zelf ga je voor de klus van het jaar 2011 neem ik aan?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Om even een toevoeging te doen
Weg met truttigheid, op naar modern
Weg met truttigheid, op naar modern deeltje 2
Als je het linkje hier even neerzet kijkt Vonk er straks vast even naar!quote:Op maandag 31 januari 2011 09:08 schreef Gurb het volgende:
Als ik mijn topic voorzie van werkende foto's, mag ik dan ook meedoen?
Gaan we zeker doenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef RanTheMan het volgende:
Mischien loop ik nog te kort rond op FOK om het te begrijpen, maar is het niet veel logischer om klus topics per user te bundelen? Zo staat MMach er nu 4 a 5x in ofzo en evenals zuluman.
Daarnaast wordt er nu ook geen verschil gemaakt in mensen die alles zelf doen (lees 90%) en mensen die meer dan de helft uit besteden..
Ik zal de wervingscampagne alvast opstartenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gaan we zeker doen
Het verschil tussen die mensen gaan wij niet maken, dat mogen de stemmers vanaf de 15e zelf bepalen
Uiteraard !quote:Op maandag 31 januari 2011 09:08 schreef Gurb het volgende:
Als ik mijn topic voorzie van werkende foto's, mag ik dan ook meedoen?
Als Dengaman zijn topics nog even update mag hij van mij best meedoenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:04 schreef Reese het volgende:
Drie keer is scheepsrecht: Dengaman hoort ook op de lijst!
En Obli en Twentemeisje hebben in 2010 ook niet echt stilgezeten! Van Klusmolletje herinner ik me een mooie badkamer.
Doe dat !quote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zal de wervingscampagne alvast opstarten
Ik neig er naar om hem op te nemen in de lijst voor 2011; maar ik zal met MI-etje nog even overleggenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef doehetzelfer het volgende:
Mag ik ook al mee doen met het jaar 2010 of moet ik naar 2011 aangezien we nog vol op aan het afwerken zijn?
(hoe zet ik de link naar mijn klus topic?)
Iedere verbouwing groot of klein zijn we in K&W altijd blij mee, zolang een topic maar leuk geschreven wordt en voorzien is van veel foto'squote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mag ik ze ook allemaal nomineren![]()
![]()
Wat voor de één maar vervangen is van een pleepotje en een paar tegeltjes is voor de ander het totaal slopen en herbouwen van een compleet huis, dus, helden, ik nomineer jullie lekker allemaal![]()
(met dien verstande dat MMach nummer 1 staat in mijn hele genomineerde heisa, boven aan mijn lijst van gedeelde helden, dat dan weer wel natuurlijk)
Aan mij hebbie niks![]()
Jup mogen allenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef T42 het volgende:
[..]
bijv flipperkast reviseren
boot opknappen
tafel maken
Heb je ook de linkjes voor ons ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef T42 het volgende:
[..]
bijv flipperkast reviseren
boot opknappen
tafel maken
Zal ik meteen doen morgen of zondag !quote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Uiteraard !Hoe meer topics hoe meer vreugd !
[..]
Als Dengaman zijn topics nog even update mag hij van mij best meedoen
Huis gekocht !!! Eindelijk is het zover, na 2 jaar...
Huis gekocht !!! Part DEUX
Hoewel Obli en Twentemeisje echt niet stil hebben gezeten in 2010; denk ik dat het beter is om ze niet op te nemen in de lijst. Ze hebben namelijk vorig jaar al een prachtig canvas schilderij gewonnen in de klus van het jaar 2009 editie- Zie hier [WEDSTRIJD] Klus van het jaar 2009 ! - De uitslag !
Klusmolletje heb ik even opgezocht en waarschijnlijk bedoel je dit topic.
KlusMolletjes paleis in Eindhoven
En ik kwam onze K&W biertap bouwer ook nog tegen in --> Project "Bouw-een-biertap"
[..]
Doe dat !
[..]
Ik neig er naar om hem op te nemen in de lijst voor 2011; maar ik zal met MI-etje nog even overleggen
[..]
Iedere verbouwing groot of klein zijn we in K&W altijd blij mee, zolang een topic maar leuk geschreven wordt en voorzien is van veel foto'sis ieder topic een genot om te volgen !
Dan maakt het klussende object eigenlijk niet eens meer zoveel uit
Jou topic is geoepend op 14 januari 2011, hij dingt dus mee voor de 2011 editie van Klus van het jaar wedstrijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef schwalbie het volgende:
Verbouwing badkamer en plaatsing Dakkapellen
Mag mijn topic er ook in, of ding ik mee voor 2011. Het is nog niet af, maar tegen de tijd dat we gaan stemmen, hoop ik toch wel met de laatste afwerkingen bezig te zijn.
3 x is scheepsrecht !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:59 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Zal ik meteen doen morgen of zondag !
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoewel Obli en Twentemeisje echt niet stil hebben gezeten in 2010; denk ik dat het beter is om ze niet op te nemen in de lijst. Ze hebben namelijk vorig jaar al een prachtig canvas schilderij gewonnen in de klus van het jaar 2009 editie- Zie hier [WEDSTRIJD] Klus van het jaar 2009 ! - De uitslag !
Ja Vonk mij er dan ook uitsnoeien!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... Sven Kramer mocht toch ook gewoon mee blijven doen nadat ie zijn eerste wereldtitel had gewonnen
. En dan wel een beetje de crew voortrekken...
![]()
(Ml werd 2e vorig jaar
)
Maar zonder flauwekul Vonkie, ik vind het een prima voorstel hoor! Er zijn hier bovendien in 2010 klusgewijs geen dingen gebeurd waar je mond van openvalt. Als ik dan in 2011 maar wel weer mee mag doen met onze babykamer, veranda en tuin.
Hij is nog niet klaar dus hij dingt volgend jaar meequote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Prijs voor grote klus moet zonder twijfel naar Trademarkie. Die man verbouwd practisch in zijn eentje een heel huis, diep respect!
Dat zijn er meer, dus verdiep je eerst eens in de genomineerden voor je mensen voordraagt haha...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Prijs voor grote klus moet zonder twijfel naar Trademarkie. Die man verbouwd practisch in zijn eentje een heel huis, diep respect!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |