quote:Gosh! Once out of #tahrir you're in Hitler's Germany! Spies, people who look suspicious, pointless comments! #jan25 #egypt
125 was zo leuk, dat we 'm nog eens doenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef ikke043 het volgende:
[..]
125 was zo leuk, dat we 'm nog eens doen
pvdp REU: The leadership of Egypt's ruling NDP resigned, including Gamal Mubarak, the son of President Hosni Mubarak, state tv said. #Egyptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De hele partijtop is opgestapt?
quote:BBCWorld BBC Global News
State TV reports that members of the politburo (the top leadership) of the ruling NDP have handed in their resignations. #egypt
Those who resigned include Gamal Mubarak, the son of President Mubarak, state television says, according to Reuters. #egypt
The new secretary general is Hossam Badrawi, seen as a liberal in the party. #egypt #jan25
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht dat ik de laatste was vergissing
Ik en mijn vrouw i.i.g ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik voel me er toch wel een beetje bij betrokken. Ben ik de enige die dat heeft?
Het leger lijkt zich terug te trekken, heeft wederom gevraagd aan de mensen om het plein te verlaten. En de geruchten dat ze geen levensmiddelen/medicijnen meer toelaten op het plein.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef Staal het volgende:
Wil iemand alsjeblieft even een update geven hoe het nu gaat? Ik heb het vandaag niet kunnen volgen.
Leger staat nu bij de barricades, lijkt het plein schoon te willen vegen en vraagt via een commandant ook 'of iedereen weg wil', maar de tienduizenden mensen op Tahrir honen 'm weg. Nog altijd hele rijen voor de barricades van mensen die naar binnen willen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef Staal het volgende:
Wil iemand alsjeblieft even een update geven hoe het nu gaat? Ik heb het vandaag niet kunnen volgen.
Militairen hebben geprobeerd demonstranten te overtuigen te vertrekken. Ze probeerden blokkades en infrastructuur op te ruimen, maar de demonstranten gingen niet akkoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef Staal het volgende:
Mooi zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:42 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik en mijn vrouw i.i.g ook
Van gaan is nog geen sprake, enorm respect.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:44 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
SofieCooperEG Sofie Cooper
RT @ahmadtaha @SofieCooperEG yes if I enter it, as still there is about thousand in front of me http://yfrog.com/gz42lmfj
3 minutes ago
Nopequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat is niet vreemd, we zijn hier allemaal al ruim een week heel intensief mee bezig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef Bartholomaeus het volgende:
quote:camanpour Christiane Amanpour
Some political parties meeting with VP Suleiman, but ElBaradei & Muslim Brotherhood tell me they won't negotiate until Mubarak steps down.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |