Lellek hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:12 schreef Ml-etje het volgende:
Klinkten Gouda
Ben blij dat je dat zegt van de badkamer en keuken
Veel klusplezier!
Werkt dat, zo'n verfbrander? Ook bij zoveel lagen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:43 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb bij Karwei een afsteekmes gekocht met een rondje erin geslepen, dan kan je (veel) makkelijker om die buisjes heen!
Kozijnen enzo doe ik allemaal met de verffohn, gaat best snel zo, en ook gebruik ik verfafbijt (wel handschoenen aandoen!!!!!)
zeker werkt dat, wel heet genoeg zetten en stoken maar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:57 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Werkt dat, zo'n verfbrander? Ook bij zoveel lagen?
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:01 schreef DABAMaster het volgende:
kozijnen gaan prima met zo'n verfbranderAlleen de verwarmingsbuizen niet, maar da's logisch, want ik ben bezig het water te verwarmen denk ik..
Beste 50 euro van de week
Ga ik daar morgen even naar glurenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:10 schreef JohnB52 het volgende:
Tipje:
koop verfafbijt ( ze hebben ook speciale voor metaal, staan bij de radiatorlak)
Best wel prijzig voor dat afbrandertje vind ik, heb zelf een B&D gekocht voor 35 euro...
Je kan er opzetstukjes voor kopen, zodat je glas niet barst als je er met 600"C hete lucht tegenaan blaast.
Wat ik wel leuk vond: mijn schoonmoeder die nadat dat ding aanstond, even ging testen of ie al warm was..... Dat was ie ook. Denk laatste keer dat ze dr hand er voordoet!
Had er 1 voor 20quote:Op zondag 9 mei 2010 21:06 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
49,95, bij de *denkt* karwei!
'Heteluchtpistool BOSCH PHG 500-2, 49,95'
Thnx, ik ga ze vanmiddag of morgen even inventariseren. Bedankt voor de tip (10% korting op 300 euro verf is altijd mooiquote:Op maandag 10 mei 2010 06:48 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb maar heel even met korte mouwen gewerkt, totdat het eerste verfbladdertje erop viel!
@ dabamaster: let eens op verschillende kortingsacties in de bouwmarkten. Met Hemelvaart bv 10% korting op alles bij Karwei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |