We willen uiteindelijk een hoogglans grijze keuken... Die hout-look vind ik best wel lelijk en keramisch kokenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:13 schreef Zeroku het volgende:
Die keuken ziet er best tof uit.
Matige tvp
Die zitkamer is echt uit 1940-1950 met die kleuren,kan echt niet anno 2010.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:23 schreef KrnKje het volgende:
Met excact nog 1 maand te gaan tot de sleuteloverdracht lijkt het me een goed moment om eens een topic te openen om de vorderingen in bij te houden.
Het zijn 'gelukkig' gewoon bakstenen die geschilderd zijn. Daar laten we overheen stuccen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:52 schreef WRH het volgende:
woonkamer kan echt nietwat zijn dat, steenstrips? ieuw!
gelijk weghalen!
Het laat zich wel raden dat het aan t Bretagnehof isquote:
Huh wat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:45 schreef lunko1979 het volgende:
Da's akelig in de buurt waar ik woon.
Volgende topics van TS, mafkees gooit stenen door mijn raam, mafkees bekrast mijn auto.
LOL!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:45 schreef lunko1979 het volgende:
Da's akelig in de buurt waar ik woon.
Volgende topics van TS, mafkees gooit stenen door mijn raam, mafkees bekrast mijn auto.
LOL!
Dat is nu het brabants kwartiertjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:43 schreef KrnKje het volgende:
Overigens was het principe van om half 9 een afspraak hebben ze niet helemaal duidelijk... ze waren er pas om 5 voor 9![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:44 schreef KrnKje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net eindelijk het telefoontje gehad van onze hypotheekadviseur dat alles rond is en goedgekeurd!
Heeft even mogen duren met extra stukken, nieuwe werkgeversverklaringen etc. maar het is rond!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog 24 dagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |