quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Zie de voorpagina van de Telegraaf dan
http://www.telegraaf.nl/
Zucht...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Zie de voorpagina van de Telegraaf dan
http://www.telegraaf.nl/
Volgens De Telegraaf wel, volgens de rest van de wereld alleen als partijvoorzitter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Is hij weg?![]()
Hosni Mubarak opgestapt
Dan weet ik genoeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Volgens De Telegraaf wel, volgens de rest van de wereld alleen als partijvoorzitter.
Dat klopt dan weer wel toch?quote:
Opgestapt als partijhoofd, niet als presidentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:42 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
opgestapt ?? lees ik dat nu goed ik geloof er niks van jammer genoeg
verders nog wat gebeurd ?
Ik gok van niet want SultanAlQassemi meld dat het op staats TV was maar alle andere mensen zeggen dat de staats TV het alleen over de top van de NDP inclusief Gamal Mubarak had.quote:
tja .. probeert ie het nu op de deze manier ? ..pfffff b.t.w. al een FP van deze dag ??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:42 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Opgestapt als partijhoofd, niet als president
[Upd] Egypte: Top NDP stapt opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
tja .. probeert ie het nu op de deze manier ? ..pfffff b.t.w. al een FP van deze dag ??
kan ik ff bijlezen ( niet dat er veel is gepost zo te zien afgelopen uren ..maar dan nog)
Waarom zet je het nou fout op de FP dan?quote:
Klopt niet.quote:Hosni Mubarak zelf heeft zijn functie als partijleider neergelegd, maar blijft wel gewoon president.
Dan zit de NOS er dus ook naastquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:45 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
#Mubarak is still head of NDP according to Egyptian StateTV and he decreed the new NDP board. #Egypt #Jan25
Jep en AJE, we zijn denk ik wel de eerste die het gecorrigeerd hebben staan.quote:
Joh, dat probeer ik jullie al een kwartier half uur lang te vertellenquote:
Net alsof jij dat kon weten, schiet op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Joh, dat probeer ik jullie al een kwartier lang te vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |