nee, het is nog steeds een verhuistopicquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef draculettetje het volgende:
of moeten we nu naar FHF verhuizen?
dan is het goed!quote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, het is nog steeds een verhuistopic
je moet het zo zien: niet alleen Vampje verhuist, ook diverse spullen verhuizenquote:
Ik wil best een keer naar Leiden rijden, maar krijg beide (samen) never nooit niet in de Comboquote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef DJMO het volgende:
Ik wilde idd de TV-kast hebben, en Vampje het Dressoir. Ik geloof dat ElisaB wilde rijden, maar dat zeg ik onder voorbehoud, want dat weet ik niet
quote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef DJMO het volgende:
ik heb in ieder geval geen haast, ik vind het al prachtig dat ik de kasthet dressoir mag hebben![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Even voor mezelf het op een rijtje zetten
Vampje, wat wilde je nou van mij hebben?
iig:
Eettafel
Fauteuil
kleed
kleine tafeltje
2 lampenvoetjes
Wilde je nou die spiegel ook hebben, weet ut niet meer
Welja.. een bult op mn kop kan er ook nog wel bij...Daar maak je het alleen maar erger mee heurquote:
Lieverd...Ik vind 'm prachtig...Maar heb geen idee waar ik 'm kwijt kan en dat vind ik zonde!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:05 schreef DJMO het volgende:
LK: doe die spiegel er maar wél bijZe moet een beetje eigenwaarde gaan kweken
![]()
Als ik mezelf elke dag zie als ik nét wakker word gaat t nie goed komenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:16 schreef DJMO het volgende:
Wat dacht je van boven je bed ? Aan het voeteneinde .. elke dag wakker worden, in de spiegel (kunnen) kijken en beseffen dat je gelukkig bent?![]()
Hihi t is niet dat ik helemaal geen spiegels heb heur...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |