Uit de kroeg.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:21 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oh god, ik ben bang dat dat anp is, dan moet ik snel zijn op de fp om hetzelfde te voorkomen. Brb.
Gister kon ik nog kijken op mijn BlackBerry. Nu niet meer. Echt vreemd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Floxxx het volgende:
AJEnglish
We've just launched a mobile app for #Android devices: Watch #AlJazeera LIVE: https://market.android.com/details?id=com.mobiclip.aljazeera
Het is mij niet helemaal duidelijk wat die allemaal betekent?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking Al Arabiya: The new leadership of the NDP party are: Hossam Badrawi, Mohamed Ragab, Mohammed Abdallah & Magid Sharbini
38 seconds ago
staat op dumpert.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Kan iemand die foto alsjeblieft posten met al die mensen met hoofdbescherming op die ze zelf gemaakt hadden. Er was zelfs een bij met broodje.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
Kan iemand die foto alsjeblieft posten met al die mensen met hoofdbescherming op die ze zelf gemaakt hadden. Er was zelfs een bij met broodje.
Kan iemand hier meer over vertellen? Wat voor mensen dit zijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking Al Arabiya: The new leadership of the NDP party are: Hossam Badrawi, Mohamed Ragab, Mohammed Abdallah & Magid Sharbini
38 seconds ago
Ben bezig met een forum waar mensen anoniem kunnen posten inclusief captcha (speciaal voor de egyptenaren die geen zin hebben om opgepakt te worden)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:20 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Is een shoutbox wel handig? Lijkt me erg gevoelig voor spam... Dan is een soort gastenboek misschien handiger, mits er iemand is die van tevoren kijkt of een bericht wel geplaatst kan worden of dat het keiharde spam is....
Ze snappen het niet, hè? Al stapt het halve land op, het volk wil dat Mubarak zélf opstapt.:')quote:Top van partij Mubarak stapt op
` De top van de Nationaal-Democratische
Partij van president Mubarak is
opgestapt.
Captcha?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:25 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Ben bezig met een forum waar mensen anoniem kunnen posten inclusief captcha (speciaal voor de egyptenaren die geen zin hebben om opgepakt te worden)
Gehotsefloste letters die het moeilijk maken om met bots te posten.quote:
Dat je zo'n onleesbare tekst moet overtypen weet je welquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gehotsefloste letters die het moeilijk maken om met bots te posten.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gehotsefloste letters die het moeilijk maken om met bots te posten.
forum kan ik niet op klikken, en staat door de tekst heenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:32 schreef Floxxx het volgende:
http://www.downwithmubarak.com/ Nu met forum
Hier ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
forum kan ik niet op klikken, en staat door de tekst heen
FF hier
CSS cache, ctrl+f5quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
forum kan ik niet op klikken, en staat door de tekst heen
FF hier
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het forum bedekt het eerste stukje tekst
Nu niet meer![]()
Helemaal mee eens. Door eerst Al-Jazeera te volgen komt de Nederlandse berichtgeving echt slecht over.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef MangoTree het volgende:
Interessant verhaal van joop.nl over de Nederlandse media in dit verhaal
http://www.joop.nl/opinie(...)eactie_in_nederland/
Zie je, dankzij SultanAlQassemi denkt heel de wereld dat Mubarak opgestapt isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:37 schreef shomila het volgende:
hadeelalsh Hadeel Al-Shalchi
@
@adamakary doesnt say that on state tv at all. it just says that the steering committee members have resigned...
1 minute ago
Zie de voorpagina van de Telegraaf danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zie je, dankzij SultanAlQassemi denkt heel de wereld dat Mubarak opgestapt is
Mooi voorbeeld van hoe media werken zonder bronnen te checken.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Zie de voorpagina van de Telegraaf dan
http://www.telegraaf.nl/
Zucht...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Zie de voorpagina van de Telegraaf dan
http://www.telegraaf.nl/
Volgens De Telegraaf wel, volgens de rest van de wereld alleen als partijvoorzitter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Is hij weg?![]()
Hosni Mubarak opgestapt
Dan weet ik genoeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Volgens De Telegraaf wel, volgens de rest van de wereld alleen als partijvoorzitter.
Dat klopt dan weer wel toch?quote:
Opgestapt als partijhoofd, niet als presidentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:42 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
opgestapt ?? lees ik dat nu goed ik geloof er niks van jammer genoeg
verders nog wat gebeurd ?
Ik gok van niet want SultanAlQassemi meld dat het op staats TV was maar alle andere mensen zeggen dat de staats TV het alleen over de top van de NDP inclusief Gamal Mubarak had.quote:
tja .. probeert ie het nu op de deze manier ? ..pfffff b.t.w. al een FP van deze dag ??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:42 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Opgestapt als partijhoofd, niet als president
[Upd] Egypte: Top NDP stapt opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
tja .. probeert ie het nu op de deze manier ? ..pfffff b.t.w. al een FP van deze dag ??
kan ik ff bijlezen ( niet dat er veel is gepost zo te zien afgelopen uren ..maar dan nog)
Waarom zet je het nou fout op de FP dan?quote:
Klopt niet.quote:Hosni Mubarak zelf heeft zijn functie als partijleider neergelegd, maar blijft wel gewoon president.
Dan zit de NOS er dus ook naastquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:45 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
#Mubarak is still head of NDP according to Egyptian StateTV and he decreed the new NDP board. #Egypt #Jan25
Jep en AJE, we zijn denk ik wel de eerste die het gecorrigeerd hebben staan.quote:
Joh, dat probeer ik jullie al een kwartier half uur lang te vertellenquote:
Net alsof jij dat kon weten, schiet op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Joh, dat probeer ik jullie al een kwartier lang te vertellen
had een oortje inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Net alsof jij dat kon weten, schiet op.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dit dus, volgens mij is die gast nu een beetje abuis. En dat nieuws was al een paar dagen oud trouwens.
Ik zei het drie kwartier geledenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Net alsof jij dat kon weten, schiet op.
indd. dank dank!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:45 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
![]()
Dank maar weer voor de updates!
Iedereen was sceptisch drie kwartier geleden maar als de gevestigde nieuwsbronnen het zeggen durf ik het aan te nemen. Nou okay, ze waren abuis, dat kan. Maar doe nu niet alsof jij een met blikje en touw verbinding hebt met Hosni Mubarak.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:51 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
Ik zei het drie kwartier geleden
Voor en nadelen van dit soort media. Mja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Jep en AJE, we zijn denk ik wel de eerste die het gecorrigeerd hebben staan.
Gezien de vervangers gok ik op het laatste.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:55 schreef marcodej het volgende:
Dus top NDP is opgestapt. Dan is de vraag: als signaal dat ze het niet meer met Mubarak eens zijn en dat hij ook op moet stappen, of een poging van Mubarak om de demonstranten tevreden te stellen?
Link?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
b.t.w. de mensen die er vanmiddag niet waren het filmpje van Salma al gezien?
( 1 van donderdag , nog steeds geen concreet antwoord op of ze wel of niet is "gesneuveld" in de demonstratie .. maar mooie film ! )
Top NPD foetsie, hosni heeft nieuwe Top be-edigd, internationale media falen hard nu door verkeerde berichtgevingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:55 schreef Pien85 het volgende:
Damn, ik heb heel veel gemist zo te zienIemand een hele snelle update?
Misschien doet AJ het gewoon expres, om hem onder druk te zettenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Jep en AJE, we zijn denk ik wel de eerste die het gecorrigeerd hebben staan.
[Upd] Egypte: Top NDP stapt opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:55 schreef Pien85 het volgende:
quote:NadiaE My 73-yr father wants to go to Tahrir tomorrow. Does any1 have a wheelchair we can borrow? He can barely walk but still wants to go #egypt
half a minute ago via web
OPquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Iedereen was sceptisch drie kwartier geleden maar als de gevestigde nieuwsbronnen het zeggen durf ik het aan te nemen. Nou okay, ze waren abuis, dat kan. Maar doe nu niet alsof jij een met blikje en touw verbinding hebt met Hosni Mubarak.
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dit dus, volgens mij is die gast nu een beetje abuis. En dat nieuws was al een paar dagen oud trouwens.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja ik vermoed ook nog steeds dat die SultanAlQassemi het per ongeluk fout had begrepen maar omdat hij zon beetje de meest gevolgde twitteraar is wordt het gelijk geloofd. Ik twijfel nog in ieder geval.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:15 schreef -jos- het volgende:
Er staat nu weer Gamal op AlJazeera, iedereen heeft het fout!!! Klote media!!!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:18 schreef -jos- het volgende:
Ssirgany Sarah El Sirgany
the resignation of Hosni Mubarak as NDP head is only on satellite stations, not State TV. Trying to verify
En volgens AlJazeera was het op 'Egyptian state TV'.
Het is erg vaag.
quote:
Rot ff op met je getroll ja als je mijn posts niet leest, tnx!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zie je, dankzij SultanAlQassemi denkt heel de wereld dat Mubarak opgestapt is
Mooi voorbeeld van hoe media werken zonder bronnen te checken.
Ah... Ik dacht al dat Moebie weg wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Top NPD foetsie, hosni heeft nieuwe Top be-edigd, internationale media falen hard nu door verkeerde berichtgeving
valt volgens mij wel mee, gasleiding in de fik vanochtend , leger probeerd iedereen naar huis te sturen en heeft wat meer druk proberen uit te oefenen door hoge pief van leger hetzelfde verhaal persoonlijk te laten verkondigen , en ondertussen loopt het leger het de demonstranten moeilijk-er- te maken , door geen dekens , voedsel etc. naar binenn te laten gaan , en steeds meer grond in te pikken van het plein..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:55 schreef Pien85 het volgende:
Staal een troll noemen levert je niet gek veel krediet op hoor , ik warschuw je maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Rot ff op met je getroll ja als je mijn posts niet leest, tnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |