abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89235637
Om diverse redenen die ik hier niet zomaar op fok neerplemp gaan (8> en ik uit elkaar en ben ik naarstig op zoek naar andere woonruimte... Ik had me al een tijdje geleden ingeschreven bij de woningbouwverenigingen en had ook al op diverse huizen gereageerd, maar eindigde vaak net niet onderaan. Op een gegeven moment is de urgentie-aanvraag goedgekeurd en werd ik derde bij de woning waar ik toen op gereageerd heb. Ik baalde best wel want dit huis staat in een redelijke buurt, vergeleken met sommige buurten hier in Tilburg. Er is een school vlakbij, maar aangezien het nog geen 5 minuten van waar ik nu woon is, kunnen de kleintjes in ieder geval tijdelijk gewoon lekker op hun vertrouwde schooltje blijven. Boodschappen doen kan ook in de buurt, ideaal dus.

Omdat ik derde was geworden had ik de hoop opgegeven totdat ik bericht kreeg dat ik toch mocht gaan kijken...
En dat heb ik vandaag gedaan.
Helaas heb ik geen foto's gemaakt want mijn telefoon weigerde }:|
Hieronder vind je een plattegrondje
Er moet nog wel het een en ander opgeknapt worden, maar een likje verf doet al veel natuurlijk!

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 november 2010 @ 20:42:11 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89235703
ziet er niet onaardig uit Vamp!! en hopelijk krijg je véél hulp bij het zsm opknappen van je nieuwe stulp zodat je snel over kunt .. :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:52:31 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_89235989
Keuken openbreken voor een grotere woonkamer en van slaapkamer3 een grote kast maken :)
pi_89236283
ik ben helemaal niet op huizenjacht... in woon alweer 2 jaar in een eigen huis :)
Free people own guns! Slaves do not!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 21:04:03 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89236334
Niet gek, Vamp! Kun je iets met de zolder? :) Wanneer kun je erin?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89236747
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef SiGNe het volgende:
Keuken openbreken voor een grotere woonkamer en van slaapkamer3 een grote kast maken :)
Ja lol.. er moeten ook nog 5 kids mee hahah dus met de hoeveelheid kamers ben ik wel blij!
Keuken openbreken...Misschien, ooit, als er een groter budget is :P
pi_89236840
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef Vampier het volgende:
ik ben helemaal niet op huizenjacht... in woon alweer 2 jaar in een eigen huis :)
Maar jij bent toch Vamp en niet VampJE ?
pi_89237027
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Niet gek, Vamp! Kun je iets met de zolder? :) Wanneer kun je erin?
Zolder gaat een slaapkamer worden en een gedeelte rommelhok.. de zoldertrap is helemaal dicht en op de eerste verdieping is het afgesloten met een deur, dus er komt ergens halverwege de zolder een wandje of gordijn, zodat ik toch ook nog wat bergruimte heb... Gelukkig is de schuur behoorlijk groot dus was kan daar eventueel drogen. Ik denk dat ikzelf het kleine kamertje aan de achterkant pak, de oudste twee mogen vechten om de kamer waar je opd e plattegrond een wastafel ziet, maar die in eht echt weg is gehaald en de zolder... nr 3 zit net in groep 3 dus die krijgt het kleinste kamertje aan de voorkant om te slapen, spelen kan door het hlele huis en op de grote kamer aan de voorkant waar dan ook een stapelbed voor 4 en 5 komt.....

Denk ik :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 21:27:44 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89237215
Je kunt ze in elk geval allemaal kwijt begrijp ik ;) Da's toch wel belangrijk. Wanneer wil je gaan verhuizen? En moet je veel doen behalve schilderen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89237395
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt ze in elk geval allemaal kwijt begrijp ik ;) Da's toch wel belangrijk. Wanneer wil je gaan verhuizen? En moet je veel doen behalve schilderen?
Met een beetje creativiteit gaat dat helemaal lukken!
Ik mag er als het goed is vanaf 21 dec in en dan moet er iig beneden iets op de vloer, boven ligt linoleum, dus dat is flink schrobben en dan komt dat ook wel goed en verder wat gordijnen en meubels toveren! gelukkig zitten er door het hele huis veel inbouwkasten!

[ Bericht 1% gewijzigd door vamperotica op 27-11-2010 22:00:48 ]
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:58:13 #11
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_89238413
Geweldig meis! Wat ben ik blij voor je!
pi_89238551
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geweldig meis! Wat ben ik blij voor je!
Ja, gaaf he?! Ik durf het alleen pas echt te geloven als ik er daadwerkelijk in zit! :D
pi_89239358
*O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_89241595
Gefeliciteerd en sterkte!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_89248587
Ik heb vannacht gedroomd over hoe het er uit gaat zien.....
Was alleen niet helemaal realistisch geloof ik :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 08:30:37 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89248774
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 06:46 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over hoe het er uit gaat zien.....
Was alleen niet helemaal realistisch geloof ik :D
dat zal je nog tegenvallen. Ik droomde ook vaak over hoe ik het zou inrichten en het eruit kwam te zien. Nou kan ik vaag dromen, maar het ziet er aardig uit zoals in m'n dromen ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 28 november 2010 @ 09:00:22 #17
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_89248846
Nog een paar felicitaties er bij en we kunnen het een schopje geven richting R&P ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_89248992
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 08:30 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat zal je nog tegenvallen. Ik droomde ook vaak over hoe ik het zou inrichten en het eruit kwam te zien. Nou kan ik vaag dromen, maar het ziet er aardig uit zoals in m'n dromen ;)
Maar in mijn droom hadden de buren de helft van hun woning afgestaan... Dat gaat niet gebeuren denk ik! :P
pi_89253510
Vampje, gefeliciteerd *O* (al is de reden niet leuk)
Heb nog een Karlstad fauteuil voor je maar die heeft wél donker-antraciet bekleding dus of dat je smaak is :{
Er slingert hier nog wel wat rond wat je misschien kunt gebruiken maar veel is het niet meer, heb nog een teakhouten spiegel (dezelfde die DJMO heeft meegenomen, had er twee van) en nog een laag teak tafeltje waar van origine een laadje in zat wat gesneuveld is maar met de ladekant tegen de muur is het een snoesje.
Dan heb ik nog de eettafel, modern eiken, 180x90 welke eigenlijk dinsdag wordt opgehaald door de kringloop maar als jij hem wilt hebben bel ik die morgen wel af. Met één MAAR, dat ding, al kunnen en zijn de poten er onderuit geschroefd, staat me gruwelijk in de weg dus wil hem snel kwijt. Maar een paar weekjes overleven we het wel. Vervelend is dat die hele heisa bepaald niet in de auto's passen dus kan het niet brengen dus weet niet, mocht je interesse hebben, of je vervoer kunt regelen.
Let me know
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_89258303
:D LK...Kun jij in mijn hoofd kijken???

Mijn idee was om de "basis" zo ligt mogelijk te houden ( vloer en muren) en dan wat donkere en lichte meubels door elkaar zo droom ik van een donkere, maar net niet zwarte hoekbank, voor bij het raam zeg maar ( wat voorlopig dus gewoon van de kringloop gaat komen met een grand foudinges erover ofzo) aan de andere kant hebben de huidige bewoners een plankenkastje gemaakt en daar wil ik de onderste ( die zit een beetje op tvmeubelhoogte) vervangen door een wat meer uitstekende plank zodat er ook een tv op kan en daarboven komen dan fotolijstjes enzo ( ooit :P )
En bij dat droomhoekje in wording is de fauteuil een prachtig begin! O+
Aan de andere kant wil ik aan de ene kant een wittig ikea wandmeubel ofzo, maar daar komt voorlopig een mooie kast die zoessielief bewaard heeft ( draculettetje hier op Fok) en daar tegenover misschien bij het raam een computerhoekje ( zolang de laptop blijft leven :P ) en daarnaast wat ikeaopruimdingessen voor speelgoed van de kleintjes..
En daar zat ik ook een eettafel bij te verzinnen... beetje wat jij beschrijft ook!
Ik ga met zoessie wat mogelijkheden bespreken ivm eventueel ophalen, maar als ie je echt in de weg staat moet je 'm gewoon met de kringloop meegeven hoor... dan weet je dat er uiteindelijk ook iemand heel blij mee wordt! :*
pi_89258419
word zo blij van dit soort topics!
pi_89258732
quote:
17s.gif Op zondag 28 november 2010 15:48 schreef Ml-etje het volgende:
word zo blij van dit soort topics!
:Y Zo heb ik nog niet zo lang geleden van een paar dames hier van fok ( uit het nagellaktopic) een heerlijk cadeautje gekregen met wat badspulletjes en mijn favo nagellakje O+ ...Zomaar omdat ze vonden dat ik het verdiende enzo O+
En de (8> heeft nog niet zo lang geleden rotbericht gehad over zijn vader ( die is erg ziek) en we hadden nog vrijkaartjes van de Efteling liggen die op een regenachtige vrijdagmiddag eigenlij verliepen dus wij besloten dat we met de kleintjes ( oudste twee wonen voorlopig voornamelijk bij hun papa) toch maar een middagje Efteling gingen doen, we hadden ook nog vrijkaartjes die tot januari geldig waren ... dacht ik... Komen we daar aan, had ik gewoon helemaal verkeerd gekeken en bleken die laatste kaartjes geldig te zijn tot januari 2010 ipv 2011...'Er was nog wat heen en weer gebeld, maar helaas, niets aan te doen...Ik ben toen naar "het kantoortje" gegaan om een parkeermunt te vragen, ik leg uit dat ik verkeerd gekeken had op de kaartjes en dat we dus niet naar binnen mochten en of ik dan misschien een parkeermunt mocht voor die tien minuutjes dat we geparkeerd hadden... Kijkt die meneer me aan en zegt, mevrouw ...ik geloof dat u een middagje plezier met uw kindjes heel hard nodig heeft, ik knijp een oogje dicht! We mochten dus toch naar binnen! En ik zweer het, zo gauw we door de poort gingen was het droog!
pi_89258864
Meis, die eettafel staat nu in een niet verwarmde garage dus wat doet dat met dat hout :{
Maar, wil je die tafel hebben, zeg het dan, anders sta ik voor aap bij de kringloop en geef hem liever aan jou (heb even gekeken wat ze in de kringloop durven te vragen voor met liefde afgestane meubels o|O )
Dus ik bewaar hem voor je maar dan wil ik wel even zekerheid dát je hem wilt hebben. Ideale tafel met kinders want dat ding is robuust en kan alles hebben, heb er vaak genoeg óp gestaan dus ^O^

Voor het vervoer gaan we samen even heel erg lief kijken naar andere superfokkers die wellicht regelmatig door het land cruisen met bestelbusjes of zo.
Maar goed, de stoel is yours en vermoedelijk, maar dat moet ik even met mijn meneer bespreken, heb ik ook nog een eiken sidetabel (die moet wel een schuurbeurt hebben ivm een vaas-lekkage)
Leve het schuurpapier _O_
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_89258898
*O* Lottekoekie

En Vamp, het is fijn dat er zulke mensen bestaan zoals die man in de efteling en sommige FOK! kers
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 16:04:13 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89258937
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:03 schreef Ml-etje het volgende:
*O* Lottekoekie

En Vamp, het is fijn dat er zulke mensen bestaan zoals die man in de efteling en sommige FOK! kers
hier sluit ik me volledig bij aan :*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')