nee, het is nog steeds een verhuistopicquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef draculettetje het volgende:
of moeten we nu naar FHF verhuizen?
dan is het goed!quote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, het is nog steeds een verhuistopic
je moet het zo zien: niet alleen Vampje verhuist, ook diverse spullen verhuizenquote:
Ik wil best een keer naar Leiden rijden, maar krijg beide (samen) never nooit niet in de Comboquote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef DJMO het volgende:
Ik wilde idd de TV-kast hebben, en Vampje het Dressoir. Ik geloof dat ElisaB wilde rijden, maar dat zeg ik onder voorbehoud, want dat weet ik niet
quote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef DJMO het volgende:
ik heb in ieder geval geen haast, ik vind het al prachtig dat ik de kasthet dressoir mag hebben![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Even voor mezelf het op een rijtje zetten
Vampje, wat wilde je nou van mij hebben?
iig:
Eettafel
Fauteuil
kleed
kleine tafeltje
2 lampenvoetjes
Wilde je nou die spiegel ook hebben, weet ut niet meer
Welja.. een bult op mn kop kan er ook nog wel bij...Daar maak je het alleen maar erger mee heurquote:
Lieverd...Ik vind 'm prachtig...Maar heb geen idee waar ik 'm kwijt kan en dat vind ik zonde!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:05 schreef DJMO het volgende:
LK: doe die spiegel er maar wél bijZe moet een beetje eigenwaarde gaan kweken
![]()
Als ik mezelf elke dag zie als ik nét wakker word gaat t nie goed komenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:16 schreef DJMO het volgende:
Wat dacht je van boven je bed ? Aan het voeteneinde .. elke dag wakker worden, in de spiegel (kunnen) kijken en beseffen dat je gelukkig bent?![]()
Hihi t is niet dat ik helemaal geen spiegels heb heur...quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vampje, heb je nog wat aan een wit ikea-lack tafeltje (nieuw in de verpakking) en twee zwart-witte sierkussens, motief pepita-ruitje?
(en daarna ben ik helemaal los vrees ik (op die spiegel na dan))
POEPblauwquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik ook, gehele benedenverdieping is sinds vorig jaar zwart-wit-rvs, maar dan letterlijk ook álles
Volgend jaar gaat boven op de schop, wordt hetzelfde verhaal
Heb nu een bééldige badkamer met poepblauw () sanitair uit 1983 en half afvallende tegeltjes dus we moeten boven echt aan de slag
Maar, kussens dus ook? Die passen prachtig bij het kleed
Ja, was al die 17 jaar nogal lastig poepje doen maar goed, de pollepel was daar handig bij om het terug te scheppen hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:57 schreef ElisaB het volgende:
Joh, die WC is verkeerd gemonteerd hoor
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vamp, is het trouwens bewust Cars, Toy Story en Spiderman? Want van die eerste 2 is echt heeeeeeeeel veel te vinden bij de Action. Ook bij de Makro trouwens maar dat is weer wat duurder :p
Ik heb trouwens nog een spiderman dvd gevondenvloog zomaar ineens in mn handen.
Volgens mij wel, maar da weet ik nie zekerquote:Op woensdag 8 december 2010 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat blijft vast nog wel even zo! Opbergbakken en heel veel andere stuff.
Het is trouwens Spiderman The return of the green goblin, heeft M die al?
ssssst ik wel ssssstquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ben al ff nie meer bij de Action geweest
*Hoopt dat ze dat daar nog lang blijven hebben!
ik wou dat er hier een action zatquote:
20 min reizen valt toch wel mee, de dichts bijzijnde is voor mij 15 minuten rijden met de auto.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wou dat er hier een action zatdichtsbijzijnde is 20 min met het ov
die reistijd valt ook wel mee, het is meer dat ik de reiskosten liever voor eten gebruikquote:Op donderdag 9 december 2010 00:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
20 min reizen valt toch wel mee, de dichts bijzijnde is voor mij 15 minuten rijden met de auto.
je bedoelt die voor djmo toch ?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:28 schreef Scorpie het volgende:
@rebel-angel; als dat meubel in een Ibiza past, dan kan ik hem eventueel ook wel naar Rotterdam brengen.
Ja dat snap ik ook wel, maar ik bedoelde het meer dan 20 min niet onoverbrugbaar is. Ze doen daar zeker niet aan 1 euro kaartjes of wel? Alles met de OV-chip natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
die reistijd valt ook wel mee, het is meer dat ik de reiskosten liever voor eten gebruik
alles ov chip idd, en die twee lullige halte's met de metro zijn zo'n 1,75 per ritje. is maar 3,5 euro heen en terug, maar dat is wel weer drie flessen siroop of 2 pakken luierdoekjesquote:Op donderdag 9 december 2010 17:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar ik bedoelde het meer dan 20 min niet onoverbrugbaar is. Ze doen daar zeker niet aan 1 euro kaartjes of wel? Alles met de OV-chip natuurlijk.
Kan je er zaterdag wel meteen even afzetten?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
alles ov chip idd, en die twee lullige halte's met de metro zijn zo'n 1,75 per ritje. is maar 3,5 euro heen en terug, maar dat is wel weer drie flessen siroop of 2 pakken luierdoekjesDus bezoekjes aan bv zuidplein combineer ik meestal met een bezoek aan de gyn voor controle. dan kom ik er toch langs. Maar goed, ik geloof dat ik waaay off topic ga nu
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |