Ja lol.. er moeten ook nog 5 kids mee hahah dus met de hoeveelheid kamers ben ik wel blij!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef SiGNe het volgende:
Keuken openbreken voor een grotere woonkamer en van slaapkamer3 een grote kast maken
Maar jij bent toch Vamp en niet VampJE ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef Vampier het volgende:
ik ben helemaal niet op huizenjacht... in woon alweer 2 jaar in een eigen huis
Zolder gaat een slaapkamer worden en een gedeelte rommelhok.. de zoldertrap is helemaal dicht en op de eerste verdieping is het afgesloten met een deur, dus er komt ergens halverwege de zolder een wandje of gordijn, zodat ik toch ook nog wat bergruimte heb... Gelukkig is de schuur behoorlijk groot dus was kan daar eventueel drogen. Ik denk dat ikzelf het kleine kamertje aan de achterkant pak, de oudste twee mogen vechten om de kamer waar je opd e plattegrond een wastafel ziet, maar die in eht echt weg is gehaald en de zolder... nr 3 zit net in groep 3 dus die krijgt het kleinste kamertje aan de voorkant om te slapen, spelen kan door het hlele huis en op de grote kamer aan de voorkant waar dan ook een stapelbed voor 4 en 5 komt.....quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Niet gek, Vamp! Kun je iets met de zolder?Wanneer kun je erin?
Met een beetje creativiteit gaat dat helemaal lukken!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt ze in elk geval allemaal kwijt begrijp ikDa's toch wel belangrijk. Wanneer wil je gaan verhuizen? En moet je veel doen behalve schilderen?
Ja, gaaf he?! Ik durf het alleen pas echt te geloven als ik er daadwerkelijk in zit!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geweldig meis! Wat ben ik blij voor je!
dat zal je nog tegenvallen. Ik droomde ook vaak over hoe ik het zou inrichten en het eruit kwam te zien. Nou kan ik vaag dromen, maar het ziet er aardig uit zoals in m'n dromenquote:Op zondag 28 november 2010 06:46 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over hoe het er uit gaat zien.....
Was alleen niet helemaal realistisch geloof ik
Maar in mijn droom hadden de buren de helft van hun woning afgestaan... Dat gaat niet gebeuren denk ik!quote:Op zondag 28 november 2010 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat zal je nog tegenvallen. Ik droomde ook vaak over hoe ik het zou inrichten en het eruit kwam te zien. Nou kan ik vaag dromen, maar het ziet er aardig uit zoals in m'n dromen
quote:
hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op zondag 28 november 2010 16:03 schreef Ml-etje het volgende:
Lottekoekie
En Vamp, het is fijn dat er zulke mensen bestaan zoals die man in de efteling en sommige FOK! kers
ik ook:Dquote:
Lieverd... als ie je nog even in de weg mag blijven staan, heel erg graag!quote:Op zondag 28 november 2010 16:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Meis, die eettafel staat nu in een niet verwarmde garage dus wat doet dat met dat hout![]()
Maar, wil je die tafel hebben, zeg het dan, anders sta ik voor aap bij de kringloop en geef hem liever aan jou (heb even gekeken wat ze in de kringloop durven te vragen voor met liefde afgestane meubels)
Dus ik bewaar hem voor je maar dan wil ik wel even zekerheid dát je hem wilt hebben. Ideale tafel met kinders want dat ding is robuust en kan alles hebben, heb er vaak genoeg óp gestaan dus![]()
Voor het vervoer gaan we samen even heel erg lief kijken naar andere superfokkers die wellicht regelmatig door het land cruisen met bestelbusjes of zo.
Maar goed, de stoel is yours en vermoedelijk, maar dat moet ik even met mijn meneer bespreken, heb ik ook nog een eiken sidetabel (die moet wel een schuurbeurt hebben ivm een vaas-lekkage)
Leve het schuurpapier
Ik zie het nuquote:Op zondag 28 november 2010 16:13 schreef JSS het volgende:
Edit: @Rewimo: Tilburg staat er in de TS..
Als het woningbouw is wel wat van zeggen hoor!quote:Op zondag 28 november 2010 16:10 schreef JSS het volgende:
Psst, tv-meubel hebben? Gratiesj voor jou, moet weg![]()
Oh, en gefeliciteerd natuurlijk, hopelijk is het qua sanitair en keuken enzo niet te ranzig
JSS niet alle topics doen dat, sommige users lopen al langer mee op FOK! en voor hetzelfde geld ben jij een vies oud mannetje van 80quote:Op zondag 28 november 2010 16:13 schreef JSS het volgende:
Wat is het trouwens dat topics waarin iemand aankondigt in een huurhuis te gaan wonen altijd automatisch verzanden in een soort liefdadigheidsoases?(Wel heel goed hoor, maar voor hetzelfde geld hengelt TS 3 ton per jaar naar binnen, dat weten we natuurlijk niet echt
)
Edit: @Rewimo: Tilburg staat er in de TS..
quote:Op zondag 28 november 2010 16:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik ga morgen de kringloopmeneren afbellen en hou die tafel met gevaar voor eigen leven voor je vast, als jij transport kan regelen... Hebben wel twee toet-toets maar die hebben geen grote kofferdinges.
(ML weet waarom)
Nee tuurlijk, dat snap ik. Was een beetje gechargeerd. Maar je moet toegeven dat er een soort van automatische veronderstelling is dat iemand behoefte heeft hieraan. Dat constateer ik alleenquote:Op zondag 28 november 2010 16:19 schreef Ml-etje het volgende:
JSS niet alle topics doen dat, sommige users lopen al langer mee op FOK! en voor hetzelfde geld ben jij een vies oud mannetje van 80![]()
Ik ga van het goede uit en hop dat mensen mij ook zullen helpen mocht dat ooit nodig zijn.
quote:Op zondag 28 november 2010 16:10 schreef JSS het volgende:
Psst, tv-meubel hebben? Gratiesj voor jou, moet weg![]()
Oh, en gefeliciteerd natuurlijk, hopelijk is het qua sanitair en keuken enzo niet te ranzig
Dingen die echt goed verkoopbaar zijn gaan bij mij ook op MP hoorquote:Op zondag 28 november 2010 16:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
JSS, dat maakt geen donder uit. sommigen hebben spullen over, zetten de handel op mp en daar komen rare figuren op af en is het veel leuker om er iemand een plezier mee te doen. Weet je zeker dat het goed terecht komt. Wat ik eerder al zei, niemand heeft er een reet mee te maken wat iemand met zijn overbodige spullen doet.
En zo zie ik dat
Snap het welquote:Op zondag 28 november 2010 16:22 schreef JSS het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, dat snap ik. Was een beetje gechargeerd. Maar je moet toegeven dat er een soort van automatische veronderstelling is dat iemand behoefte heeft hieraan. Dat constateer ik alleen
Doe zelf tenslotte net zo hard mee..
quote:Op zondag 28 november 2010 16:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dingen die echt goed verkoopbaar zijn gaan bij mij ook op MP hoorbulk niet van het geld.
Maar wat goed bruikbaar is en niet de moeite om te verkopen gaat gewoon weg bij voorkeur iemand die ik kan helpen.
Vamp gekke vraag, kleding maat 36-38? Heb een kist met kleding van voorgaande jaren die nog netjes is maar die ik niet meer pas/draag.
[..]
Snap het welis ook geen aanval en sint/kerst doen ook mee denk ik.
Niet altijd, maar je hebt in elk geval de goede houdingquote:Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar ook hier evne puzzelen hoe ik 'm dan in , inderdaad Tilburg, ga krijgen.
Ranzigheid valt weg te schrobben!
dit betekend maandag een ja?!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, gaaf he?! Ik durf het alleen pas echt te geloven als ik er daadwerkelijk in zit!
quote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef draculettetje het volgende:
vampje ik kan je blijven quoten wil op alles en iedereen reageren!
vind jullie allemaal zo lief voor vamp en jullie hebben helemaal gelijk vampje verdiend het ook enorm!
JIJ droomt dezelfde dromen als hier, wij wilden de buurman ook uitkopen (kan jij raden wat we met de rest van dat huis wilde doen)
wat betreft de inrichting, met donkere meubels kan je wel snel en makkelijk nog een kleinere (woon)kamer krijgen he?! maar goed ik weet ook dat het jou smaak is
en nu moet het gewoon eens naar jou smaak zijn vind ik
(evenals je haar maar da's offtopic hihihi)
meneer hier gaat kijken wat ie vrij kan nemen zodat we in de week van sleutel ook 1 of 2 dgn door de week kunnen komen.... sssst da mocht ik nog niet zeggen
quote:Op zondag 28 november 2010 16:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dit betekend maandag een ja?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |