mee eens. Door eerst Al-Jazeera te volgen komt de Nederlandse berichtgeving echt slecht over.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef MangoTree het volgende:
Interessant verhaal van joop.nl over de Nederlandse media in dit verhaal
http://www.joop.nl/opinie(...)eactie_in_nederland/
Zie je, dankzij SultanAlQassemi denkt heel de wereld dat Mubarak opgestapt isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:37 schreef shomila het volgende:
hadeelalsh Hadeel Al-Shalchi
@
@adamakary doesnt say that on state tv at all. it just says that the steering committee members have resigned...
1 minute ago
Zie de voorpagina van de Telegraaf danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zie je, dankzij SultanAlQassemi denkt heel de wereld dat Mubarak opgestapt is
Mooi voorbeeld van hoe media werken zonder bronnen te checken.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Zie de voorpagina van de Telegraaf dan
http://www.telegraaf.nl/
Zucht...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Zie de voorpagina van de Telegraaf dan
http://www.telegraaf.nl/
Volgens De Telegraaf wel, volgens de rest van de wereld alleen als partijvoorzitter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Is hij weg?![]()
Hosni Mubarak opgestapt
Dan weet ik genoeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Volgens De Telegraaf wel, volgens de rest van de wereld alleen als partijvoorzitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |