Ja lol.. er moeten ook nog 5 kids mee hahah dus met de hoeveelheid kamers ben ik wel blij!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef SiGNe het volgende:
Keuken openbreken voor een grotere woonkamer en van slaapkamer3 een grote kast maken
Maar jij bent toch Vamp en niet VampJE ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef Vampier het volgende:
ik ben helemaal niet op huizenjacht... in woon alweer 2 jaar in een eigen huis
Zolder gaat een slaapkamer worden en een gedeelte rommelhok.. de zoldertrap is helemaal dicht en op de eerste verdieping is het afgesloten met een deur, dus er komt ergens halverwege de zolder een wandje of gordijn, zodat ik toch ook nog wat bergruimte heb... Gelukkig is de schuur behoorlijk groot dus was kan daar eventueel drogen. Ik denk dat ikzelf het kleine kamertje aan de achterkant pak, de oudste twee mogen vechten om de kamer waar je opd e plattegrond een wastafel ziet, maar die in eht echt weg is gehaald en de zolder... nr 3 zit net in groep 3 dus die krijgt het kleinste kamertje aan de voorkant om te slapen, spelen kan door het hlele huis en op de grote kamer aan de voorkant waar dan ook een stapelbed voor 4 en 5 komt.....quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Niet gek, Vamp! Kun je iets met de zolder?Wanneer kun je erin?
Met een beetje creativiteit gaat dat helemaal lukken!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt ze in elk geval allemaal kwijt begrijp ikDa's toch wel belangrijk. Wanneer wil je gaan verhuizen? En moet je veel doen behalve schilderen?
Ja, gaaf he?! Ik durf het alleen pas echt te geloven als ik er daadwerkelijk in zit!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geweldig meis! Wat ben ik blij voor je!
dat zal je nog tegenvallen. Ik droomde ook vaak over hoe ik het zou inrichten en het eruit kwam te zien. Nou kan ik vaag dromen, maar het ziet er aardig uit zoals in m'n dromenquote:Op zondag 28 november 2010 06:46 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over hoe het er uit gaat zien.....
Was alleen niet helemaal realistisch geloof ik
Maar in mijn droom hadden de buren de helft van hun woning afgestaan... Dat gaat niet gebeuren denk ik!quote:Op zondag 28 november 2010 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat zal je nog tegenvallen. Ik droomde ook vaak over hoe ik het zou inrichten en het eruit kwam te zien. Nou kan ik vaag dromen, maar het ziet er aardig uit zoals in m'n dromen
quote:
hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op zondag 28 november 2010 16:03 schreef Ml-etje het volgende:
Lottekoekie
En Vamp, het is fijn dat er zulke mensen bestaan zoals die man in de efteling en sommige FOK! kers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |