Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
mag er een topic met alleen de mooiste foto`s komen zoals die foto van demonstrant soldaat of bidden mensen??? of welke foto ons aan spreekt???
dan kiezen we na afloop als de Demonstranten GEWONNEN hebben de mooiste
Dat gok ik ook. Maar het blijft even afwachten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef MTL het volgende:
[..]
Klopt, er iets niets gezegd over het presidentsschap.
Gok eigenlijk dat de media het verkeerd opgepikt heeft. Werd namelijk al een half uur geleden bekend dat de complete partijtop van de NDP is opgestapt, inclusief de zoon van Mubarak, Gamal Mubarak.
Ja ik vermoed ook nog steeds dat die SultanAlQassemi het per ongeluk fout had begrepen maar omdat hij zon beetje de meest gevolgde twitteraar is wordt het gelijk geloofd. Ik twijfel nog in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef MTL het volgende:
[..]
Klopt, er iets niets gezegd over het presidentsschap.
Gok eigenlijk dat de media het verkeerd opgepikt heeft. Werd namelijk al een half uur geleden bekend dat de complete partijtop van de NDP is opgestapt, inclusief de zoon van Mubarak, Gamal Mubarak.
ja en welke er gewonnen heeft gaan we die fotograaf de FOKaward sturen zoietsquote:
AJEnglish Al Jazeera Englishquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja ik vermoed ook nog steeds dat die SultanAlQassemi het per ongeluk fout had begrepen maar omdat hij zon beetje de meest gevolgde twitteraar is wordt het gelijk geloofd. Ik twijfel nog in ieder geval.
quote:Sarahngb @sandmonkey did you see this? RT: Dutch initiative to support Egyptians: http://bit.ly/g3R4tV #egypt #mubarak #sandmonkey
half a minute ago via YoruFukurou
daarna stond Gamal in de balk dus ze hebben zich zelf verbetert denk ikquote:
We gaan viralquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef raistlin6 het volgende:
Sarahngb Sarahngb
@sandmonkey did you see this? RT: Dutch initiative to support Egyptians: http://bit.ly/g3R4tV #egypt #mubarak #sandmonkey
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Dat was best redelijk snel.
Zo krijg ik toch een gevoel dat we IETS hebben gedaan. Al valt onze daad helemaal in het niets wat die helden in Egypte doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef raistlin6 het volgende:
Sarahngb Sarahngb
@sandmonkey did you see this? RT: Dutch initiative to support Egyptians: http://bit.ly/g3R4tV #egypt #mubarak #sandmonkey
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Dat was best redelijk snel.
Nee, AJE meldt het weer. Hij heeft echter nog steeds de macht omdattie nog altijd lid is van de partij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:15 schreef -jos- het volgende:
Er staat nu weer Gamal op AlJazeera, iedereen heeft het fout!!! Klote media!!!
Nee !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarna stond Gamal in de balk dus ze hebben zich zelf verbetert denk ik
Dat niet, hij is alleen geen partijhoofd meer. Het zegt dus helemaal niets.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:18 schreef horned_reaper het volgende:
Hosni is dus in ieder geval weg uit de NDP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |